Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Virusprogram

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 00:41   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Virusprogram

Noen som vet om noe gratis virusprogram og hvor jeg kan laste det ned. Har hatt EZ det siste året, og det har fungert veldig bra, men nå er det første gratis prøveåret omme.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 08:01   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virusprogram

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5


Dette programmet har jeg fått anbefalt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 09:05   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Noen som vet om noe gratis virusprogram og hvor jeg kan laste det ned. Har hatt EZ det siste året, og det har fungert veldig bra, men nå er det første gratis prøveåret omme.....

ANTIvirus....


( Måtte bare... )

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 13:17   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Virusprogram

Jeg er superfornøyd med Avast Antivirus (www.avast.com), det scorer også meget høyt i alle tester. Helt gratis, du må bare oppdatere lisensen din hver 14.måned.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 13:43   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg er superfornøyd med Avast Antivirus (www.avast.com), det scorer også meget høyt i alle tester. Helt gratis, du må bare oppdatere lisensen din hver 14.måned.

Bruker det mye ressurser? Har Norman, og det bruker litt vel mye....

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 13:47   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5


Dette programmet har jeg fått anbefalt.

Jeg bruker AVG og er strålende fornøyd.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:13   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virusprogram

Jeg får virusprogram gjennom nettbanken.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:19   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg er superfornøyd med Avast Antivirus (www.avast.com), det scorer også meget høyt i alle tester. Helt gratis, du må bare oppdatere lisensen din hver 14.måned.

Dette virket veldig bra, men herlighet så mange varianter man kunne downloade da.... Hvilken variant skal jeg velge liksom, som ikke er spesielt datakyndig eller vet hva og hvor mye jeg må ha....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:21   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5


Dette programmet har jeg fått anbefalt.


Dette virket veldig enkelt og oversiktlig for downloading. Bruker du det selv?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:24   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette virket veldig enkelt og oversiktlig for downloading. Bruker du det selv?

Jeg bruker iallfall dette (som sagt tidligere) og er veldig fornøyd. Både jeg og mannen (og en organisasjon jeg er data-ansvarlig i) har hatt dette i mange år nå og aldri opplevd noe tull med det.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:24   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette virket veldig enkelt og oversiktlig for downloading. Bruker du det selv?

Nei, ikke jeg. Men har fått det anbefalt av systemansvarlig på jobb. Mange her bruker det på hjemmekontor-pc'ene sine.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:25   #12
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virusprogram

Jeg bruker også AVG og er fornøyd.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 14:25   #13
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Virusprogram

Har Mac!

Har tidligere brukt AVG på PC, gratis til privat bruk.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 21:05   #14
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Virusprogram

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette virket veldig bra, men herlighet så mange varianter man kunne downloade da.... Hvilken variant skal jeg velge liksom, som ikke er spesielt datakyndig eller vet hva og hvor mye jeg må ha....

Last ned denne : http://avast.com/eng/download-avast-home.html

Og Avast er veldig snilt på ressursbruken, pluss at det er MEGET brukevennlig.

:Juste

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no