Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen andre med ishockeygutter/jenter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 22:56   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen andre med ishockeygutter/jenter?

Jeg har altså 2 ishockeygutter (U7 og U9), men bare eldste har lag. De farter ganske mye rundt for å spille kamper, noe som er kjempestas. Vi har en ganske fin kultur hos oss at vi tar vare på hverandre, ingen mobbing, ingen taklinger eller ufint spill.
Jeg blir titt og ofte overrasket og skremt når guttungen spiller kamper hvor både spillere, trener og foreldre på tribunen heier og klappper når motstandere blir taklet og/eller blir liggende. Senest i siste kampen i dag hvor vår gutt blir liggende nede og har tydelig vondt (gråter) og foreldre roper "godt jobba"/"bra". Når jeg tenker meg om så er det samme laget som spilte ufair på cupen i fjor. Bytting i mellom bytter og topping av lag blant annet. Men de er altså ikke de eneste. Man gjør jo ikke sånt? Er snakk om 9-åringer her, ikke A-lags spillere.
Hvordan er det hos dere andre? Er det en kultur for hardt spill?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no