Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 09:24   #21
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Av og til blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt så på barnetv... Husker flere av de som dere diskuterer her, men en (jevngammel) venninne av meg husker f.eks Dunderklumpen:

Og den tror jeg aldri jeg har sett. Og Pompel og Pilt husker jeg ikke, selv om min eldste søster sier at jeg var livredd dem. Tror hun husker feil...

Men jeg og kjæresten sitter mer som noen lys enn barna, når f.eks Emil er på barnetv.

Og nå har jo "Det var en gang et menneske" kommet på DVD.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:36   #22
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Her var det mange artige minner
Pompel og Pilt var forferdelig skummelt,
Majka var kjempe gøy
Colargol husker jeg ikke så mye av bortsett fra sangen.
Det var en gang et menneske var kjempe gøy og Grimm og Gru såg jeg for noen år siden- forsatt like bra !!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:45   #23
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Jeg tror de sender Grimm og Gru hver jul på NRK1. Ja, jeg er ganske så sikker på det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:49   #24
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Klassiker fra 1922 (!):



Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:15   #25
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Har dere fått med dere denne da? (Melodi: Teddybjørnens Vise)


Gammel barnetro

Teddybjørnen Teodor var søt og snill og grei
Men han ble aldri like populær som Titten Tei
Han hatet Birgit Strøm og var sjalu på Ole Brum
Og syntes etterhvert at onkel Laurits var så dum.

Han kom i puberteten og ble aggressiv og frekk
Og plutselig en dag var hele teddybjørnen vekk
Og nå var lille Teodo en stor og farlig bjørn
Som bare laget faenskap men jerv og ulv og bjørn.


Han banka 4 kuer og han spiste opp en katt
Og drepte hundreogfireogtredve sauer på ei natt
Til slutt så ble han knerta, vår moral den er som så:
Du ska'kke tvinge bjønn til å ha snekkerbukse på.

Lille Alvert Åberg var jo mye for seg selv,
Og før han fylte fjorten var han blitt en kriminell,
For hemmelige Skybert var en kjeltring og et svin
Som lurte Albert til å prøve harsj og kokain.


D'ekke alltis lett å fylle damene sitt krav
Da Albert fylte tyve var han fortsatt like rar.
Han hadde ikke hake og fremdeles ikke hår
Og nå er han en jomfru på snat toogførti år.

Og bissevoven Labbetudd han lever ikke nå
Men pelsen hans blir brukt til vaskeklut i NRK
Og elefanten Babar, jo han døde fem på fem
Den dagen doktor Dyregod ble doktor Dyreslem


Vesle svarte Sambo reagerte med et hyl
Da han fikk vite at han ikke hadde fått asyl
Han rømte til en kirke, ja så fort som det går an,
Men Knerten var blitt satanist og kirken stod i brann.

Lisa gikk til skolen, men hun kom nok aldri frem
Og Bolla Pinnsvin døde brått på riksvei 35.
Begge ble de overkjørt med nistemat og sekk,
Den dagen Postman Pat ga faen i å skifte dekk.


Colargol ble sukkersyk og Mummitrollet gal
Og flode ble en Saccosekk og Tøflus en sandal.
Men Klabb og Babb så tør vi ikke si hva som har hendt.
De var med på Professor Drøvels siste eksperiment.

At dette kunne hende er det ingen som forstår,
Det e'kke mye hjelp i denne trøsten barna får,
De blir bare forvirret når de ligger i sin seng
Og hører Torbjørn Egner kalles nazi-mannekeng!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:59   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Jeg kjøpte dvder av Ulysses31, Transformers og He-Man (den gode gamle) for noen år siden, hadde gledet meg ihjel til å se dem siden det var dette jeg så mest på som liten. Var jo dødelig forelsket i He-Man.

Desverre var mye av magien borte, helt uventet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:26   #27
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Har aldri hørt den sangen, gurgle. Men morsom var den

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:35   #28
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Puslingen var kjempeskummel! Jeg var fire år gammel, og livredd. Har forsatt lyst til å gjemme meg under puten når jeg hører den skjærende sangen i hodet mitt

En annen stor favoritt var Colargol. Har blitt fortalt at da min tante og onkel giftet seg, så ba jeg orkesteret om å spille Colargol-sangen. Da skulle jeg nemlig danse med onkelen min!

Noen som husker professor Baltasar? Mener at han oppfant noen forvandlingsdråper eller noe sånt. Dråpene rant gjennom mange, lange rør, og det var mye farger og spiraler når de kom ut av kranen.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 15:48   #29
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Noen som husker professor Baltasar? Mener at han oppfant noen forvandlingsdråper eller noe sånt. Dråpene rant gjennom mange, lange rør, og det var mye farger og spiraler når de kom ut av kranen.

Husker den godt ja, det var en av favorittene på lørdager!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 15:56   #30
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Noen som husker professor Baltasar? Mener at han oppfant noen forvandlingsdråper eller noe sånt. Dråpene rant gjennom mange, lange rør, og det var mye farger og spiraler når de kom ut av kranen.

Å ja, husker ham godt.

Sam og trylleballen da?

