Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp til bryllupsgave

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 19:54   #1
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.428
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp til bryllupsgave

Jeg skal i bryllup neste helg, og har hele tiden følt at jeg hadde så god tid til å finne en gave - det har jeg ikke!

Jeg har lyst å gi noe kunst, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne noe slikt som ikke koster skjorten? Jeg har en ramme på 1000 (maks 1500 hvis jeg ser noe som jeg bare må kjøpe).

Tips til steder å gå i Oslo, please

Backup gaven er Ittala vasen, men jeg har egentlig lyst å gi noe mer personlig enn den.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 20:15   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp til bryllupsgave

Du kan gå på Format.

Jeg forstår godt at du har lyst til å gi noe personlig, men samtidig så må en være ganske sikker på hva brudeparet liker, og det er ganske vanskelig.

Hvis de ønsker seg Iittalavasen ville jeg kanskje heller kjøpt den. :enkel:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 20:29   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.428
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til bryllupsgave

De har i grunnen ikke ønsket seg Ittalavasen, men det er sikkert bare fordi at de har glemt det

Hun har sagt at de ønsker seg kunst og kule ting, uten å spesifisere det noe mer... Jeg skal sjekke ut Format i morra!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 20:39   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til bryllupsgave

Et Rørospledd. Går kanskje under brukskunst?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no