Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hjelp! Trådløs mus er ute av drift!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 23:25   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp! Trådløs mus er ute av drift!

Og jeg klarer ikke å bruke den som er på maskinen, så jeg må finne ut hva som er galt.

Jeg har en microsoft trådløs mus som jeg bruker.
Nå vil den ikke virke?! Det er nye batterier og alt er bra sett vekk ifra koplingen med skjermen. Hvor sjekker jeg hva som er galt osv? HVA sjekker jeg?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 23:43   #2
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Trådløs mus er ute av drift!

Har du resatt den etter du byttet batterier? Jeg har opplevd at jeg noen ganger må koble til på nytt noen ganger for å få musa til å virke igjen etter batteribytte.
Utover det har jeg dessverre ingen råd å komme med.

Edit: Altså at jeg må koble den til og fra en to-tre ganger før den funker igjen.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫

Sist redigert av Nyx : 11-12-12 kl 23:50. Årsak: Tydeliggjøring
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 00:14   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Trådløs mus er ute av drift!

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Har du resatt den etter du byttet batterier? Jeg har opplevd at jeg noen ganger må koble til på nytt noen ganger for å få musa til å virke igjen etter batteribytte.
Utover det har jeg dessverre ingen råd å komme med.

Edit: Altså at jeg må koble den til og fra en to-tre ganger før den funker igjen.

Det er noen dager siden jeg skiftet batteri. Men jeg skiftet USB-port (uten hell) og trykket som en gal på en knott under musa....da plutselig virket den igjen!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no