Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-16, 17:37   #81
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jepp, samme turen! Det var visst noen andre barn der som hadde en radar som virket, så de fikk nok noen tips. (Selvfølgelig var nå gutten bittelitt skuffa likevel, da kompisene hadde fått Lapras og Snorlax med nesten dobbelt så høy CP som oss.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 10:01   #82
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Evolvingsfest i morges, etter at mor jogga 9 km med Pokemon Go i går kveld. Vi fikk Polywrath, Nidoking, Kabutops og Wigglytuff på sengekanten. Nå står Geodude for tur til å utvikles, og i løpet av dagen også Bulbasaur. Vi har også fått en Exeggutor over 2000 og evolvet en Gengar, pluss fått Electabuzz og Oniks i egg i helga. Det kommer seg!

Jeg ser at man får 1 candy per kilometer på Pikachu, så det blir nok vår neste buddy.

Si gjerne fra om noen hører om kart som har begynt å virke!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 10:19   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg sitter og venter på neste level for å utvikle ny Eevee og Geodude. Og går med Dragonair for å nærme meg Dragnonite.

Så nå tar jeg hver eneste pidgey jeg ser. XP og stardust ftw!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 10:37   #84
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg kom i level 30 før vi dro fra flyplassen i Alicante. Nå skal jeg ha 500 000 poeng for å gå opp i neste level. *knegg*

Finn tangela i egg, endelig. Og fant en Grimer i Spania.

Jeg mangler siste evolving av Bulbasor, Charmander og Squirtle, og dagonite. Farfetched (nr 83) mangler jeg - men den er bare i Asia. Nr 89 er Muk, den mangler jeg.
Og nr 115, det er Kangaschan, den er vel bare i USA.
128 er Taurus, den er vel bare i ett eller annet sted - var det Afrika?
132 er vel Ditto, den har vel ingen sett snurten av enda.
144,145,146 er vel de legendariske fuglene, de er vel heller ikke bekreftet.

Da er det faktisk bare siste utvikling av Bulbasor, Charmander og Squirtle, siste av Dratini og utvikling av Grimer jeg mangler, så har jeg alle som jeg kan få, uten å reise verden rundt.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 10:55   #85
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Har akkurat gjennomgått Pokedexen, jeg også, Serafin. Vi mangler en del evolvinger som jeg tror det sitter langt inne at vi skal få. Jeg trenger f.eks. "bare" å gå 126 km for å utvikle Diglett, 261 km for å utvikle Kadabra (her klarte jeg å svi av 50 candies ved en tabbe), 297 km for å utvikle Machoke og 258 km for å utvikle Wartortle.

Etter at jeg har fått det til å funke å kombinere Endomondo og Pokemon Go, blir det en del km på meg, da. Jeg løper 30 km i uka, småsykler vel sikkert 40 km i Pokémonfart og går kanskje 20 km.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 11:17   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Den ble borte igjen!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20161017_111001.jpg (118,7 KB, 26 visninger)
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 11:28   #87
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den ble borte igjen!



Jeg har fått pichachu i flere 5-kilometers egg. Ut på tur?


Forresten, jeg bikka level 24 i går, ENDELIG, og plutselig kom det et 10 kilometers egg igjen. Jeg tror ikke jeg har fått det siden level 17 omtrent. Håper virkelig dette er starten på en stort 10-km egg trend!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 11:39   #88
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.



Jeg har fått pichachu i flere 5-kilometers egg. Ut på tur?

De kommer bare i 2-kilometersegg, tror jeg. Oversikt her.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 11:40   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg ligger på sofaen med feber og trodde karma skulle trøste med meg Pikachu. Men neida.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 11:42   #90
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map


Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Forresten, jeg bikka level 24 i går, ENDELIG, og plutselig kom det et 10 kilometers egg igjen. Jeg tror ikke jeg har fått det siden level 17 omtrent. Håper virkelig dette er starten på en stort 10-km egg trend!

Ja, tror vi hadde det samme oppholdet i 10-kilometersegg - og de kom tilbake i nivå 24 og er her fortsatt i nivå 25.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 11:46   #91
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Taurus er i USA/nord Amerika, kangashan er i Australia og farfetched Asia.
De mangler selvsagt jeg også, sammen med ditto og fuglene.
Det er bare tre til jeg må ha utenom de nå; Hitmonlee, chansey og venosaur. Mangler 26 candy på den siste, men finner jo aldri bulbasaur så det er bare å ta beina fatt.
Vi har visst pikachu utenfor hos oss på tre forskjellige spawnpunkt nå, og hvis vi følger litt med får vi tatt en om dagen omtrent. Har allerede evolvet 3 raichu, og har nok candy til enda en, for jeg får ofte pikachu i 2-km eggene mine.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 12:29   #92
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.



Ja, tror vi hadde det samme oppholdet i 10-kilometersegg - og de kom tilbake i nivå 24 og er her fortsatt i nivå 25.



Livet er morsommere med 10-kilometers egg!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 12:38   #93
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Taurus bor i Nord Amerika ja. Mannen var i Atlanta på konferanse for en stund siden, og da fanget han med seg Taurus hjem både til Guttungen og meg. (Så nå har i det minste pokekarakteren min vært i USA, om ikke jeg har det. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 18:56   #94
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg henger langt etter dere! Bare level 21 på oss, men jeg og tiåringen jobber med saken. Jeg bruker uventet mye tid på å tenke på pokemons ...

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 19:23   #95
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Evolvet til Venosaur i dag. Jeg mangler kun Chansey av de norske. Storebror triumferer vilt, for den har han.

Har egentlig ikke noen tro på at den dukker opp heller, verken i egg eller ellers.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 19:26   #96
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg mangler mange. Level 21 her også, og går ikke fort fremover heller. Bor liksom for langt unna mange stop, så jeg går stadig tom for baller. Må ta bilen fatt og reise til steder med stop for å fylle opp.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 20:49   #97
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Evolvet til Venosaur i dag. Jeg mangler kun Chansey av de norske. Storebror triumferer vilt, for den har han.

Har egentlig ikke noen tro på at den dukker opp heller, verken i egg eller ellers.

Chansey snublet jeg over helt tilfeldig på Holmen/Hovseter'ish. (Jada, jeg gikk meg bort )

Jeg har 108 på pokedex'en, og mangler alle de kule som Snorlax og Lapras og sånn. Samler alle pidgeys og weedles jeg møter for å ha litt å evolve.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 20:54   #98
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Level 25 og jeg savner et kart. Jaktinstinktet forsvant litt når karta forsvant. Nå kjører vi rundt å tar gymmer. Pokeballer har jeg nok av men "mat" til de halvdøde pokemonsa er det lite av.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 21:00   #99
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg klarte å evolve Magicarp ved et uhell i dag.

Hadde endelig greid å bikke 400, og skulle bare gi den litt stardust, også trykka jeg på feil knapp. Tipper det er noen unger som blir litt skuffa over at jeg snøt dem for den opplevelsen, stakkars.

Det går fryktelig tregt med nye her også. Er oppe i 106 etter dagens inkurie.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 21:31   #100
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Syns gymmer gir lite uttelling i form av XP at jeg ikke helt har funnet motivasjonen til kamper.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no