Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ebay/asiatiske str, og eu-str på klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-13, 20:16   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ebay/asiatiske str, og eu-str på klær

Jeg lurer på, hvordan du opplever asiatiske str passer i fht hva du normalt bruker. Er feks en asiatisk str L en norsk M eller kanskje endra mindre? tenker i hovedsak på overdeler og kjoler.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 20:21   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebay/asiatiske str, og eu-str på klær

Jeg tror en asiatisk L tilsvarer S - kanskje aller nødigst S/M

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 20:25   #3
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ebay/asiatiske str, og eu-str på klær

Jeg bestiller stort sett alltid en størrelse større når det er plagg fra Hong Kong og strøket der, i alle fall hvis de ikke har størrelsesskjema. Kjøpte en kjole fra HK nå i sommer; der var det måleskjema i annonsen, og jeg målte meg fram til at min vanlige størrelse ville passe, hvilket stemte godt da jeg fikk kjolen på. Da jeg bestilte en kjole fra UK, som kanskje var produsert i Asia for alt jeg vet, så kjøpte jeg min vanlige størrelse, og den passet utmerket. Så jeg har litt varierende erfaringer på den fronten, og foretrekker selgere som har måleskjema.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-13, 08:59   #4
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ebay/asiatiske str, og eu-str på klær

Det varierer veldig hvordan de forskjellige plaggene er i størrelsen. Noen er tilnærmet normale etter europeisk standard, andre er bittesmå. Barneklær er gjerne veeeldig små (min erfaring).

Jeg gjør som Emin, ser på måletabellen. Eller jeg benytter meg av diverse forumtråder og facebooksider, for å se om noen andre har erfaring med samme plagget.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no