Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Elin

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 15:07   #21
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elin

Jeg har handlet endel hudprodukter på Strawberrynet. Aner dere om det er billigst og best å handle der eller på Lookfantastic?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 16:15   #22
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elin

Jeg liker noe av Clarins,spesielt bodylotionen, men ansiktsvasken sved i øynene. Jeg er veldig fornøyd med Estée Lauder og Shisheido.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 16:33   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elin

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg liker noe av Clarins,spesielt bodylotionen, men ansiktsvasken sved i øynene. Jeg er veldig fornøyd med Estée Lauder og Shisheido.

Ja, ansiktsvasken svir i øynene, du må kjøpe rensekremen! Den er nydelig og svir ikke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 17:02   #24
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elin

jeg svei av altfor mye penger på rensekrem, dagkrem, øyenkrem og sminkefjerner i merket Clinique, og nå sitter jeg her med tørr flassehud over nesten hele pannen, nesen og kinn

Jeg har lyst å få pengene tilbake på parfymeriet jeg kjøpte det. Jeg sa jeg hadde veldig sensitiv hud og at jeg var tørr i huden før jeg handlet disse produktene. Er det noen som vet om det er "god nok" reklamasjonsgrunn?

Alternativt har jeg kanskje lyst å sende mail til Clinique direkte for å høre hva de sier. Jeg kan hvertfall ikke bruke noen av produktene deres.

What to do?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 17:27   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elin

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

jeg svei av altfor mye penger på rensekrem, dagkrem, øyenkrem og sminkefjerner i merket Clinique, og nå sitter jeg her med tørr flassehud over nesten hele pannen, nesen og kinn

Jeg har lyst å få pengene tilbake på parfymeriet jeg kjøpte det. Jeg sa jeg hadde veldig sensitiv hud og at jeg var tørr i huden før jeg handlet disse produktene. Er det noen som vet om det er "god nok" reklamasjonsgrunn?

Alternativt har jeg kanskje lyst å sende mail til Clinique direkte for å høre hva de sier. Jeg kan hvertfall ikke bruke noen av produktene deres.

What to do?


Gå tilbake til parfymeriet og tilbakemeld erfaringene dine, og skriv gjerne klage til Clinique også. Jeg vet maaaaange som får utslett av Clinique sine produkter og det til tross for den offensive markedsføringen de driver på med hvor utrolig mildt og parfymefritt osv. disse produktene er. Det hjelper lite når de er 100% kjemisk fremstilt og gud vet hvilke kjemikalier de putter oppi, men bra er de i alle fall ikke.

På denne siden kan du ta kontakt med Clinique:

http://www.clinique.no/page-50.html

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no