Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-17, 10:50   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Er det noen som har tips til ei bukse som egner seg for alpinkjøring - ikke altfor dyr og med utpreget damefasong og korte bein? (Ja, egentlig trenger jeg visst jakke også, men det fortrenger jeg litt til.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 10:51   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Tidligere fikk man Bergans buksene i to benlengder - ihvertfall noen modeller. Isåfall vil jeg tro den korte modellen vil passe til deg, dersom xs er liten nok i størrelsen da. Jeg er høy, med brede hofter, og har den med ekstra benlengde.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 10:55   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Norrøna passer fint til meg. Strammingen i livet gjør at den sitter godt uten å bli klumpete rundt linningen, samtidig som den passer over hoftene. Lengde vil vel for alltid være en issue for meg, tror jeg, men den er ikke for ille. Latterlig pris, da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 10:58   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Ja, både Bergans og Norrøna er egentlig utenfor min komfortsone prismessig. Nå kjører jeg i en langrennsbukse med seler, fra Norrøna (gave fra mannen, selvsagt ), og det er rett, Tallulah - det merket passer fint i fasongen. Den er litt lang, men ikke krise. Uansett kjekt med tips, så kan jeg ta en titt på Finn også!

XS er definitivt lite nok, Løve. Kanskje jeg må ha S i noen modeller også, eller endog M hvis modellen er for rett over baken.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:01   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Henger meg på selv om jeg kanskje ikke har din fasong. Trenger både bukse og jakke, men har ingen plan om å betale mye for det for det skal ikke brukes mye. Hva kjøper jeg og hvor?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:02   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

XS er definitivt lite nok, Løve. Kanskje jeg må ha S i noen modeller også, eller endog M hvis modellen er for rett over baken.

Ikke i Bergans bukser For der må jeg noen ganger ha S.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:03   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Aha! Jeg har ikke et eneste Bergans-plagg (gjerriglusa) - men da tenker jeg XS blir bra, ja, om den er inn- og utsvingt. Akkurat sånn her også, millact - vil ikke betale mye fordi jeg ikke kommer til å bruke det mye.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:10   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, både Bergans og Norrøna er egentlig utenfor min komfortsone prismessig. Nå kjører jeg i en langrennsbukse med seler, fra Norrøna (gave fra mannen, selvsagt ), og det er rett, Tallulah - det merket passer fint i fasongen. Den er litt lang, men ikke krise. Uansett kjekt med tips, så kan jeg ta en titt på Finn også!

Jeg har kjøpt mye av mitt Norrøna på Outlet i Vestby. Av og til litt for gøyale farger for min smak, men betydelig billigere. Også har jeg landet på at jeg ikke akkurat skifter disse plaggene med moten, er ferdig utvokst og kan spandere på meg dyre plagg som allikvel holder i 20 år og sitter godt. Men jeg har en grense altså, og Norrøna går ofte over. Min vatterte snowboardbukse blir brukt som utebukse hele vinteren til all snøaktivitet som ikke gjør meg supersvett.

Save
Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:28   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Har du prøvd Stormberg og Skogstad? Begge har butikker på et senter nær deg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:31   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Prøv Stormberg. Selv barnestørrelsene der har plass til damehofter.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:32   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Nei, det er merker jeg ikke kjenner for egen del, Obelix - men vet at Skogstad er brede i størrelsen for barn, i alle fall. (Forundrer meg ikke om jeg får på meg 10-åringens bukse i 152). Er de på Strømmen?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:32   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Om jeg kunne hatt barnestørrelse, hadde det i grunnen vært veldig praktisk - og sikkert billig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:33   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Jeg har barnestørrelse i det meste av vintertøyet. Helt klart økonomisk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:34   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Strevde meg fram til jobb i dag i min billige regnbukse str. 14 år - bare så synd den ikke er vanntett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:37   #15
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei, det er merker jeg ikke kjenner for egen del, Obelix - men vet at Skogstad er brede i størrelsen for barn, i alle fall. (Forundrer meg ikke om jeg får på meg 10-åringens bukse i 152). Er de på Strømmen?

Stormbergbukser passer min brede røv i hvertfall. De er på Metro.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 11:38   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Jeg har en billig fra Stormberg, med seler. Den er ikke kjempekort i beina akkurat, men det går fint likevel pga lange borrelåser nederst.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 18:20   #17
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Jeg har Stetind, kjøpt billig på Felleskjøpet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 18:24   #18
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vattert skibukse til lav dame med brede hofter - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei, det er merker jeg ikke kjenner for egen del, Obelix - men vet at Skogstad er brede i størrelsen for barn, i alle fall. (Forundrer meg ikke om jeg får på meg 10-åringens bukse i 152). Er de på Strømmen?

Metro.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no