Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva "må" man shoppe i Italia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-12, 21:22   #1
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva "må" man shoppe i Italia?

Er det noen tips å få kanskje?

Skal til Milano, er det noe man bør få med seg der?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:27   #2
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Jeg hadde nok fylt opp kofferten med god olivenolje, vin og andre delikatessert jeg måtte komme over!

Jeg fant lite på shopping i Italia sånn ellers. Ganske små størrelser og en litt mer "glam" stil på klær og sko enn hva som er vanlig her i nord.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:31   #3
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Ja, jeg hadde en liten anelse om det...

Olivenolje og vin skal jeg nok få med meg ja, takk for tips.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:33   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Sko.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:36   #5
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Kultur?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:40   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Milano er en fantastisk shoppingby. Camper, Zara, Banana republic, Benetton, Sisley er blant mine favoritter som de har der. :sucker for kjeder:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 21:43   #7
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Sko.

Hm ja, jeg frykter det blir sett etter det... :skodilla:

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Kultur?

Har du tips da?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Milano er en fantastisk shoppingby. Camper, Zara, Banana republic, Benetton, Sisley er blant mine favoritter som de har der. :sucker for kjeder:

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 06:24   #8
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Benetton var veldig mye billigere i Italia enn det er i Norge.
Camper er italiensk, men det var like dyrt ute i butikk som her, om du ikke drar på outlet. Alessi kjøkkenvarer er fint og rimeligere der.

Jeg pleier å kjøpe med vin, parmesan, parmaskinke, olivenolje og balsamico.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 08:41   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Benetton var veldig mye billigere i Italia enn det er i Norge.

Og et fantastisk godt utvalg ift det de har i butikkene i Norge.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 08:57   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.751
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Jeg kjøper alltid med meg noen kilo parmesan i løs vekt. Og gjerne også to, tre påleggspølser.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 09:05   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Sko er bra Klær kan være ok dersom du er forholdsvis liten (funker sjleden for meg som er 1.79 og ikke str 34...)

Det er et italiensk skomerke som jeg liker veldig godt, men dessverre husker jeg ikke navnet

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 17:16   #12
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva "må" man shoppe i Italia?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.


Har du tips da?



Du har selvsagt La Scala (man trenger ikke å se på opera for å beundre bygningen). Kirken: Santa Maria delle Grazie. Og sikkert noe mer. Jeg har ikke vært i Milano, men du kan lese mer her: http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/Milano/turist/

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no