Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-15, 09:47   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Mannen og jeg skal til Barcelona om en måned, og lider nå fryktelige kvaler ang. hvilke restauranter vi skal bestille bord på. Det er jo så himla mye bra å velge mellom, og TENK OM VI VELGER FEIL!

Derfor: fortell meg om restauranter i Barcelona som gjorde deg lykkelig. Ekstrapoeng til folk som har vært på Michelin-restaurantene. (Tenk om vi velger FEIL Michelin-restaurant! :skingrestemme: )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 09:52   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Eg har aldri vore i Barcelona men eg vil berre seie at eg elske tråden din. Er så mange som disse meg for å ha dei nøyaktig samme tankane før eg skal nokon plass.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 09:53   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Jeg er også på jakt etter egnede restauranter i Barcelona, men siden jeg skal ha med meg alle småvikingene så har vi nok litt forskjellig definisjon av "egnet". (Min involverer "fastspikret inventar".)

God tur!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 09:55   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Jeg var på Gaig høsten 2014, så jeg får poeng, men jeg rekker ikke å skrive mer om det akkurat nuh, så jeg kommer sterkere tilbake.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 09:57   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Jeg har vært på ABaC, og jeg foreslår at dere styrer unna. Maten var litt for eksperimentell for oss (men kunne sikkert passe dere bedre). Men verst var det egentlig at vi ble "glemt". De glemte å gi oss vin til maten og ga oss ordentlig kjedelig vin. Det var ganske tydelig at vi ikke var deres viktigste gjester.

Derimot fant vi masse andre skikkelig gode restauranter. Jeg skal forsøke å lete opp noen navn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 10:00   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Vi har også halvveis landet på at vi skal styre unna ABaC, for det er flere som sier at de kan svikte i servicen til mindre eksalterte gjester. Og kjedelig vin skal vi nå virkelig ikke ha noe av.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 10:10   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

De forsøkte seg på en forklaring om at de ikke hadde skjønt at vi faktisk hadde kunnskaper om dette, men det var vi faktisk veldig tydelig på å uttrykke dette tidlig i måltidet. Og jeg synes ikke at restauranter med to stjerner skal ta utgangspunkt i at kundene deres ikke er bevisst kombinasjonen av mat og vin.

Og de svært mye rikere amerikanerne på bordet ved siden av fikk masse positiv oppmerksomhet, og de hadde ikke peiling på noe som helst. (Altså; du sitter ikke på en sånn restaurant og etterlyser en blodig biff. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 10:18   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Vi fikk ikke bord på 41 Degrees. Men den hadde vi fått anbefalt av en svært matkyndig kompis av mannen min.

Vi fikk svært god og enkel tapas her: http://www.guiatapear.com/tapas-barc...-xampanyet#_=_ Bestill husets cava til lunsj og kjenn at du virkelig er på voksenferie.

Og litt mer fasjonabel og helt himmelsk tapas her: Cerveceria_Catalana . Vær forberedt på ventetid eller bestill bord. Vi var der til lunsj, og det var en time i kø. Men etter 10 minutter fikk vi plass ved baren, og det var egentlig bare kult for da kunne vi peke på det vi ville ha.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:34   #9
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Åh! Barcelona!

Jeg har ikke vært der siden 1998, så jeg tror heller at jeg skal henge her for tips, og for rapportene til Toffskij etterpå.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:35   #10
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

El Japones var bra i 2002.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:37   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

2002.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:39   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Vi var der i mars 2014, hvis det er viktig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:45   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Jo ferskere tips, jo bedre!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:54   #14
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Og litt mer fasjonabel og helt himmelsk tapas her: Cerveceria_Catalana . Vær forberedt på ventetid eller bestill bord. Vi var der til lunsj, og det var en time i kø. Men etter 10 minutter fikk vi plass ved baren, og det var egentlig bare kult for da kunne vi peke på det vi ville ha.

