Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håndkrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 20:46   #21
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.316
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Min favoritt er L'Occitanes Shea Butter Hand Creme

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:48   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg bruker den røde ApoBase som de selger på apoteket. Den samme som jeg bruker på ungen. (Den som er "oily"). Veldig lite skumle stoffer i den.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-02-07 kl 20:56.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:59   #23
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Elisabeth Ardens 8 hour håndkrem. Den er veldig god, lukter ikke best men hjelper på tørre hender.

Denne har jeg også ok erfaring med. Bortsett fra at jeg synes den blir litt fettete siden den ikke trekker godt nok inn.
Jeg har derfor gått over til The Body Shops "Hemp Hand Protector".
Den trekker fort inn uten for mye klin og hendene mine er nå myke som fløyel også vinterstid.

Her står det litt om produktet:
http://www.the-body-shop.no/default.asp?V_ITEM_ID=91

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:03   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.850
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Elisabeth Ardens 8 hour håndkrem. Den er veldig god, lukter ikke best men hjelper på tørre hender.

Ugh, den fæle lukta setter seg i hele huset, synes jeg. Her i huset er det bare gubben som bruker denne. Jeg har kjøpt en håndkrem fra Dermalogica som er ganske bra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:05   #25
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håndkrem?

Er faktisk så ille at jeg har begynt med locobase selv (på kvelden før jeg legger meg) har tatt toppen av håndeksemen min + atopiske eksemen til lillemor.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:27   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Min favoritt er L'Occitanes Shea Butter Hand Creme

Ja, denne er også faktisk god - i tillegg til Clarins sin da!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 14:59   #27
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem?

Så mange gode tips! Akkurat hva jeg trengte

Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 11:57   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.



Ja, denne er også faktisk god - i tillegg til Clarins sin da!

Den er god, men for fet synes nå jeg da...

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 10:29   #29
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem?

locobase bruker jeg

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:06   #30
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg sverger til Mary Kay's håndprodukter. En serie som heter "silkehender" Består av fire produkter: Nattkrem, skrubb, vask og håndkrem. Nydelig!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:28   #31
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Det finnes (bare) et rett svar her! AgrOsan!!!! Kjøpes på helsekost, og er en vidunderkrem! Kan ikke få rost den nok!!!!

Agrosan er også suveren på solforbrenning, eksem og brannsår.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:52   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Det finnes (bare) et rett svar her! AgrOsan!!!! Kjøpes på helsekost, og er en vidunderkrem! Kan ikke få rost den nok!!!!

Ja den er super, hjelper mot alt fra psoreasis til solforbrenning. Min svigermor er fotterapeut og forhandler denne.

Det eneste som er synd med den er at den lukter så sterkt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:45   #33
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Min favoritt er L'Occitanes Shea Butter Hand Creme


Denne anbefales.

Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:55   #34
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Håndkrem?

SH hudpleiesalve.
Fikk den på nyfødt intensiv når snuppa lå der, sykepleierene og legene på sykehuset bruker den. Man vasker henda så mye hver dag, og spriter dem også etter hver vask, samt at det er tørr og varm luft på sykehuset, og varm og fuktig luft inni kuvøsa, og det blir man fryktelig tørr av.
Huden ble så tørr at den sprakk, og jeg fikk blødende sår.
Men så kom en sykepleier og klemte ut en haug av denne salven i henda mine, og jeg smørte det godt inn, og bare over natta var det bedre. Det ble bra på et blunk, og etter det smørte jeg meg med den en gang om dagen, og fikk aldri sår igjen. Den er super! Fåes på apoteket.

SH Hudpleiesalve
SH Hudpleiesalve 150 ml tube
SH Hudpleiesalve er en meget god barrierekrem med høyt fettinnhold (41%). Den kan brukes til brystvortekrem. SH Hudpleiesalve lukker sår og sprekkdannelser, og egner seg meget godt til tørr og problematisk hud. SH Hudpleiesalve inneholder ikke parfyme eller farge og har pH 6.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:58   #35
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har funnet to: Den ene er fra apoteket og heter Avène, men den lukter veldig sterkt.

Den lukter ikke bare sterkt, jeg får også "gammel dame" vibber når jeg bruker den
Men den er blant de bedre

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:59   #36
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Min favoritt er L'Occitanes Shea Butter Hand Creme

Dette er den desidert beste håndkremen jeg har vært borte i. Men den lukter dessverre også litt kjipt

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:11   #37
Morild
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Håndkrem?

Apobase har så og si alle parabenene...

Aderma Exomega er nydelig på hendene

  Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:19   #38
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Håndkrem?

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:40   #39
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg bruker en krem som jeg får kjøpt på apoteket som er mot ru og tørr hud, Menthulatum intensiv håndkrem med kamfer.

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:06   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg bruker litt forskjellig. Neutrogena, Atrix, Dove, alt ettersom. SPENOL er faktisk gnske bra også! Clarins har jeg også prøvd.

Mamma har en veldig god en, men den er for dyr for meg... Shiseido Benefiance.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no