Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sunwing Alcudia - hvor finest?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 21:02   #21
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Alcudia Pins har vi vært på den gang det var Apollo sitt hotel, førsta gang vi dro til Mallorca. Det er langt borte. Du går ikke inn til Alcudia havn for å si det sånn, man går egentlig ikke til noe fra det horelet.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:04   #22
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Langt unna sentrum er ikke så bra nei. Det var liksom noe av det som talte for alcudia når jeg tenker meg om, at vi slipper å være in the middle of nowhere.

Sånn sett har Sunwing Alcudia perfekt beliggenhet. Spaserturen inn til havnen i Alcudia er langs stranden, og veldig barnevennlig!

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:05   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Sunwing på rhodos er veldig ok ja, det kan jeg være enig i.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:12   #24
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Mine to yngste og jeg kom hjem fra Alcudia for et par uker siden. Vi bodde på Les Piramides og var svært godt fornøyd! 2-roms leilighet som for meg var den fineste leiligheten jeg noen gang har bodd i på sydenreise. Les Piramides ligger rett bak Nuevas Palmeras så beliggenheten er det heller ingenting å si på i forhold til stranden og ellers.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:13   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Vi har bestilt leilighet på Diana neste år. Håper det er ok. Leilighetene er jo nyoppussede, om ikke annet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:35   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Amor, var det greit i forhold til AC og sånn? Gammelt og slitt eller rimelig greit oppusset?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:37   #27
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Jeg lurer også på dette med AC på Piramides. Om det funket greit. Og om det er veldig lytt til naboleilighetene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:37   #28
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Amor, var det greit i forhold til AC og sånn? Gammelt og slitt eller rimelig greit oppusset?

Nå har ikke jeg vært der på noen år men mener at Las Piramides ble oppusset til 2009 sessongen.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:43   #29
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Var på Las Piramides i fjor, og det var fine leiligheter, ikke spesielt lytt, og greitt med AC.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:44   #30
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Her er det som står på Ving sine sider:

Sitat:

Family Apartment


Leilighetsbygning Las Piramides
3-roms leilighet Family for 6 personer, hvorav 2 barn i køyeseng og 2 voksne på sovesofa.
Ca. 40 m².
Oppholdsrom, soverom og et lite soverom med køyeseng. Kjøkkenkrok med kjøleskap, kaffetrakter, vannkoker, brødrister, mikrobølgeovn og kokeplater. Dusj, hårføner og wc. Tv med SVT World og skandinaviske radiokanaler. Safe til leie. Planløsningene varierer. Aircondition bestemte perioder. Internett-tilkobling mot avgift. Barneseng til leie, bestilles før avreise.
Leilighetstype:
3-roms leilighet Family med terrasse mot hage, gangvei eller vei. Bakkeplan.

Det står akkurat det samme om aircondition på alle leilighetene.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:50   #31
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Jeg har nettopp kommet hjem fra Alcudia, og bodde på Estrella De Mar & Spa. Var derfor andre gang, og synes det er en veldig fin plass å dra med barn. Fine basseng og veldig god mat. Vesla stortrives der, og de ungdommene som jobber der, er veldig flink med ungene. Det er kort vei til stranden og havnen. Det er Star Tours som har turer hit.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:51   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Aircondition har det vært i alle leilighetstypene vi har bodd i på Sunwing. Selv i mai og september. Det som er dumt på Las Piramides (og sikkert Diana og Las Palmeras?) er at det ikke er integrert aircondition i leilighetene. Kun en enkelt dings på stua. Jeg er dønn avhengig av aircondition når det er varmt, og da har vi på kun på soverommene når vi er på stua, og noen ganger kun på stua når vi sover (med døra på gløtt). Det er veldig praktisk, synes jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:56   #33
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Aircondition har det vært i alle leilighetstypene vi har bodd i på Sunwing. Selv i mai og september. Det som er dumt på Las Piramides (og sikkert Diana og Las Palmeras?) er at det ikke er integrert aircondition i leilighetene. Kun en enkelt dings på stua. Jeg er dønn avhengig av aircondition når det er varmt, og da har vi på kun på soverommene når vi er på stua, og noen ganger kun på stua når vi sover (med døra på gløtt). Det er veldig praktisk, synes jeg.

Det er integrert ac på Las Palmeras. Det var der vi var i år, og det var nye maskiner med Fjernkontroll som du stiller inn med, tid, temperatur med mer i hvert enkelt rom. Veldig bra.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:00   #34
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Det er integrert ac på Las Palmeras. Det var der vi var i år, og det var nye maskiner med Fjernkontroll som du stiller inn med, tid, temperatur med mer i hvert enkelt rom. Veldig bra.

Kjekt å vite. Vi var i en leilighet til venner på Las Piramides i 2009, der husker jeg at jeg så en airconditiondings på veggen inne i gangen eller stua. Tippet derfor at det ikke er isolert kjøling på soverommene, men kanskje det er det? Det må jeg få sjekket ut.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:00   #35
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Amor, var det greit i forhold til AC og sånn? Gammelt og slitt eller rimelig greit oppusset?

AC stod på hele tiden. Stod på når vi kom og var ingen problem i det hele tatt. Kjøing både i stue og på soverom. Leiligheten var pen, hel og ren. Det kan ikke være lenge siden det ble oppusset. Jeg ble ganske forbauset da vi ankom for jeg hadde ikke ventet meg at det skulle være såpass fint som det var.

Jeg forstår ikke dette med problemer med AC, men kan det variere noe mellom husene? Ikke vet jeg. I det huset vi bodde i og i den leiligheten vi hadde var det ihvertfall ingen problem. Fungerte helt tipp topp.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It

Sist redigert av amor : 11-09-11 kl 22:06.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:05   #36
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kjekt å vite. Vi var i en leilighet til venner på Las Piramides i 2009, der husker jeg at jeg så en airconditiondings på veggen inne i gangen eller stua. Tippet derfor at det ikke er isolert kjøling på soverommene, men kanskje det er det? Det må jeg få sjekket ut.

Vi reiser med et vennepar og de bor på Las Piramides hvert år, er veldig fornøyde. Skal sjekke med venninnen min i morgen, men er passe sikker på at de har isolert kjøling på soverommene.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:30   #37
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Vi reiser med et vennepar og de bor på Las Piramides hvert år, er veldig fornøyde. Skal sjekke med venninnen min i morgen, men er passe sikker på at de har isolert kjøling på soverommene.

Kjempefint! Tusen takk!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 21:05   #38
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kjempefint! Tusen takk!

Nå har jeg fått svar. Hun sier at de har ac i både stuen og soverommet, at de stilles inn enkeltvis med fjernkontroll og at de kan stå på hele døgnet hvis man ønsker det. De er veldig fornøyde.
Så jeg tipper det er helt likt på Las Palmeras og Las Piramides.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 21:06   #39
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Nå har jeg fått svar. Hun sier at de har ac i både stuen og soverommet, at de stilles inn enkeltvis med fjernkontroll og at de kan stå på hele døgnet hvis man ønsker det. De er veldig fornøyde.
Så jeg tipper det er helt likt på Las Palmeras og Las Piramides.

Bra! Tusen takk for at du sjekket ut!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 12:04   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?

Er virkelig nuveras palmeras verdt 20000 mer enn las piramides for 2 uker, dere som har vært der?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no