Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 09:34   #21
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

For tiden bruker vi vaskenøtter og gallesåpestykke til flekker. Har av og til noen dråper lavendelolje for at vasken skal lukte noe.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 10:04   #22
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Neutral (alle produkter, inkl. til vask av meg selv)

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 10:15   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.307
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Blenda sensitive hvitt/farger. Skyllemiddel brukes kun på finvasken, og da er det Neutral som gjelder. Ullvasken blir vasket i Ecover fra helsekost. Eller med gallesåpe.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 10:28   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Blenda sensitive til vanlig vask, Milo til ull. Skyllemiddel brukes til alt bortsett fra babyens klær, tepper og kluter.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:50   #25
*Maja*
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 14
*Maja* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Blenda sensitiv og milo til ull. Bruker litt forskjellige tøymykner.

__________________
*Maja*
*Maja* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 21:08   #26
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Jeg bruker Neutral, ikke skyllemiddel og Milo uten parfyme til ull. Jeg får helt noia av klær som er vasket i Omo eller lignende, synes det lukter så sterkt. Jeg er forresten kjempefornøyd med NEutral, synes de tar flekker jeg aldri hadde trodd det skulle ta, som gress, rødvin og tomatsaus. Det eneste det ikke har tatt til nå (siste 3 år) er vel dritt fra sykkelkjedet, og det tror jeg egentlig ingenting tar?

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 21:24   #27
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Jeg hadde akkurat tenkt til å starte en lik tråd! Jeg har brukt Omo, men har nå byttet til Neutral. Tenkte det var bedre for huden til storebror? Men jeg bruker tøymykner da....sensitive.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 21:29   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det som står nærmest i butikken.

OMO lukter best. Skyllemiddel fortynner jeg med parfymefri variant for å få litt mildere lukt; det er godt med LITT duft - ikke målbar aura lissom.

Og så kjøpte jeg noen sånne pastellfargede miljøvaskekuler i et nett som skulle være så bra. Gudd Gådd. Kunne like gjerne bare vasket i vann... Møkkakuler.



Jeg bruker OMO og Milo til ull.
Comfort skyllemiddel, men bittelitt.

OMO er det eneste som får min kjæres bakeantrekk og datterens ridetøy (utrolig skitne klær) rent.Og jeg vasker for å få rene klær.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:07   #29
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket vaskepulver/tøyvaskemiddel bruker du?

Neutral og Milo. Alt parfymefritt. Flekkfjerner likeså.
Jeg blir regelrett kvalm av alt som lukter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no