Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakkpoll

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har man samme neglelakkfarge på hender og føtter eller ikke?
Forskjellig neglelakkfarge på hender og føtter 16 19,05%
Samme neglelakkfarge på hender og føtter 28 33,33%
Betyr ingenting 40 47,62%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-10, 15:05   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Neglelakkpoll

Etter en diskusjon med venninnen min, ble vi enige om å spørre her inne om hva som er mest pent, lekkert, riktig, whatever

Når man har på neglelakk, har man da samme farge på neglene på både hender og føtter, eller bevisst forskjellig farge?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 15:07   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg syntes det er penest med samme på negler og tær. Og jeg liker fransk manikyr best jeg går med til nød en lysbeige negllakk

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 15:19   #3
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg syntes det er penest med samme på negler og tær.

Jeg synes det er penest å bare ha neglelakk på neglene.

Synes ikke det betyr noe. Selv liker jeg litt knæsje farger på tåneglene, men på fingerneglene så bruker jeg bare blank eller lys rosa omtrent.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 15:34   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg er kanskje motsatt av Sue, for jeg synes det er penest med nøytrale farger på tåneglene, og så kan man heller klinke til med noe dramatisk på fingerneglene. Jeg synes det virker litt i overkant om man har en dramatisk farge begge steder, i alle fall (med mindre det er standard rødt). Om man har en nøytral farge, er det nok finest med samme på begge.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 18:47   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Enig med Kanina. Jeg har akkurat nå rosa dahlia på tåneglene, og blank på hendene. Det ser IKKE bra ut, det blir veldig rart med mer knæsje føtter enn hender. Andre veien går finfint.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:02   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg har sjelden samme farge på hender og føtter, ser ikke noe poeng med at det skal måtte matche.

Fransk manikyr er visstnok helt ut leste jeg for ikke lenge siden. Det skal være heldekkende farge og gjerne knæsje farger eller sukkertøyfarger. For de som måtte lure på hva moten sier om negler i sommer.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:21   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jeg synes det er penest å bare ha neglelakk på neglene.

Synes ikke det betyr noe. Selv liker jeg litt knæsje farger på tåneglene, men på fingerneglene så bruker jeg bare blank eller lys rosa omtrent.

Endelig flere som mener som jeg. Alle slags knallfarger på tåneglene (mørk vinrød, svart, mørk lilla, knallblå...), men på fingerneglene ingenting, eller til nød noe lyserosa noe, og det et par ganger i året. Jeg har også sterke negler som vokser som gress, og som jeg må klippe for å holde i passe lengde for meg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:21   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Bruker ikke to forskjellige knæsjefarger på hender og føtter. Men det trenger ikke være samme farger. Jeg bruker mørke farger på tærne (Chanel 505 eller 18) og kan gjerne har lysrosa/transparent på fingrene. Hvis jeg kjører farge på fingrene så bruker jeg samme som på tærne.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:24   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Samme - men fransk pedikyr (ja, om det blir det på føttene) synes jeg ikke er noe pent. Det ser jo ut som om man har lange tånegler...

__________________
Min signatur ™
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:54   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Hvis jeg har forskjellig farge på tær og fingre er det i hvert fall kun en av dem som er knæsj - men det varierer om det er hånd eller fot som får dominere fargebildet. Stort sett kjører jeg match. Nå er det dus sølvfarge på begge, men de begynner å flasse av, så i kveld skal jeg faktisk skifte til en mer mørk oransjerød-gullskimrende sak. Både hender og føtter skal males er planen.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 20:28   #11
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg prøver å ha samme farge på hender og føtter, men akkurat nå har jeg røde negler oppe og fransk manikyr nede...men føttene får rødfarge i morgen de også.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 20:30   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg bruker stort sett samme på begge, i den grad jeg bruker neglelakk, men jeg synes ikke det er nødvendig. Gjør som en liker.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 20:36   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Selv liker jeg fransk manikyr eller nøytral farge best på både tå- og fingernegler, men synes det er helt ok med knæsje tånegler på andre. Liker egentlig ikke så sterk farge på fingerneglene, men synes ikke noe ser "feil" ut. Jeg er nok bare litt kjedelig og neglelakk-konservativ, jeg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 21:24   #14
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Nøytral farge på hendene - farger i ulike varianter på føttene.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 21:29   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Forskjellig men må være mørk eller knallfarge på tærne. Samme lakk begge steder er soooo last year. Ogsaa er det viktig aa legge til at fotneglene MAA lakkes om sommeren hvis man gaar med aapne sko, mens man kan droppe aa lakke fingerneglene. Mange sterke meninger her, ja.


Sist redigert av liefje : 27-06-16 kl 10:32.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 23:30   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Trenger ikke være samme farge. Tåneglene mine er brannbilrøde hele sommeren, fingerneglene bare av og til. Jeg må bruke mer neglelakk kjenner jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 00:01   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

JJeg synes det virker litt i overkant om man har en dramatisk farge begge steder, i alle fall (med mindre det er standard rødt). Om man har en nøytral farge, er det nok finest med samme på begge.

Når ble rød standar tånegle farge?

Faktisk aldri møtt på noe med røde negler på fotene.

Jeg har knall oransje tånegler. Snoopy brukte opp den lilla(på sine negler og fot )
Og jeg hadde en blå negel så ble oransj men var kult til sandalene jeg hadde på den ene dagen vi hadde sol

Har ikke noe never på fingrene pga er ikke hygenisk i min jobb.Har ikke lange negler heller.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 00:02   #18
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg bruker veeeeldig sjelden neglelakk, og oftere på tåneglene enn på fingerneglene (sommer). Som regel går det i duse farger, men jeg må innrømme at jeg er modigere med farge på tåneglene. De er liksom litt lengre unna ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 00:06   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Når ble rød standar tånegle farge?

Jeg har alltid knallrøde tånegler. Det er veldig lekkert, om jeg skal si det selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 07:46   #20
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Vel, jeg lakker aldri fingerneglene, men tåneglene har med årene fått en liten dasj lakk. Ikke noe overilt hva farge angår. Liker en litt gjennomskinnelig perleaktig farge, jeg

__________________
2002, 2002, 2005
Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no