Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Flere spillere her ute?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 08:24   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Flere spillere her ute?

Jeg elsker dataspill, men desverre så rekker ikke tiden til med for mye av dette nå.

Kjøpte Drømmefall nå når den kom ut og sliter fortsatt med det. Noen andre som spiller dette?

Jeg er i hulen med trollene og det store trollet som kommer å dreper meg hele tiden. Der har jeg vært i månedsvis.

Noen andre som har spilt phantasmagorias(aner ikke åsn det skrives) Det er det desidert kuleste spillet jeg har spilt ever, det også den lengste reisen.

En hel del andre også som er moro.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 08:50   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er i hulen med trollene og det store trollet som kommer å dreper meg hele tiden. Der har jeg vært i månedsvis.

Tatt ut av sin sammenheng ble dette utsagnet ganske morsomt.




Jeg spiller mye på datamaskina, men ikke slike spill. Her går det mest i poker

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 08:58   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Tatt ut av sin sammenheng ble dette utsagnet ganske morsomt.




Jeg spiller mye på datamaskina, men ikke slike spill. Her går det mest i poker


Flira godt her jeg også!! Ser jeg virrer inne i en hulegang i månedsvis med troll luskende rundt og det store stygge som dreper meg titt og ofte.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:04   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Jeg har Drømmefall og gleder meg til å spille det! Den lengste reisen var helt fantastisk.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:10   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Er disse spillene dere snakker om litt sånn som et spill som heter Samorost eller samorosa, eller noe sånn?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:11   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

JEg er en enkel sjel og har stor glede av Pac Man.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:15   #7
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Phantasmagoria er en av de beste spillene noensinne. Hos oss går det mest i Civ. Jeg rekker dessverre ikke å spille så mye lengre. Jeg har også vært fan av de gamle Sierra spillene Kings Quest. Håper det snart kommer flere av de.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:26   #8
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Jeg er veldig glad i sånne point'n click spill på nett. Her pleier jeg å spille en del:

http://www.lazylaces.com/default.asp

  Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:00   #9
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er disse spillene dere snakker om litt sånn som et spill som heter Samorost eller samorosa, eller noe sånn?


Nei ikke helt samme, går ut på å finne ut av ting, sette sammen. Eventyrspill med masse fantasi innblandet. Phantasmagorias er et rent skrekkspill. Dritkult. Skulle ønske jeg hadde fått spilt det siste en gang også, men får ikke tak i det.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:13   #10
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Jeg er tung spiller (jobbet i spillbransjen noen år), men nå for tiden er det ikke mye jeg får tid til. Har faktisk jobbet på Funcom som laget Drømmefall et par år

Dersom du sitter helt fast kan denne sikkert hjelpe deg: http://db.gamefaqs.com/computer/dosw...reamfall_c.txt

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:01   #11
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere spillere her ute?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg er tung spiller (jobbet i spillbransjen noen år), men nå for tiden er det ikke mye jeg får tid til. Har faktisk jobbet på Funcom som laget Drømmefall et par år

Dersom du sitter helt fast kan denne sikkert hjelpe deg: http://db.gamefaqs.com/computer/dosw...reamfall_c.txt

Takk for svar. Fikk error på linken din. Har prøvd walktrough på den biten, men oppgaven må jo uansett gjøres selv. Vet hva jeg skal, men får det liksom ikke helt til da. Blir drept som sagt av det store trollet hele tiden.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no