Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-13, 23:39   #21
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Takk frukt. Hvor har du funnet dem?

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:54   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Takk frukt. Hvor har du funnet dem?

Fant dem hos Castaluna.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 13:24   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Der sliter jeg bigtime. Har en rygg og ett bekken som er fryktelig kranglete og det er ikke stort jeg klarer å gå i. (Sikkert mye jeg ikke har prøvd da.)
Skoene jeg har som jeg klarer å gå i er joggesko og El naturalista iggdrasil. Så jeg må nok på skojakt, men jeg må finne noe jeg takler, dagen blir lang nok for kroppen min uansett.:-( Jeg har ett par campersko som funker, men jeg tror ikke jeg klarer å gå i dem.:-(

Kilehel kan vere et tips! Finst mange fine, som ikke er så høye. Og kilehel er ganske stabilt å gå på. Syns kjolen er fin, og med sjal og ellers pyntet tilbehør og sminke, blir det smæsjings!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 13:35   #24
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Når folk ikke sier noe i innbydelsen så er det vanskelig å treffe. Vet du noe om bryllupet? Jeg tenker litt praktisk også - skrekken er sommerbryllup i Norge, da må man ha noe over en slik kjole (aller helst bunad i været som er i Trøndelag nå ... Tenk at det er midt på sommeren!)

Jeg synes kjolen og snittet var nydelig, jeg opplever ofte at det er stoffet som "avgjør" hvor pyntet den oppleves. Ellers enig med Teo i at det er lov å ringe.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:53   #25
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Kilehel kan vere et tips! Finst mange fine, som ikke er så høye. Og kilehel er ganske stabilt å gå på. Syns kjolen er fin, og med sjal og ellers pyntet tilbehør og sminke, blir det smæsjings!

Takk for tips, kilehæl skal jeg få testet.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fant dem hos Castaluna.

Der var det mye fint, tusen takk for tips. Favorittene hadde de desverre ikke i min størrelse da.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Når folk ikke sier noe i innbydelsen så er det vanskelig å treffe. Vet du noe om bryllupet? Jeg tenker litt praktisk også - skrekken er sommerbryllup i Norge, da må man ha noe over en slik kjole (aller helst bunad i været som er i Trøndelag nå ... Tenk at det er midt på sommeren!)

Jeg synes kjolen og snittet var nydelig, jeg opplever ofte at det er stoffet som "avgjør" hvor pyntet den oppleves. Ellers enig med Teo i at det er lov å ringe.

Hva jeg vet ja, det er i Oslo i starten av september. Jeg har ingen jeg kan ringe, kjenner absolutt ingen som kommer, ikke brudeparet en gang. (Kompis av mannen og jeg bare henger på.) Litt mer værsikkert der enn i Trøndelag sikkert, men det er jo Norge da.

Tusen takk for hjelp alle sammen, veldig greit å få tips og innspill.
Kom gjerne med flere om noen har.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-13, 23:43   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Er det noen som har erfaring med disse?
http://www.jjshouse.com/no/
Lurte på om det gikk an å finne noe fint der.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-13, 23:52   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Takk for tips, kilehæl skal jeg få testet.


Der var det mye fint, tusen takk for tips. Favorittene hadde de desverre ikke i min størrelse da.


Hva jeg vet ja, det er i Oslo i starten av september. Jeg har ingen jeg kan ringe, kjenner absolutt ingen som kommer, ikke brudeparet en gang. (Kompis av mannen og jeg bare henger på.) Litt mer værsikkert der enn i Trøndelag sikkert, men det er jo Norge da.

Tusen takk for hjelp alle sammen, veldig greit å få tips og innspill.
Kom gjerne med flere om noen har.

Så synd at du ikke fant noe. Men det ordner seg nok til slutt.
Har du sjekket www.detstoreunder.no?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 22-07-13 kl 00:07.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-13, 11:35   #28
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så synd at du ikke fant noe. Men det ordner seg nok til slutt.
Har du sjekket www.detstoreunder.no?

Der var det også mye fint. Er så glad jeg startet denne tråden, mange nettbutikker er nå lagret i favoritter.

Jeg har lett litt mer i skapet og nå lurer jeg på om jeg kanskje skal bruke denne.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 16:56   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Den var fin!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 19:40   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Veldig fin og sommerlig. :-)

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 23:04   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg klarer ikke se på bildet hva den øverste kjolen er laget av, så for meg ser det (ut fra bildet) ut som bryllupsmateriale. Hvor er den forresten kjøpt? Jeg kunne i grunnen tenke meg den selv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 13:55   #32
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg klarer ikke se på bildet hva den øverste kjolen er laget av, så for meg ser det (ut fra bildet) ut som bryllupsmateriale. Hvor er den forresten kjøpt? Jeg kunne i grunnen tenke meg den selv.

Jeg har kjøpt den på Sportmann, men de er utsolgt nå ser jeg. Det er nok stoffet jeg ikke føler er hel "pent" nok. Viskose/elastan kvalitet står det på beskrivelsen av kjolen. Jeg har testet den andre kjolen i dåp nå og jeg følte meg ikke så aller verst i den, så det blir nok den.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no