Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

12 ulike kroppstyper hos kvinner

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 11:10   #101
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kokosnøtta var fantastisk. Og de fins. Jeg så mange av dem blant de eldre tyske nudistene på Fuerteventura.




The Column has a shoulder width the same as her hip width, a slight waist, and long legs.

Søyle.

Men ikke så veldig lange bein, da. Kanskje med innslag av timeglass.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 11:32   #102
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg passer ikke inn. Hva slags kroppstype er hode, hals, en ball, to tynne bein og to tynne armer? En hode-fot-tegning?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 12:54   #103
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Vel jeg har nå forsøkt å lese meg til hva jeg er, men det ikke noe som passer for en sånn en: pupper som passer til kroppen, smale hofter, lite fett jevnt over, ikke så veldig markert midje, markerte skuldre og ikke så store lår?

  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:04   #104
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg skjønner ikke helt hva jeg er heller. Lange bein, litt "guttekropp" (dvs; ikke så veldig store pupper el. hofter.) ikke så stor mage i profil, men legger fort på meg på midjen. Litt hardtrening den siste tiden for å prøve å forhindre å bli et eple.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:09   #105
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skjønner ikke helt hva jeg er heller. Lange bein, litt "guttekropp" (dvs; ikke så veldig store pupper el. hofter.) ikke så stor mage i profil, men legger fort på meg på midjen. Litt hardtrening den siste tiden for å prøve å forhindre å bli et eple.

Jeg kan ikke skryte på meg lange bein og det er ingen av dem som har korte bein som et hovedtrekk.

  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:18   #106
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg kan ikke skryte på meg lange bein og det er ingen av dem som har korte bein som et hovedtrekk.

Jeg skryter ikke på meg lange bein altså, jeg har lange bein.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:18   #107
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg er vel pære - eller kjegle..
Tynn ellers men har littebitt hofter og slappe lår siden jeg ikke er så flink til å få trent for tiden...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:22   #108
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skryter ikke på meg lange bein altså, jeg har lange bein.

Er du frekk eller?
: Prøver febrilsk å skryte på meg gasellebein her:


Sist redigert av Skvetten : 11-04-09 kl 13:28. Årsak: Møkkasmily :p
  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:25   #109
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Er du frekk eller?
røver febrilsk å skryte på meg gasellebein her:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:29   #110
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tørk av deg det fliret du med gasellebeina!

  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:45   #111
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Tørk av deg det fliret du med gasellebeina!

Gasellebein er vel tynne? Finnes det et dyr med lange, kraftige bein, er nok det en bedre sammenligning. Elefant?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 14:02   #112
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Gasellebein er vel tynne? Finnes det et dyr med lange, kraftige bein, er nok det en bedre sammenligning. Elefant?

De er lange. :drømme seg bort:

  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:28   #113
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Timeglass eller cello. Det er umulig å finne klær som passer.

Det var vel der jeg havnet også. Har store pupper, mye overflødig rundt magen men allikevel litt midje.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:46   #114
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Sitat:

you need to look for well fitting tops in sweetheart necklines

Hva slags utringning eller halslinning er dette da?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:53   #115
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg har ingen anelse om hva jeg er.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:54   #116
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hva slags utringning eller halslinning er dette da?

  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:56   #117
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner



Og noen topper.


Sist redigert av Skvetten : 11-04-09 kl 19:38. Årsak: En som ikke var riktig.
  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 19:02   #118
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Takk skvetten. Det var en interessant skjæring, og noe jeg aldri har prøvd. (Men den grå cashmere genseren er vel en vanlig v-utringning?

Jeg fant meg faktisk en genser i dag som jeg ikke har våget meg på før som faktisk ble veldig bra på synes jeg. Gleder meg til å prøve helt nye ting etter påske!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 19:37   #119
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Søren, du har rett, det gikk litt fort.

  Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:13   #120
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg tror jeg er en vase. På det andre nettstedet så fikk jeg "Racy ruler". Stemmer det at de er noe av det samme? :blind:


__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no