Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminketips

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 14:56   #1
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sminketips

Noen som vet om bra sminkemerker til greie priser?
Jeg greier ikke bruke 600 kr på pudder eller 400 på en lipgloss.

Jeg leiter nå etter ett bra pudder, øyenskygge og lipgloss/leppestift.

Noen som tips å gi meg?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 15:50   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminketips

Jeg har pudder fra IsaDora. Helt greit.
Har fondation fra Maybelline, det er jeg også fornøyd med

Øyenskyggen min varierer hvor den er ifra, har både dyre og billige

Har en kjempegod lipgloss kjøpt på Cubus.. skal sjekke hva den heter!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:13   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sminketips

Jeg har øyeskygge og foundation fra BodyShop, veldig fornøyd.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:14   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminketips

Jeg har en del fra MaxFactor som jeg er veldig fornøyd med. Har prøvd mye rart, og MaxFactor får jeg ikke eksem av slik jeg får av mye annet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:33   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sminketips

Er jevnt over veldig fornøyd med Body Shop. L´Loreal har også endel bra og billig synes jeg!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:38   #6
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Sminketips

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jeg leiter nå etter ett bra pudder, øyenskygge og lipgloss/leppestift.

Noen som tips å gi meg?

Dette syns jeg er bra - veldig bra til den prisen det har faktisk

Pudder: MaxFactor
Øyenskygger: Isadora
Lipgloss/leppestift: Isadora

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:15   #7
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Sminketips

Jeg ble tipset om at øyenskygger fra MaxFactor har god kvalitet, så jeg har et par av de. Men må si at øyenskygger fra H&M er minst like bra, og koster en brøkdel av prisen.

Lipglosser er smak&behag. Jeg liker at de er skikkelig seige, mens andre vil ha de så lette at de ikke merker at den er på.
De som skal forstørre leppene er skikkelig seige, og jeg liker de dødsgodt. Men de koster flesk.
Lavera (helsekosten) har lette lipglosser.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:49   #8
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminketips

Max Factor er et bra merke til å være et "supermarked" merke. Bodyshop har også mye gode ting.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:12   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sminketips

Jeg syns øyneskyggene fra IsaDora er veldig bra. Minst like bra som de dyre øyenskyggene mine.


Sist redigert av Muskat : 30-01-07 kl 14:19.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:20   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminketips

Jeg slår et slag for Art Deco. Spesielt øyenskyggene. De selger et etui og så velger du ut akkurat de fargene du selv vil ha. Tror en farge koster ca 60

På Mascara er det helt klart Max Factor som er favoritten- Jeg brukte lancome sin i mange år, men MF er bedre (og billigere)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 22:15   #11
pixie
Fullverdig medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
Innlegg: 34
pixie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sminketips

body shop har bra pudder! øyenskygge kjøper jeg i alle mulige merker, også fra hm, funker kjempebra!
en god (merke) mascara koster under 200 kr, så der er det jo masse å velge i! akuratt nå bruker jeg max factor og er kjempefornøyd!

pixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 23:43   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sminketips

Pudder: Stila
Øyenskygge: ID og Barry M
Lipgloss: Lancome stargloss og juicytube. (liker stargloss best).

Når det kommer til øyenskygger kan jeg si at jeg ikke merker kjempeforskjell på de faste øyenskyggende. Pulverøyenskygge derimot!
Den sitter tre ganger bedre og er mye lettere å legge pent. Anbefaler!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 08:57   #13
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sminketips

Øyenskyggene fra Chanel er suverene. Utrolig drøye og holdbare på. Tror det er 350 for en boks med fire øyenskygger.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:08   #14
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Sminketips

Gosh har en god vannfast mascara. Og av lipgloss er Max Factors Silk Gloss suveren; nydelige duse farger.

Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no