Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-13, 09:34   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg var såpass voksen før jeg fikk barn at jeg hadde rukket å tenke en del på hva jeg ville gjøre hvis det ikke ble sånn. Jeg hadde nok fullført masteren jeg begynte på, søkt meg over i en mellomlederjobb og reist mye, muligens reist ut for å jobbe igjen. Det hadde vært fint det, men jeg har hatt lyst på barn så lenge jeg kan huske, så for meg ville det alltid ha vært et savn, og jeg ville jo heller ikke vært frivillig barnløs som det vel snakkes om i denne artikkelen (får jo ikke lest den uten å betale).

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:36   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg føler ikke at jeg har avstått fra noe fordi jeg fikk barn. Selv om jeg flyttet hit i stedet for Oslo den gangen for lenge siden. Selv om jeg nå lar være en del ting pga jeg er alene med barn halve tiden.

Jeg føler jeg avstår fra veldig mye fordi jeg fikk barn. Men det er ikke et vanskelig offer, liksom.
Det å få barn, og synet mitt på det å være en god forelder, gjør at jeg må legge vekk en del sider i meg selv og en del ønsker om hvordan livet mitt skal være.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:38   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg er en sånn som nok fint kunne valgt å ikke få barn. Og hadde jeg ikke fått barn, ville jeg vært forsker som jeg er nå, men jeg ville trolig jobbet mer, reist mer, og flyttet rundt etter som jobbmulighetene bød seg – noe jeg unngår nå. Jeg tviler ikke på at jeg kunne vært veldig lykkelig, men jeg er lykkelig nå også, og ungene mine er jo helt umistelig fine.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:38   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.458
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Kanskje jeg ikke ser noen superspennende alternativer til livet mitt som det ble.

For min del hadde det blitt helt annerledes dersom jeg hadde blitt alenemor til det største barnet mitt da vi ble skilt. Istedet ble eksen min alenefar.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:39   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg avstår også fra en god del fordi jeg har barn. Først og fremst kortvarige jobbengasjementer utenlands, som ville vært kjempegøy og utviklende om jeg ikke hadde barn, men helt på trynet håpløst upraktisk og trist nå som jeg har dem.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:41   #26
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.926
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Da hadde jeg fortsatt bodd ute, jobbet masse, og hatt karriere innenfor fagområdet mitt - slik jeg hadde da jeg bestemte meg for å flytte hjem til Norge og stifte familie, med eksen
Og brukt all inntekten min på meg sjæl og opplevelser og reiser og spennende ting, slik jeg gjorde før :shallow:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:54   #27
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.790
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Tja. Noen ganger tror jeg at jeg hadde hatt mer og "finere" utdannelse og ditto jobb nå om vi ikke fikk barn så tidlig. Andre ganger tenker jeg at jeg sikkert hadde vært like lite ambisiøs, og da uten gode grunner til å være det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:11   #28
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg hadde vært akkurat den samme og på samme sted. Det kan jeg trygt si ettersom jeg var frivillig barnløs til etter førti og da allerede hadde jobbet på samme sted i tjue år.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:15   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg hadde nok hatt en sivinggrad i tillegg eller vært langt inne i noe forskningsgreier. Og reist med leger uten grenser eller tilsvarende. Jeg tror jeg hadde vært fornøyd med livet uten barn også, men jeg hadde vært avhengig av noe utenom jobb som ga mening tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:19   #30
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Vanskelig å si. Men det er en helt reell situasjon at jeg kunne ha vært single og barnløs. Jeg var single i mange år da jeg traff mannen og hadde egentlig ingen tanke for å stifte familie. Og det var helt greit. Det har aldri vært noe kall for meg å stifte familie.

Jeg tror muligens jeg hadde hatt samme jobb som i dag. Jeg har bare skiftet jobb en gang siden den gang jeg var single.

