Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Exuviance-produktene, fornøyd?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-16, 10:05   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Exuviance-produktene, fornøyd?

Jeg er på antirynkekjøret for tiden.
Har prøvd produkter fra Ole Henriksen og ble fristet til mer shopping pga ny farget fredag - Green Friday denne gangen. Er det noe nytt??

Men fint med rabatt. På BliVakker sin nettside ser jeg at de har fått produkter fra Exuviance. Prisene var ikke så avskrekkende heller.
Noen som bruker produkter derifra? Er dere fornøyd? Er ute etter produkter med AHAsyrer og ønsker tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 10:46   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Exuviance produktene, fornøyd?

Exuviance bruker PHA, polyhydroxy acids, som skal gi mindre irritasjon enn vanlige AHA-syrer. Jeg har brukt noen produkter derfra selv, og har stort sett vært fornøyd, men jeg har egentlig for tørr og fuktfattig hud til å ha fullt utbytte av dem. For anti-age, er det beste du kan gjøre å kombinere (1) høy solfaktor på dagtid sammen med et serum med vitamin C, som både beskytter cellene, og fremmer collagensyntesen (uv-stråling bryter ned collagenet), og på natt bør du veksle mellom eksfolierende syrer (for eksempel PHA eller AHA), men også se på et retinolprodukt. Her har Exuviance et bra produkt i form av Super Retinol Concentrate. Ellers ville jeg sett på Age Reverse-serien. Øyekremen er god, og jeg har også tro på Age Reverse Hydrafirm til bruk på natt. Jeg liker også Vespera Bionic Serum, og om du ikke gidder å styre med separat solkrem til vanlig dagbruk, ser Age Reverse Day Repair med spf30 ganske smart ut.

Produktene er ikke uparfymert, men lukter betraktelig mildere enn Ole Henriksen, som jeg synes er overparfymert i grenseland irritert nese for meg, som har litt for sterk luktesans.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 29-04-16 kl 10:54.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 10:53   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Exuviance produktene, fornøyd?

Takk for tips, Nera. Skal lese om de.
Jeg bruker sånn Cvitaminserum fra OH, Truth Serum på morgenen. Bruker også et grønt serum på kvelden.
Er tom for nattkrem snart så derfor tenkte jeg å sjekke fra dette merke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 17:03   #4
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Jeg har kjøpt noen produkter fra Exuviance og er veldig fornøyd med dem. Har tidligere brukt Elixir og Obagi, men prøvde Exuviance siden det var billigere. Er til nå veldig fornøyd👍

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 17:13   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Har denne http://www.essensbeauty.no/super-ret...FacLcwodQiAFqQ Kjøpt fordi jeg var med noen som handlet. Vel, jeg blir knallrød i kinnene av den, kan ikke bruke den der. Så da har jeg brukt den i panna. Har lite synlige rynker, har merket absolutt ingen forskjell. ☺️

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 19:50   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Jeg har Age Reverse-kremen og Vespera-serumet. Veldig fornøyd og den har solfaktor så man slipper solkrem i ansiktet.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 20:21   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Er det vitenskapelig bevist at dette funker?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 21:20   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Er det vitenskapelig bevist at dette funker?

Både syrer og retinoider er blant få hudpleieingredienser som faktisk er backet av en del forskning, men dessverre finnes det ingen vidunderingredienser, og ingen produkter i verden kan stramme opp og løfte en slapp hud, da trengs det kirurgi.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:20   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Jeg pinglet ut og bestilte ny runde fra OH. Fornøyd med de. Skal lese mer om de produktene fra Exuviance til neste gang jeg trenger påfyll.

Jeg har også lest at produkter med AHA er noe av det bedre på kremfronten så lar meg friste.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 21:51   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Jeg er ikke fornøyd med dagkrem derfra. Lite fuktighet. Sverger til Elixir. Dyrt. Men drøyt. Dessuten bruker jeg at a-vitaminsyre natt Retin-a 0,025 kjøpt på apotek i utlandet, slik at jeg kun bruker annet på dag.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 21:53   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Trulte, er det noe man får kjøpt på apotek i Spania? Jeg skal nemlig dit i sommer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-16, 21:39   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Trulte, er det noe man får kjøpt på apotek i Spania? Jeg skal nemlig dit i sommer.

Du kan prøve...Men i de fleste land må du ha resept. Jeg vet om Mexico og Thailand der man ikke trenger resept.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-16, 10:10   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Exuviance-produktene, fornøyd?

Ånei. Tenkte at det fantes vidunderkrem på apotekene i utlandet som du kjøpte der og at det var litt mer fritt i salg.

Jeg har spurt på apoteket og det finnes ikke et rent A-vitaminprodukt.

Jeg tør ikke å kjøpe produktene med syre i dagkremen, sånn som de fra Elixir har. Men kunne kanskje vurdert å kjøpe nattkrem med syre. Det får vente til høsten når det ikke er så sterk sol.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no