Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-16, 12:44   #21
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Her hadde en slik frivillig søppelplukker lagt en Stein på vår søppelkasse siden kråkene hadde fest. Han hadde i tillegg plukket opp alt søpla de hadde dratt ut.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 13:12   #22
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The -hvem legger stein i sofaen - saga. Eskaleringen

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

(Digresjon: Vi hadde sånne da jeg vokste opp på 70-tallet, og jeg husker at når de ble tømt fikk vi samtidig ny søppelsekk av "søppelmennene". De hadde sekkene hengende over den ene armen. På torget her i byen står en statue av Haakon 7 med frakken hengende over armen. Jeg var nesten voksen før jeg oppdaget at det var Kong Haakon. Jeg trodde det var en søppelmann og det hadde aldri falt meg inn å dobbelsjekke. )

Søppelmennene hadde også fortjent en statue.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 13:23   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Etter å ha sett hvordan de store måkene ganske systematisk greier å åpne en søppeldunk og dra alt utover så tipper jeg på grei nabo her. Men sykt merkelig sammentreff, da!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 15:05   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Etter å ha sett hvordan de store måkene ganske systematisk greier å åpne en søppeldunk og dra alt utover så tipper jeg på grei nabo her. Men sykt merkelig sammentreff, da!

Jeg tipper grei nabo jeg og, men det bare passet så veldig bra inn da!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 17:13   #25
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Det er ikke lenge siden jeg ble skikkelig sur fordi jeg fant baderomssøpla til naboen utover plenen vår. Lokket hadde blåst av den altfor fulle søppelkassa. Jeg stappet alt nedi og la en diger stein på toppen.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 17:58   #26
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Men det var det som var så rart, den er ikke full og det har ikke blåst, og ikke har vi måker her
Og ikke kan jeg si jeg har lagt merke til den steinen før heller.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 18:25   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Tyvebander da. Men nå du få satt opp kamera altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-16, 19:08   #28
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Bunadsmaria som har funnet den legendariske FP- tråden...

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 11:00   #29
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The «Hvem legger stein i sofaen»-saga. Eskaleringen

Jeg hadde tenkt kjeltringer med en gang, men jeg har vokst opp med en stefar som var politimann, og som operasjonsleder o Oslo visste han alt for mye om hva som foregikk til enhver tid. Og hadde stort sett alltid rett.
Så jeg ville ha bygget videre på steinen, evt gjort andre veldig synlige tegn til at det ikke er noe poeng å komme til dere for å forsøke seg på noe tøys.
Det er ikke så mye som skal til før de går videre vanligvis.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no