Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Eyeliner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-07, 21:15   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Høres ut som du er vakker!

Estrella er veldig søt og nydelig

Jeg har adri klart å få til sånn våt eyeliner jeg
Jentene her i huset bruker det, og jeg tyvlånt for å prøve, men det blir bare griseri

Jeg har som Estrella også brune øyne og bruker eyeliner under våtkanten, under vippene
Tar også litt lags vippekanten på øyelokket
Fargene jeg bruker er ettersom hva jeg har på av klær,og hvilken øyenskygge jeg bruker
Har brun,dyp lilla og mørkegrønn

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 21:18   #22
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Estrella er veldig søt og nydelig

Jeg har adri klart å få til sånn våt eyeliner jeg
Jentene her i huset bruker det, og jeg tyvlånt for å prøve, men det blir bare griseri

Jeg har som Estrella også brune øyne og bruker eyeliner under våtkanten, under vippene
Tar også litt lags vippekanten på øyelokket
Fargene jeg bruker er ettersom hva jeg har på av klær,og hvilken øyenskygge jeg bruker
Har brun,dyp lilla og mørkegrønn

Turkis er rålekkert til brune øyne, særlig på sommeren når man er litt brun.
Hilsen avdanka make-up artist.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 21:24   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Turkis er rålekkert til brune øyne, særlig på sommeren når man er litt brun.
Hilsen avdanka make-up artist.

Takk Benzo, det skal jeg jammen prøve
Er nemlig ganske lei det lille utvalget mitt, og det er virkelig lite

Skal handle roush (skrives det slik tro?) og ny eyeliner samt øyenskygge når vi skal på tur i april

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 21:27   #24
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Takk Benzo, det skal jeg jammen prøve
Er nemlig ganske lei det lille utvalget mitt, og det er virkelig lite

Skal handle roush (skrives det slik tro?) og ny eyeliner samt øyenskygge når vi skal på tur i april

Rouge.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 21:31   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Rouge.

Kjøper mye sminke skjønner du

En av døtrene har vel ca 10 ganger så mye som jeg har alene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 15:41   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eyeliner

Jeg har så mye eyeliner som det er mulig å få på nesten på mitt mye avatarbilde. Våt eyeliner i sort i overkant og svart blyant på våtkanten under.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 18:43   #27
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøper mye sminke skjønner du

En av døtrene har vel ca 10 ganger så mye som jeg har alene

Man trenger ikke så mye, bare man har de rette tingene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no