Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne > Twenty-four shades of glue

Sponsorfest #24SoG

Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-12, 21:32   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sponsorfest #24SoG

Jeg gir en pott med penger (x $)til Redd Barna dersom vi samlet på FP klarer å fullføre kalenderlukene, en oppgave pr dag.

Jeg dobler (2x $) hvis vi klarer å få ihvertfall en deltaker til å fullføre hver luke.

Og så dobler jeg (4x $) dersom vi har minst en bruker som klarer å bidra på alle lukene innen 01.01.2013.

Jeg lar x være ukjent og individuelt tilpasset, men jeg oppfordrer alle til å delta!

Klarer vi dette???

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 21:36   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Jeg skal være med å le. Og betaler gjerne for det.

Var det sånn at innbetalingene skulle merkes noe spesielt? Når det gjelder selve gjennomføringen, setter jeg min lit til limpistolligaen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 22:12   #3
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Jeg vet ikke helt om jeg skjønte alternativene dine. Men jeg har som mål å prøve meg på flest mulig luker for å få dere andre til å punge ut, , og også donere en skjerv for alle lukene jeg fullfører selv.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 22:31   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Jeg skal ha fri uken før jul, så jeg SKAL klare alle! :evig optimist:

Og jeg er med på sponserfesten! Må regne litt på hva min x blir, men jeg satser på å gi så det svir.

Kan vi klare å samle inn nok penger til at Redd Barna kan gi limpistoler til alle barn i verden? What a wonderful world it would be.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 23:23   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Så lenge noen forstår hva jeg mener.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 23:28   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Jeg forstår hva noen mener. Og jeg er med! Fortrinnsvis også på lagingen, i den grad jeg har kapasitet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 00:01   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Må du utfordre meg på alle lukene også, nå. Det betyr jo at jeg må lage pepperkakerønne, for å vinne FP-kalenderen. :konkurransefokusert:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 00:39   #8
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Hm, kanskje jeg må lage pepperkakebrakke jeg også, så jeg ikke melder meg ut av konkurransen for tidlig.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 00:48   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sponsorfest #24SoG

Om noen eller andre block vatner pepperkakehuset så er det ok i min bok.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no