Men jeg hadde nok hatt en leilighet i Oslo et eller annet sted, holdt på mye mer med hobbyen min, og reist litt mer enn vi gjør nå (nå går pengene til hus og bil)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:21   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg hadde nok vært omtrent den samme og på omtrent samme sted - jeg var over tredve før vi fikk barn, så utdanningen var avsluttet og jeg var godt i gang med arbeidslivet. Jeg ville hatt en annen omgangskrets, og vi ville kanskje reist litt mer. Jeg tror vi kunne hatt det fint.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:23   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Vi ville nok reist betydelig mer og mye røffere og mer eventyrorientert enn vi gjør nå. Typ tog gjennom Kazakhstan. Jeg har en barnløs studievenninne som lever omtrent sånn som jeg ser for meg at vi kunne gjort, så det er bare å sjekke Facebook, egentlig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:31   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg ville nok hatt samme utdannelse og benyttet muligheten til å jobbe verden rundt i perioder. Også vville helt sikkert ha reist mye mer, og da ville det ha blitt en crazy combo av slik røffreising som Toffen beskriver - tog gjennom langtvekkistan og bilferie langs silkeveien og sånn, avbrutt av et par uker på et slikt sted:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:58   #34
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg ville jobbet med gatebarn i Bolivia, sammen med ei venninne. Jeg hadde nok savnet egne barn, det har jeg alltid drømt om å få.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:17   #35
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg hadde reist mye mer, bodd i en storby og hatt en brattere karrierestige. Jeg hadde også engasjert meg mer i venner og familie

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:26   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg syns det er vanskelig å forestille seg, jeg har fra jeg var liten alltid tenkt at jeg skulle ha barn.

Men om jeg var frivillig barnløs hadde jeg fortsatt i underholdningsbransjen, reist mye og sikkert i perioder bodd i utlandet. Jeg hadde nok gått for mindre stabile jobber med mye jobb og mye moro.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:28   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg er en trygghetsjunkie og hadde nok hatt en solid jobb uavhengig av om jeg hadde barn eller ikke.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:55   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Jeg har bare ett barn, og det krever egentlig ikke de helt store omleggingene av livet. Jeg ville bodd i leilighet fremfor rekkehus, that's for sure. Og gått oftere på kino. Ellers tror jeg ikke jeg ville jobbet mer, jeg jobber allerede ganske mye. Jeg ville heller ikke reist tøffere steder - jeg liker å ha det comfy. Jeg hadde kanskje tatt en videreutdannelse litt tidligere. Men den skal jeg forhåpentligvis begynne på til høsten allikevel, så mange års forskjell ville det ikke vært. Det eneste jeg tror er at jeg hadde hatt noen jobbår i utlandet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 12:01   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Det er en litt underlig tanke, for jeg fikk barn ganske tidlig, var såvidt fylt 20. Og jeg var egentlig overbevist om at jeg ikke ville ha barn helt til han nå plutselig lå der på brystet mitt og det plutselig var helt riktig. (Jepp, et ganske mentalt utfordrende svangerskap. )

Jeg ser for meg to mulige utviklinger. At jeg ikke hadde hatt barn, men fortsatt vært gift med psychomannen, og visnet bort som et ulykkelig menneske i bygdehælvetet.

At jeg ikke hadde barn, dumpa idioten, flyttet til Oslo med en gang jeg ville, studerte, reiste, gjorde mange idiotiske ting og fløy rundt som en egoistisk bohem, men sikkert lykkelig.

Jeg har aldri tenkt at jeg må ha barn for å være lykkelig og et fullendt menneske, men det blir jo svært hypotetisk. Jeg har barn, de gjør meg til et bedre menneske, og jeg ble voksen veldig, veldig fort. Kanskje litt for fort, men det kommer jo en og annen bonus ut av det også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 12:09   #40
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.702
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tror du at du hadde vært uten barn?

Det er en helt fremmed tanke for meg, jeg har 'alltid' ønsket meg en flokk. Egenproduserte, adopterte, lånte, det viktige var å fylle huset med latter og ungdommelig pågangsmot.

Jeg var 20 da jeg ble gravid og mye ville nok vært annerledes om vi hadde ventet et tiår. Blant annet hadde nok studier i utlandet og annen karriere vært prioritert. Nå har jeg vært fornuftig i så mange år fordi jeg har hatt flere å ta hensyn til.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no