Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-16, 21:09   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Jeg vurderer å bestille et utendørs boblebad fra Mspa. Lurer på om det er noen av dere som har slike, og om dere er fornøyd?
Det blir nok i såfall et som er beregnet på 6 personer.Usikker på modell enda, men det må tåle å stå ute hele året.
Må man kjøpe mye ekstrautstyr?

https://mspa.no/?gclid=Cj0KEQjw4827B...DaQaAl1H8P8HAQ

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 00:46   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Det var litt skriving om disse for et par år siden da flere hadde opplevd å få elektrisk støt under bruk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 02:22   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

UÆÆÆ....!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 10:28   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

http://www.dsb.no/no/Ansvarsomrader/...-fra-markedet/

Kan jo hende at de som selges nå er bedre, men de skriver selv for eks om å unngå skjøteledning og sånt for å redusere fare for støt, så jeg ville nok vært kritisk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 12:20   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Ble litt skeptisk nå ja. Ingen her inne som har?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 14:31   #6
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Vi har.

Den står ute vår, sommer, tidlig høst, og så pakker vi den sammen om vinteren. Vi har kjøpt inn diverse midler for vann-kvalitet, men ellers lite.

Vi liker den godt. Komfortmessig kan den ikke sammenlignes med "ordentlige", men til vårt bruk er den super. Og vi har ikke opplevd støt!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 20:46   #7
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Vi har.

Den står ute vår, sommer, tidlig høst, og så pakker vi den sammen om vinteren. Vi har kjøpt inn diverse midler for vann-kvalitet, men ellers lite.

Vi liker den godt. Komfortmessig kan den ikke sammenlignes med "ordentlige", men til vårt bruk er den super. Og vi har ikke opplevd støt!

Hvilken størrelse har dere? Lurer på om den til 6 personer oppeves som stor eller liten.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 23:18   #8
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Mannen og jeg har god plass der, og kan godt ha et barn eller to. Hvis man sitter seks voksne i det bør man kjenne hverandre godt! Det er ikke så mye benplass, man må i så fall sitte med beina bøyd.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 00:42   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Er det den til 6 personer dere har, Krem? Jeg tenker ikke på å bade seks stykker altså, mer det at jeg tror nok den til 4 personer vil føles for liten.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 05:04   #10
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Er det den til 6 personer dere har, Krem? Jeg tenker ikke på å bade seks stykker altså, mer det at jeg tror nok den til 4 personer vil føles for liten.

Jepp. Vi har til seks.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 09:15   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Ok Da er vi litt klokere angående størrelsen.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-18, 22:24   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Drar denne opp igjen
Vurdere å kjøpe en slikt spa bad fra Mspa. Noen flere som har testet ut dette?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-18, 22:51   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Vi har. Mann og barn svært fornøyd, jeg har bare slått fast at dette fortsatt ikke er noe for meg. Mye for pengene, synes vi.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-18, 23:34   #14
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har. Mann og barn svært fornøyd, jeg har bare slått fast at dette fortsatt ikke er noe for meg. Mye for pengene, synes vi.

Takk for svar, tenker på å kjøpe et for å teste ut. Har dere den på terrasse? Er den veldig lav, eller er det ok dybden i den dere har?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-18, 10:06   #15
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Vi har. Pakker ned fra september til april. Fylte i i går og venter på at det skal bli varmt nok. Den startet på 3 grader så det tar vel sin tid. Av ekstrautstyr har vi kjøpt isolasjonsmatter på obs, og har frog starterkit som er et rensesystem. Har også isolasjonslokk, ozon generator, nakkeputer, drikkeholder og spalys.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-18, 10:38   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Takk for svar, tenker på å kjøpe et for å teste ut. Har dere den på terrasse? Er den veldig lav, eller er det ok dybden i den dere har?

Svarer med forbehold om at jeg kun har vært oppi der en gang, og det er over et halvt år siden. Garanterer ikke at hukommelsen min stemmer.
Jeg fant ordrebekreftelsen, vi har dette https://mspa.no/produkt/silver-cloud-delight/ som er til 4 personer. Det hender det er tilbud hvis man føler med, så vi fikk det til 4700 kr, også kjøpte vi noe som heter "oxybox" ved siden av. Jeg vet ikke hva det er, og jeg vet heller ikke om mannen min har bestilt andre greier etterpå eller andre steder.

Det er liksom ikke noen sittebenk oppi der, sånn at man sitter rett på gulvet. Da når vannet opp til halsen, så det er jo helt ok. Jeg synes at boblene bråker såpass mye at jeg heller ville ha det rolig, men som sagt er nok ikke jeg direkte i målgruppen her. Det var koselig å ta et lite bad og dele en flaske sprudlevann i mørket, men vi hørte at naboene satt ute, så hvis vi skulle overdøvet boblene ved å snakke sammen, hadde antagelig naboene hørt alt vi sa.

10-åringen brukte det vannvittig mye. Uten bobler. Hun tok saltoer og greier, og rett og slett lekte oppi der.

For min del ville det vært helt sprøtt å bruke så mye penger som et "ordentlig" boblebad koster, hvis ikke vi visste at vi ville brukt det omtrent hele tiden. For vår bruk er dette mer enn godt nok.

Det tar ganske lang tid å varme opp vannet, så man kan ikke bare bestemme seg for å ta et bad, for så å fylle det og bade. Jeg husker ikke hvor lenge, men kanskje et døgn eller to? Men når det først er varmt, bør det jo bare stå på og brukes så mye som mulig.

Vi har vårt stående på en markterrasse med tak. Vi har stereoanlegg og planer om kanskje et lite kjøleskap. Veldig koselig, altså. Men hvis jeg kan slippe, så lar jeg helst være å bli med oppi.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-18, 10:42   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Nei, ser at vårt heter "silver cloud" ikke "silver cloud delight", men finner ikke vårt. Kan hende det er noen forskjeller.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-18, 17:31   #18
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen av dere som boblebad fra Mspa?

Vi har ikke kjøpt, blir nok ikke å gjøre det heller. Jobber sammen med ei som har og hun er veldig fornøyd.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no