Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko med god plass til fotseng?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-17, 14:03   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sko med god plass til fotseng?

Jeg har fått fotsenger. Justert for ulik benlengde og visstnok ekstremt høy fotbue.
Syns jeg nå har litt knapt med plass i mine Ecco sko siden fotsengene bygger mer enn de sålene som egentlig er i.
Ortopedingeniøren sa at Klaveness har godt utvalg, men jeg finner jaggu ikke noe på nettet der som jeg syns er noe.
Noen som har tips?

Jeg er jo utrolig sær på sko, så dette hjalp ikke akkurat.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 14:34   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med god plass til fotseng?

Jeg er veldig glad i mine Clarks "Funny dream", jeg antar at det skal være god plass i dem. Men jeg vet jo ikke om det er noe i nærheten av din smak da ...

Fantastisk gode er de i alle fall. Og jeg synes de er fine.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 14:43   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med god plass til fotseng?

Dette problemet har jeg og! Har funnet ut at Timberland har bra sko, men kjøp et nummer for store. Minst. Jeg har et par Chelsea boots jeg omtrent bor i.

Ellers så har New Balance gode joggesko som jeg sverger til, men du må alltid prøve. Sko med lisser er generelt enklere å få til sitte.

Ellers så har Nude of Skandinavia veldig gode sko med gode såler. Kjekt å ha som alternativ når du blir så bra at du kan ha noen dager uten såler her og der.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no