Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 12:45   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Det lurer jeg på Gjerne i kr/g. Var/er du fornøyd med produktet?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:49   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jeg kjøpte en gang en håndkrem til den nette sum av 550 kr for 100 ml, altså 5500 kr literen. Jeg trodde det var den samme som jeg hadde fått i gave en gang, den beste og letteste jeg noen gang hadde prøvd, men det viste seg at de hadde forandret på den siden den tid, til en ekkel og oljete smørje. Jeg var SVÆRT misfornøyd.

Hadde du en bestemt agenda bak dette spørsmålet?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:51   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Vel, den siste ansiktskremen jeg kjøpte i sommer fra Shiseido kostet nesten 500 kr. og den er kun 50 gr. Men den er drøy, har nesten halve krukken enda og jeg bruker den hver dag.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:05   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hadde du en bestemt agenda bak dette spørsmålet?

Det lurer jeg også på.

Jeg har for øvrig fortrengt hva min Dermalogica dagkrem koster.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:06   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jeg bruker bare Dermalogica og driter i hva de koster. Så jeg vet ikke.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:13   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg har for øvrig fortrengt hva min Dermalogica dagkrem koster.

Sånn ca 450-500kr

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:31   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hadde du en bestemt agenda bak dette spørsmålet?


Jeg har tre teorier:
1. Det var fordi jeg sa at alle forumene var unisex.
2. Fordi jeg sitter å skal bestille Declor-produkter.
eller
3. Fordi han er nysgjerrig.

Kansje alle tre?
---

Jeg bruker Baume essential fra Declor, den er 30ml, og koster litt over 600 kr. Men den varer jo i over et halvt år, så det blir jo ikke så dyrt fordelt på måneder.


Sist redigert av DM : 02-10-06 kl 13:33. Årsak: la til svar på spørsmålet også
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:41   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Desembermamma klarte 2 av 3. I tillegg til de 2 så er jeg veldig inspirert av de dyreste utstyrstrådene.

Så: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:25   #9
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Desembermamma klarte 2 av 3. I tillegg til de 2 så er jeg veldig inspirert av de dyreste utstyrstrådene.

Så: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Er det her det er lurt å parrere med " Hva er den dyreste dingsen du har kjøpt?"

Ellers må jeg svare Salonsize Dermalogica dagkrem.

Og på dingsefronten, hmmm ... tenker. En USB stick den gang det var dyrt pr MB.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:39   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Er det her det er lurt å parrere med " Hva er den dyreste dingsen du har kjøpt?"

Ellers må jeg svare Salonsize Dermalogica dagkrem.

Og på dingsefronten, hmmm ... tenker. En USB stick den gang det var dyrt pr MB.

Dingser hører til i kommunikasjonsforumet

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 03:19   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

En solkrem for ansiktet, spf 30 fra Carita til litt over 600,- kroner. Latterlig dyrt, men en kjempegod krem.....

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:13   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jeg bruker ikke så mange penge på hudpleie. Happyderm-cremen fra l'Oreal, kjøpt i H&M til en 30 kr. for 50 ml gjør jobben for meg og så dufter den så deilig.

Litt dyrere: BodyShop body scrub og body butter, til en 180 kr. for 200 ml topper absolutt listen.

Jeg får nogle gange Shiseido- og andre dyre cremer og scrubcremer foræret av min mor. På min hud er det ingen forskjell med de rimeligere cremer.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 08-10-06 kl 11:05.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:12   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg får nogle gange Shiseido- og andre dyre cremer og scrubcremer foræret av min mor. På min hud er det ingen forskjell med de rimeligere cremer.


På lang sikt vil du nok merke at det er en forskjell.... Jeg ser f.eks. at de to generasjonene over meg har langt mer rynker, pigmentflekker og og "sliten" hud fordi de sverget og sverger (som min mor...) til Nivea-kremer til tross for at Nivea stort sett inneholder vann og parfyme, og jeg ser at min hud ser minst 10 år yngre ut enn alderen min pga. at jeg alltid har vært hysterisk opptatt av hudpleie med gode produkter.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:16   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Antakelig øyekremen fra Dermalogica. Kr. 450,- for 15 ml.

Jeg håper i grunnen jeg finner ut at den ikke er uunnværlig.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:58   #15
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

På lang sikt vil du nok merke at det er en forskjell.... Jeg ser f.eks. at de to generasjonene over meg har langt mer rynker, pigmentflekker og og "sliten" hud fordi de sverget og sverger (som min mor...) til Nivea-kremer til tross for at Nivea stort sett inneholder vann og parfyme, og jeg ser at min hud ser minst 10 år yngre ut enn alderen min pga. at jeg alltid har vært hysterisk opptatt av hudpleie med gode produkter.

Inntil videre klarer jeg meg veldig fint med sunt kosthold, mye motion og 2 liter vann om dagen. Men da bor jeg heller ikke i noen karibisk tropeklima !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:01   #16
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Kjøpte en vinterkrem til 800 en gang, husker ikke merket.

Ja, og forresten, jeg har siden den tid kjøpt fler og fler dyre produkter, og jeg er mye mer fornøyd med disse enn de som jeg har kjøpt på Rimi, Cubus etc. Så det så!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:29   #17
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Diverse kremer fra MD Formulations. De er utrolig dyre, og jeg gikk fort over til å bestille på nettet i stedet for å kjøpe hos hudpleier.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:39   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Inntil videre klarer jeg meg veldig fint med sunt kosthold, mye motion og 2 liter vann om dagen. Men da bor jeg heller ikke i noen karibisk tropeklima !

Ja, vann, sunt kosthold og mosjon er også en selvfølge for god hud selvsagt. Håper du ikke tror at jeg mente at det eneste som hjelper er bare gode kremer....

Dessuten er karibisk tropeklima er katastrofe for skandinavisk hud, altfor mye sol og svetting. Bruker konstant solfaktor 30 over hele kroppen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 08-10-06 kl 21:40. Årsak: Glemte to bokstaver...
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:22   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Sånt fortrenger jeg da1

Men det må ha vært dagkrem og øyekrem fra Lancôme. Kjempedyrt selv på StrawberryNet. Ikke det jeg bruker hele året.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:56   #20
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jeg bruker en del Dermalogicaprodukter. Har ingen oversikt over hva hvert enkelt produkt koster, men det blir altså veldig dyrt når jeg bestiller...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no