Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 13:35   #21
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Go/Jenta: Han må jo være en drømmepappa, discomannen Takk for godt innlegg.
Min mann ligner til forveksling på Tjorven75 sin! Jeg har vokst opp med Vålerengafans på alle kanter, så dette var lett for meg å godta. Med mannen flyttet Liverpool inn også Men jeg liker ikke indoktrinering av jentene. At de lærer seg grove sanger, engarop osv osv.
Heldigvis er vi enige der da

Når jeg irriterer meg over fotballen tenker jeg bare at det kunne vært værre ting. Jeg ser dessuten for meg at han blir særs aktiv hvis en av jentene begynner med idrett. Det er jo positivt

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:36   #22
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Hehe, vedovner og discolys - man kan tydeligvis være opptatt av så mangt

Mannen min har ingen veldig sære hobbies, men han løper - før løp han "bare" maratons, mens de to siste årene har han løpt både 12 - timers og 24 - timers løp. Jeg er livredd for at han plustelig skal stupe under et løp og er kjempenervøs mens det pågår :grøss:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:39   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Synes det var litt kul hobby jeg da, men er glad det ikke er hjemme hos meg.


Gubben er lydfrik, men har heldigvis lite tid til det.
Det som opptar mye av hans tid er fagforeningsjobb og spilling på nett.
Han var i forrige uke i England og besøkte noen av de han spiller med.
De var flere som møttes tidligere i sommer, men da fikk han ikke dratt for han nektet å dra med gips på foten.

Men det er nok fagforeninga som er hans store hobby.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:43   #24
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

.........


Sist redigert av Siri : 09-11-10 kl 10:53.
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:46   #25
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min har trening som hobby. Det krever endel tid, men heldigvis er det stort sett på treningsstudioet i nærheten han holder seg. For endel år tilbake (før min tid) konkurrerte han i body building - jeg syns det er helt greit at han har lagt det på hylla.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:52   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Go/jenta: jeg synes mannen din høres helt herlig ut. Han er ikke ulik min i interesser, høres det ut som. (Så mye at jeg faktisk ble litt snurt over at du antydet at det er sært å leke med Lego).

Nå er jeg ganske sær selv, så jeg tror kanskje jeg har forholdsvis mye høyere toleransegrense for duppeditter og l"gutteeketøy" enn det damer flest har. (Du skal se høyttalerne våre, for eksempel – som jeg har kjøpt. )

Forøvrig holder Teomannen på å restaurere en 40 år gammel Land Rover for tiden. Det er nok litt sært.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:52   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Er det flere enn meg som har menn med litt sære hobbyer??

Ja, veldig sær - han er aktiv i Venstre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:57   #28
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen min har dilla på stoooore spillemaskiner! Han har redusert samlingen sin til to stykk, men de tar jo så himmla mye plass! Han har også dilla på lyd, lage musikk, data og spill. Vi har opp 4-5 synhter, 3-4 spillmaskiner (av den mindre typen alla playstation) og flere kasser med spill.

Som familiefar og pendler i full jobb som også pusser opp hus, så blir det lite tid gitt.

Jeg prøver å få han til å innse at vi har ikke såååå mye plass, og nå når vi snart får vårt andre barn må han nok kvitte seg med endel av utstyret sitt. Han kan ikke kreve det eneste ekstrarommet vi har helt for segselv...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:57   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OG...han samler på negerdamer.

Statuene, altså?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Ja, veldig sær - han er aktiv i Venstre.



Og Lego er det da helt normalt å leke med. Jeg liker playmobil også, men lego aller best. Man må ta vare på barnet i seg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:58   #30
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Go/jenta: jeg synes mannen din høres helt herlig ut. Han er ikke ulik min i interesser, høres det ut som. (Så mye at jeg faktisk ble litt snurt over at du antydet at det er sært å leke med Lego).

Ikke meningen å fornærme noen, altså..... Egentlig er det vel ikke så sært å like å leke med Lego...men når voksne mannen ønsker seg Lego-sett til bursdagene og til jul i tusen-kronersklassen synes jeg det tar litt av.....

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:59   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Ikke meningen å fornærme noen, altså..... Egentlig er det vel ikke så sært å like å leke med Lego...men når voksne mannen ønsker seg Lego-sett til bursdagene og til jul i tusen-kronersklassen synes jeg det tar litt av.....



Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:59   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Mannen min har dilla på stoooore spillemaskiner! Han har redusert samlingen sin til to stykk, men de tar jo så himmla mye plass! Han har også dilla på lyd, lage musikk, data og spill. Vi har opp 4-5 synhter, 3-4 spillmaskiner (av den mindre typen alla playstation) og flere kasser med spill.

Som familiefar og pendler i full jobb som også pusser opp hus, så blir det lite tid gitt.

Jeg prøver å få han til å innse at vi har ikke såååå mye plass, og nå når vi snart får vårt andre barn må han nok kvitte seg med endel av utstyret sitt. Han kan ikke kreve det eneste ekstrarommet vi har helt for segselv...

Spillmaskiner, dere også? Vi har til min store gru et digert flipperspill, men har egentlig ikke plass til det. Nå står det på en av jentenes rom........

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:02   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OG...han samler på negerdamer.

Du mener vel "små statuetter som forestiller kvinner av afrikansk herkomst"? Du er vel ikke rasist?











__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:13   #34
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Du skjønner sikkert han like lite der som han antageligvis ikke skjønner hvorfor du må ha enda flere par sko og støvletter

Pøh...DET er jo noe HELT annet. Sko og støvler blir jo BRUKT, og de er NYTTE gjenstander. (har jeg forsvart meg ang. dette før?? )

Dessuten ser det ut som om han samler på nye el-gitarer og forsterkere også. Og han KAN jo ikke spille gitar engang.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:16   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Statuene, altså?

Jupp! - Vi har ikke SÅ mange altså (Han kjøper bare de han anser som varp) Jeg tror vi har 5 stykker histen og pisten (og noen som jeg nekter å la komme opp)


Apropos lego: Jeg sliter jo litt når jeg og prinsen skal bygge lego. Han er jo to ikke ikke alltid med på mors prosjekter - og jeg kan ta meg i og bli litt irritert om han vil rive og sånn

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:20   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du mener vel "små statuetter som forestiller kvinner av afrikansk herkomst"? Du er vel ikke rasist?

Gulp! - nei,nei! ingen rasist!

(SÅnn som bestemora mi sa: 85 år: Æ synes derre svartingan e så flott...Hun var ikke rasist altså - bare en smule gammeldags i språket...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:27   #37
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Ingen sære hobbyer - han samler på vin og fisker. Begge delene nyter jeg veldig godt av. Og siden jeg har matlaging som hobby kan det jo sies at vi komplementerer hverandre ganske godt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:42   #38
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ingen sære hobbyer - han samler på vin og fisker. Begge delene nyter jeg veldig godt av. Og siden jeg har matlaging som hobby kan det jo sies at vi komplementerer hverandre ganske godt.

Blir jo ikke mye matlaging hvis han samler på fisker? "Hva!?! Har du lagd middag av fiskene mine!?!"

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:52   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Han spiller poker. Fiffig nok er det ganske lønnsomt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:00   #40
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Han er en stor guttunge når det kommer til data. Det nyeste er at han har, i en alder av snart 30, begynt å spille WOW.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no