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:22   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Gammel tråd, kom frem!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Trenger ikke din nynning nei, min egen rekker i massevis. Melodien sitter som spikret og gir meg fortsatt gåsehud. Merkelig, dette var jo overhodet ikke barne-tv som var laget for å være skummel. Skulle bare være en morsom måte å demonstrere fysiske lover på. Snakker om bomskudd!

Helt grusomt barne-tv, melodien er spikret i mitt hode også. Lurer på om NRK har brent hele tapen, har aldri sett det siden, selv ikke på sånne mimresider.

Opprinnelig lagt inn av lille*my

Mr. Nelson var forresten også ganske skummel. Og Romlingane. Noen som husker dem? De bodde inni en planet, også plystret de i stedet for å snakke. Skummelt.

Mr Nelson var psykopat tror jeg.

Men Romlingane var hyggelige, om enn en smule merksnodige.
En ting lurer jeg på - spiste Romlingane et eller annet i serien? Jeg blir liksom litt sulten. Var det en type grøt de spiste, eller noen kaker eller en suppe de hadde?
Eller er det bare ordet Romlingane som gir meg assosiasjoner til en sulten, romlende mage...
Kan noen svare meg på dette? Hva spiste de?

Så husker jeg ei dame med trønderdialekt som leste fra en bok om en fyr som bodde oppi et tre og spiste Kjøttkaker (les: KJØTTKAKA med trøndersk slafselyd). Jeg fikk alltid lyst på kjøttkaker når jeg hørte den historien.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:06   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Gammel tråd, kom frem!


Helt grusomt barne-tv, melodien er spikret i mitt hode også. Lurer på om NRK har brent hele tapen, har aldri sett det siden, selv ikke på sånne mimresider.


Mr Nelson var psykopat tror jeg.

Men Romlingane var hyggelige, om enn en smule merksnodige.
En ting lurer jeg på - spiste Romlingane et eller annet i serien? Jeg blir liksom litt sulten. Var det en type grøt de spiste, eller noen kaker eller en suppe de hadde?
Eller er det bare ordet Romlingane som gir meg assosiasjoner til en sulten, romlende mage...
Kan noen svare meg på dette? Hva spiste de?

Så husker jeg ei dame med trønderdialekt som leste fra en bok om en fyr som bodde oppi et tre og spiste Kjøttkaker (les: KJØTTKAKA med trøndersk slafselyd). Jeg fikk alltid lyst på kjøttkaker når jeg hørte den historien.

De fikk suppe av Suppedragen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:47   #33
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

De fikk suppe av Suppedragen.

Jaaa, det var det! Suppe!


Takk, Enhjørning!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 08:34   #34
malmanomar
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 2
malmanomar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Er det noen som husker de to utkledde "figurene" (ordentlig personer), med rødt og sort hår (tror jeg). De balanserte, lekte med en vippe, mens det ble spilt en enkel melodi jeg har på hjernen nå. De skremte vannet av meg som liten, men ingen skjønner hva jeg mener. (Synd jeg ikke kan nynne sangen her)

Denne tråden er jo år og dag gammel, men siden jeg syns slikt har umåtelig affeksjonsverdi selv, svarer jeg uansett. Puslingen ja, nå finnes han i et lite klipp på NRK Nett TV som noen også har speilet til YouTube:


(Kilde: youtube.com)

malmanomar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 08:43   #35
malmanomar
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 2
malmanomar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Ellers:


(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)


Og mer her:

https://www.youtube.com/user/barnetvmimring/videos

malmanomar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 09:00   #36
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

En ting lurer jeg på - spiste Romlingane et eller annet i serien? Jeg blir liksom litt sulten. Var det en type grøt de spiste, eller noen kaker eller en suppe de hadde?
Eller er det bare ordet Romlingane som gir meg assosiasjoner til en sulten, romlende mage...
Kan noen svare meg på dette? Hva spiste de?

Noe med blåstrå - blåstråpudding? blåstrågrøt?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 09:08   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av malmanomar, her.

Denne tråden er jo år og dag gammel, men siden jeg syns slikt har umåtelig affeksjonsverdi selv, svarer jeg uansett. Puslingen ja, nå finnes han i et lite klipp på NRK Nett TV som noen også har speilet til YouTube:



(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)



Synes det er litt morsomt at professor Baltazar har gått på barne-tv det siste året. Og ungene liker det faktisk! Ganske så psykedeliske tegninger egentlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 19:22   #38
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Hvordan i all verden kunne Puslingen være skummel?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 21:25   #39
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Noe med blåstrå - blåstråpudding? blåstrågrøt?

Det var visst suppe de fikk, av Suppedragen. I følge Enhjørning.
Pompel & Pilt har vært sett mye på video her i huset av barn og voksne. Ungene syns det var fascinerende.... Men ble ikke redde.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 21:58   #40
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvordan i all verden kunne Puslingen være skummel?

Jeg synes også den var forferdelig nifs! Og etter å ha sett YouTube-klippet lurer jeg på hvor mange ganger den egentlig ble vist på 70-tallet? Hver detalj i lyd og bilde satt som klistret. (Og jeg har, som Apple, kunnet nynne melodien i hodet i snart 40 år.)

Lyden av marakasser når hun rister på hodet er det skumleste av alt.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no