Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-13, 21:02   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Gjerne tips om dere har og. Jeg bruker str 48 og synes det er veldig vanskelig å finne noe.

Det står ingenting om antrekk på innbydelsen. Jeg kjenner heller ingen andre enn mannen min som skal dit, så der er det lite hjelp å få. Har aldri møtt brudeparet heller, så det gjør meg nok litt ekstra usikker når det gjelder antrekk.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 21:04   #2
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg har denne, men jeg vet ikke helt om den er bryllupsmateriale...

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 21:08   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Hvis det ikke står noe om antrekk, ville jeg ha antatt at kleskode er "pent". Hvilket i praksis betyr at du kan bruke en hvilken som helst pen kjole, så lenge den følger vanlige sømmelighetsregler (ikke hvit, ikke utringning som viser navlen, ikke splitt som viser toppen av rompa osv).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 21:11   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg syns du kan ha den kjolen, med pene sko og veske til. (Fin kjole!)

Det er lov å ringe noen og spørre om antrekk altså. Hvis du ikke kjenner noen, kan du prøve å kontakte brudens forlover, bruden selv eller brudens mor eller svigermor. Eller hvem som helst andre som er nær brudeparet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 21:27   #5
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg mener du absolutt kan bruke den kjolen, spesielt når det ikke står noe om antrekk. Er det viktig for brudeparet at gjestene skal ha lang kjole står det gjerne "mørk dress" e.l.
Flott kjole.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 21:29   #6
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Veldig fin kjole som du godt kan ha i bryllup

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 21:42   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Fin kjole! Og jeg hadde glatt gått med den i bryllup.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 22:54   #8
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Tusen takk for svar.:-)

Noen tips til hva jeg kan ta på om det blir kaldt? Sjal, bolero? Om noen har shoppingtips der så blir jeg glad.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 22:55   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg synes sjal er mye lekrere enn bolero, emn smaken er som baken. Hva slags sko tenker du?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:00   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Tusen takk for svar.:-)

Noen tips til hva jeg kan ta på om det blir kaldt? Sjal, bolero? Om noen har shoppingtips der så blir jeg glad.

Et heklet sjal hadde vært fint til. Veldig fin kjole forresten!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:01   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Eller noe slikt. Også fra epla.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:05   #12
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Til en så lett, fin kjole ville jeg gått for ett lett sjal, holde det sommerlig pent.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:06   #13
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg er heller slettes ikke sikker på hva man bruker i bryllup nå til dags, men den kjolen du viser til den har jeg også i mitt skap og i min verden hadde jeg ikke tenkt tanken på at jeg skulle kunne bruke den til bryllup. Det handler nok mest om materialet. For meg er dette en kjole som jeg bruker til hverdags, på jobb og den slags.

Sorry, men jeg måtte bare si det....

Håper at den kommende festen blir en fin opplevelse!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:10   #14
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg er heller slettes ikke sikker på hva man bruker i bryllup nå til dags, men den kjolen du viser til den har jeg også i mitt skap og i min verden hadde jeg ikke tenkt tanken på at jeg skulle kunne bruke den til bryllup. Det handler nok mest om materialet. For meg er dette en kjole som jeg bruker til hverdags, på jobb og den slags.

Sorry, men jeg måtte bare si det....

Håper at den kommende festen blir en fin opplevelse!

Det er nettopp det jeg tenkte og, men så går jeg alltid i kjole så jeg er litt inhabil. Har du noen andre tips da kanskje?
Helt greit at du sier hva du mener altså.:-)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:12   #15
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Følger med i tråden, for jeg lurer på det samme, i ca. samme størrelse. Ikke lett å finne noe.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:12   #16
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes sjal er mye lekrere enn bolero, emn smaken er som baken. Hva slags sko tenker du?

Der sliter jeg bigtime. Har en rygg og ett bekken som er fryktelig kranglete og det er ikke stort jeg klarer å gå i. (Sikkert mye jeg ikke har prøvd da.)
Skoene jeg har som jeg klarer å gå i er joggesko og El naturalista iggdrasil. Så jeg må nok på skojakt, men jeg må finne noe jeg takler, dagen blir lang nok for kroppen min uansett.:-( Jeg har ett par campersko som funker, men jeg tror ikke jeg klarer å gå i dem.:-(

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:14   #17
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes sjal er mye lekrere enn bolero, emn smaken er som baken. Hva slags sko tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Følger med i tråden, for jeg lurer på det samme, i ca. samme størrelse. Ikke lett å finne noe.

Det er virkelig ikke det. Jeg har tittet i de butikkene jeg har tilgjengelig og skal jeg ha noe annet så må det nok bli netthandel.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:16   #18
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Det er nettopp det jeg tenkte og, men så går jeg alltid i kjole så jeg er litt inhabil. Har du noen andre tips da kanskje?
Helt greit at du sier hva du mener altså.:-)

Jeg har ingen konkrete tips, men jeg hadde sett etter kjole i litt pyntet stil i pyntet stoff... Blankt og litt festpreget på et vis... Jeg er elendig til å forklare hva jeg tenker, men dog. Hva med å google litt og se hva du finner med utgangspunkt i klær til bryllup? Se på litt bilder? Eventuelt spørre i butikker? De vet jo hva de selger til det formålet.... Masse lykke til! Jeg håper du finner noe du kommer til å føle deg veldig fin i!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:17   #19
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Jeg vet ikke hvor lenge det er til bryllupet eller hva eventuelt budsjett er, men jeg vil uansett tipse om den amerikanske nettsiden igigi.com.
Både jeg, venninner, mamma har bestilt flere ganger og alle har truffet med størrelser, rask levering og det som er.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 23:28   #20
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?

Diverse kjoler i store størrelser.







__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no