Jeg har vært her - og alle jeg var med var fra seg av begeistring. Maten var god, men synes ikke atmosfæren var så hyggelig. Litt for mye følelse av samlebånd synes jeg. Jeg tror jeg liker litt mer rustikke og rufsete tapasrestauranter.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 11:59   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har vært her - og alle jeg var med var fra seg av begeistring. Maten var god, men synes ikke atmosfæren var så hyggelig. Litt for mye følelse av samlebånd synes jeg. Jeg tror jeg liker litt mer rustikke og rufsete tapasrestauranter.

For så vidt enig. Det var veldig hektisk rundt oss. Men vi fikk veldig god tone med kokken som stod bak disken, så da stengte vi alt det andre litt ute.

Den andre jeg viser til var langt mer rustikk og rufsete. Den hadde også nydelig mat, men ikke like høy wow-faktor på maten. (Fordelen med min anbefaling nr 2 er at den ligger like rundt hjørnet for Picasso-museet.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 13:49   #16
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Skavvise.

Gaig var veldig, men ga meg ingen ekstrem lykkefølelse. Servitøren vår gjorde en del feil med vinen og hadde en tendens til å miste ting på gulvet. Det endte med at vi måtte ta en prat med hovmesteren, som diskret skyldte på seg selv for feil vin og presentasjon - og så var det det siste vi så til akkurat den servitøren den kvelden. De hadde en himmelsk hvit sjokoladesuppe og noen trøffelcannelonis, om jeg ikke husker feil. Og flere av rettene ble litt vel salte, opplevde vi.

Men mat og vin var bra, kanskje ikke i deres ekstremklasse, men var vel verd prisen for min gane (95 Euro for stor smaksmeny).

Vi spiste bl.a. tapas her: http://llamberbarcelona.com/eng/ - Veldig bra. Noen i følget mitt ville ha manchego, men det var de for jålete til å servere - den var så overprodusert eller noe, i flg servitøren.

Vi forsøkte forresten å forhåndsbestille til Cerveceria Catalana, men de svarte ikke på henvendelsene våre.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 13:58   #17
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Vi var på Dos Pallilos for et år siden! En opplevelse! Noe sært, noe virkelig, virkelig bra! Minne for livet. Ligger vegg i vegg med Casa Camper.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 14:19   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Dos Palillos var veldig spennende, og det aller meste var godt. Jeg vil anbefale dem. Turens beste cava fikk vi også der.

Det kryr jo av god tapas, men det vet du allerede. Bodega Biarritz er en liten og veldig hyggelig og bra tapasbar som ble stappfull med det samme den åpnet til lunsj - vi var, ved et lykketreff, der to minutter før de åpnet, og fikk plass.

Et annet veldig vellykket og nesten tilfeldig valg var Casa Alfonso. Vi var kjempesultne og bestilte hauger med tapas, og var allerede mette før halvparten av maten hadde kommet. Noe av det siste som kom på bordet var blodpuddingen, og den var helt fabelaktig - vi kom tilbake dagen etter for å bestille ny blodpudding som vi faktisk hadde appetitt igjen til å spise opp!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 18:37   #19
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Jeg kan ikke komme med restauranttips, bare et praktisk hint: Hvis det tilfeldigvis er den første uka i mars dere skal dit, ville jeg bestilt restaurantbord i god tid i forveien. Det er nemlig en gigantmesse i Barcelona fra 2. til 5. mars, i fjor var det 85.000 deltakere og de fyller ganske godt opp rundt restaurantbordene kan man si.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 18:39   #20
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsrestaurant i Barcelona

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Jeg kan ikke komme med restauranttips, bare et praktisk hint: Hvis det tilfeldigvis er den første uka i mars dere skal dit, ville jeg bestilt restaurantbord i god tid i forveien. Det er nemlig en gigantmesse i Barcelona fra 2. til 5. mars, i fjor var det 85.000 deltakere og de fyller ganske godt opp rundt restaurantbordene kan man si.

Takk for tips – vi unngår akkurat messa, ser jeg!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no