Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 15:02   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Jeg leter stadig etter det perfekte ensfargete svarte enkle skjørtet, det mangler i garderoben min nå til høsten. Er på utkikk etter ett i riktig størrelse, riktig lengde, riktig fasong, riktig stoff og med riktige detaljer. Er det for mye forlangt?

Det skal være litt casual, altså ikke for glatt "draktstoff", men heller ikke dongeri. Det kan gjerne ha litt struktur i stoffet, men må ikke. Det skal ikke være blankt, men ellers er jeg igrunnen åpen for flere typer stoffkvalitet - bomull, ull, cordfløyel, matt mikrofiberaktig ... Men det må være litt " ordentlig", helst med for tror jeg.

Lengden skal være et sted mellom litt over kneet og midt på låret. Det kan være rett eller litt utskrådd, men det må være "flatt" ved linningen, og det må ikke være såkalt blyantfasong som smalner innover. Det kan gjerne ha bred linning som går litt nedpå hoftene. Som en pekepinn så passer ikke Boden-skjørtene jeg har prøvd til min fasong, de er som regel for mye utskrådd rundt hoftene. Glidelåsen skal være bak eller i siden, ikke foran.

Regner med det er mange som har observert akkurat det rette skjørtet for meg, og kan hjelpe!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 15:10   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Jeg har ikke helt oversikten nå, men har en del sorte skjørt selv, og de som er mest casual og litt smårøffe har jeg nesten uten unntak kjøpt på H&M. Om de har det akkurat nå vet jeg ikke, men de har i hvertfall vart i mange år for meg.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 15:11   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Jeg har et skjørt fra skunkfunk som jeg liker godt. Jeg finner ikke bildet av det jeg har, men dette var og ganske stilig, synes jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 15:34   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Takk! Det nederste der var fint, men ikke enkelt nok. Kikket på H&M nettbutikken nå, og der så jeg et par som kan være aktuelle, ett utskrådd og ett smalt. Får ta meg en tur i butikken og se hva de har.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 13:42   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Jeg fant faktisk ett på HM som satt veldig fint og flatt over magen, små skrålommer, passe langt og passe alt sammen! Stoffet kunne vel gjerne vært litt mer eksklusivt, men det ser helt fint ut.

Tror det må være dette: http://tablet.hm.com/no/product/15614#article=15614-A

Tusen takk for tips LaBanga, jeg blir litt overveldet på HM og finner sjelden noe der, det er liksom så mye og litt rotete. Så jeg hadde ikke kommet på å lete der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:03   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Så bra at du fant! Ja, enig i at det kan være litt overveldende, men HM er veldig gode på klassiske basisplagg faktisk, og særlig skjørtene synes jeg har fin passform der.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:38   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet - igjen

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg fant faktisk ett på HM som satt veldig fint og flatt over magen, små skrålommer, passe langt og passe alt sammen! Stoffet kunne vel gjerne vært litt mer eksklusivt, men det ser helt fint ut.

Tror det må være dette: http://tablet.hm.com/no/product/15614#article=15614-A

Tusen takk for tips LaBanga, jeg blir litt overveldet på HM og finner sjelden noe der, det er liksom så mye og litt rotete. Så jeg hadde ikke kommet på å lete der.

Nå var jeg akkurat på vei inn i tråden for å tipse deg om dette! Veldig fint.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no