Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trenger sports-bh som er bra

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 19:04   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger sports-bh som er bra

Jeg trenger en sports-bh som ikke gir teit puppefasong (type "to tårn" ser teit ut, vil heller ha noe som skviser alt til kroppen) og som gjør at ting sitter uten å bli ubehagelig. Finnes noe sånt?

Jeg må ha en som er 75-80 DD eller kanskje F. (Er ikke DD det samme som E?).

Noen som har gode tips? Jeg vil prøve og ha den fort, så netthandel utgår.

Noe sånt vil jeg helst ha:



Vil ikke ha sånn:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:18   #2
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Da vil du ha en Shock Absorber. Jeg har to ulike modeller, og de er like bra begge to. Selv løse slengpupper sitter som støpt under disse.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:19   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg er veldig fornøyd med Nike, men det finnes ingen fare for at puppene mine blir til tårn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:25   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Utrolig nok, så er Pierre Robert sin helt grei. Den kjøper du så og si på alle dagligvarebutikkene og betaler ikke mer enn at man kan kjøpe en og teste. Jeg er i alle fall veldig fornøyd.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:34   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Utrolig nok, så er Pierre Robert sin helt grei. Den kjøper du så og si på alle dagligvarebutikkene og betaler ikke mer enn at man kan kjøpe en og teste. Jeg er i alle fall veldig fornøyd.

Hvilken størrelse snakker vi? Er du DD/F?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:34   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Da vil du ha en Shock Absorber. Jeg har to ulike modeller, og de er like bra begge to. Selv løse slengpupper sitter som støpt under disse.

Hvor får man kjøpt dette?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:40   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvilken størrelse snakker vi? Er du DD/F?

Jeg mener min er i XL og jeg bruker D til vanlig. Det blir kanskje lite. Lese ordentlig, ja....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:41   #8
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg vet ikke hvor du er i verden, men jeg var akkurat på "Next to Nothing" på Sandvika Storsenter, og i prøverommet hadde de bilde av en sports-BH lignende den du ønsker deg. Den var visst prisbelønnet og greier.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:43   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg er veldig fornøyd med en fra Change - den reduserer opp til 70 % av bevegeligheten i bysten ved trening, og jeg er DD/E.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:44   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg mener min er i XL og jeg bruker D til vanlig. Det blir kanskje lite. Lese ordentlig, ja....

Kan gå altså, sjekket på hjemmesiden deres nå, og ser at L burde holde... kan virke som at de er ganske tøyelige. Husker du prisen for den?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:45   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Jeg vet ikke hvor du er i verden, men jeg var akkurat på "Next to Nothing" på Sandvika Storsenter, og i prøverommet hadde de bilde av en sports-BH lignende den du ønsker deg. Den var visst prisbelønnet og greier.

Befinner meg i Oslo, men drar nok ikke helt dit for å se på reklamen på prøverommet. Men kan evt ringe dem da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:47   #12
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Da vil du ha en Shock Absorber. Jeg har to ulike modeller, og de er like bra begge to. Selv løse slengpupper sitter som støpt under disse.

Jepp, er denne du vil ha. Ikke mye strutting her, det blir skvis
Timarco.no har.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:49   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jepp, er denne du vil ha. Ikke mye strutting her, det blir skvis
Timarco.no har.

Ingen butikker som fører dette? Kun nett?

Ser også at de har en god del forskjellige modeller...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:52   #14
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ingen butikker som fører dette? Kun nett?

Det vet jeg ikke. Har kjøpt begge mine via nettet. Var ikke noe problem å bytte da jeg det ble feil størrelse mener jeg å huske.
Har vel en cup-størrrelse større enn det jeg vanligvis bruker, samme omkrets.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:55   #15
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Befinner meg i Oslo, men drar nok ikke helt dit for å se på reklamen på prøverommet. Men kan evt ringe dem da.

Hehe, antar forsåvidt at de også HAR BHen.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 20:01   #16
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Jeg har Shock Absorber og er fornøyd med den. Ja, se bort i fra at jeg har krympet ut av den og egentlig burde kjøpe meg ny.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 20:14   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er veldig fornøyd med Nike, men det finnes ingen fare for at puppene mine blir til tårn.

Ikke sant - si fra hvis dere finner noe som kan gjøre små sjøboder til tårn!

Shock Absorber har de på Løplabbet, i alle fall; der kjøpte jeg den ene min.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 20:52   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Utrolig nok, så er Pierre Robert sin helt grei. Den kjøper du så og si på alle dagligvarebutikkene og betaler ikke mer enn at man kan kjøpe en og teste. Jeg er i alle fall veldig fornøyd.


Eg likar også desse, men vil ha sportsbh som klistrar puppane til kroppen, for ellers synes eg ikkje det gir nok støtte til hopp og sprett.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:02   #19
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Men støtter de noe særlig? PR, altså?

Mine er str 70E, men ting er ganske slunkne etter ammeslutt med påfølgende vektnedgang. Lange og slanke, liksom.
(Heldigvis har jeg time i februar mtp henvisning til vurdering for brystreduksjon. Det er tungt nok, merker jeg.)

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:09   #20
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger sports-bh som er bra

Stramt er helt ok. Ting som hopper og spretter (les pupper) føles ikke så greit. Jeg liker at ting holder seg sånn noenlunde stabilt.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no