Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Clinique, here I come!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 20:41   #21
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Åja.

Eg er ikkje sikker altså. Men trur det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:41   #22
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Den gule i pumpeflaske er vel kremen som er siste delen av tretrinnssaken? I tillegg har eg auekrem og dagkrem på krukker.

Jeg også(samt dyprensemaske og noe annet fint noe ...)! Vi blir nok smellvakre!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:42   #23
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Klart dere blir. Dere har da sett meg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:54   #24
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Klart dere blir. Dere har da sett meg.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:04   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Jeg liker ikke såpe i fast form og jeg synes ansiktsvannet er alt for sterkt (det inneholder alkohol) og tørrer ut uten. Jeg har prøvd diverse andre greier fra Clinique og likt det godt.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:12   #26
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Jeg tømmer alltid mine krukker jeg, er ikke mye gul krem igjen der når jeg er ferdig.

Jeg er veldig fornøyd med Clinique og har brukt det mer eller mindre regelmessig i minst 10 år.
Er veldig fornøyd med rensegelen som har kommet i stedet for såpa.

TM: det finnes hypoallergenicvariant av rensevannet uten alkohol.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:15   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg tømmer alltid mine krukker jeg, er ikke mye gul krem igjen der når jeg er ferdig.

Jeg er veldig fornøyd med Clinique og har brukt det mer eller mindre regelmessig i minst 10 år.

Skjønner jo at du bruker clinique regelmessig. Du er jo skjønn!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:31   #28
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.


TM: det finnes hypoallergenicvariant av rensevannet uten alkohol.

Det har eg, og det kjennes godt ut.

Eg har tatt kveldsstellet, O store Cliniquelykke. :enkel:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:24   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:28   #30
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Skjønner jo at du bruker clinique regelmessig. Du er jo skjønn!

Fiskehuden min er helt nydelig...

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 12:38   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Auekremen funkar ikkje!! Eg er tørr, rød og den er ikkje like god som Excuviancen (som jo heller ikkje var særlig god, men dog bedre)

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 12:40   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Har active defense på krukke

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:02   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Vel, jeg har bare en ting å si: ALDRI I VERDEN Clinique.

Jeg har brukt 3-trinns-serien deres en gang jeg ikke visste bedre, og huden min ble ødelagt og tørket fullstendig ut. Clinique er 100% kjemisk fremstilt. Dvs. det finnes ingenting naturlig (annet enn vann) i noen av produktene til Clinique. Mange har derfor allergi for produktene og dette gjør seg utslag i tørr hud som flasser, blir rød, klør osv.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:11   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vel, jeg har bare en ting å si: ALDRI I VERDEN Clinique.

Jeg har brukt 3-trinns-serien deres en gang jeg ikke visste bedre, og huden min ble ødelagt og tørket fullstendig ut. Clinique er 100% kjemisk fremstilt. Dvs. det finnes ingenting naturlig (annet enn vann) i noen av produktene til Clinique. Mange har derfor allergi for produktene og dette gjør seg utslag i tørr hud som flasser, blir rød, klør osv.



Dagkremen ser ut til å funke bra, men det ane meg at dette tretrinnssystemet tørke meg ut.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:04   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Jeg får veldig tørr hud av den renseserien. Fungerer overhodet ikke på meg. Holder meg til Dermalogica der. Men kanskje bra for dem med litt fetere hud?

Liker veldig godt foundationen og pudderet fra Clinique

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 17:08   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg får veldig tørr hud av den renseserien. Fungerer overhodet ikke på meg. Holder meg til Dermalogica der. Men kanskje bra for dem med litt fetere hud?

Liker veldig godt foundationen og pudderet fra Clinique

Eneste sånn dyre produkter jeg har prøvd er fra Dermalogica, og de virker veldig bra ja!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:49   #37
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Uff, ikke meningen å være med på å ta luften ut av ballongen, men Clinique var drepen for min hud.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:59   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Jeg elsker Clinique. Det tre-trinnsgreiene går man fort lei av - jeg har brukt såpa og kremen -og har øyekrem (som forøvrig også er veldig god på leppene)

Og har man krøller, så er cliniques hårprodukt for krøller helt genial! (en hvit tube)

Av sminke bruker jeg det løse pudderet de gangene jeg virkelig skal sparkle meg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 21:16   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Kjenner noen av dere til parfyme fra Clinique?

Jeg tåler ikke noe av parfyme, men har hørt rykter om at Clinique sin skal være både frisk i duften og allergivennlig.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 22:20   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clinique, here I come!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kjenner noen av dere til parfyme fra Clinique?

Jeg tåler ikke noe av parfyme, men har hørt rykter om at Clinique sin skal være både frisk i duften og allergivennlig.

Jeg har brukt alle-flyvertinners-favoritten fra Clinique Aromatics Elixir, men jeg gikk lei, og syntes bare den ble for sterk etter hvert. Den skal sprayes over hodet, og så skal man duften falle ned over hår og skuldre. Den lukter nydelig egentlig, men jeg syntes den ble for sterk. Jeg tviler kanskje egentlig litt på at Aromatics Elixir er veldig allergivennlig i hvert fall, men det vet jeg ikke. Ellers har de 3 varianter Happy, og den er mild.

Her kan du lese mer:

http://www.clinique.co.uk/templates/...ORY_ID=CAT1022

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no