Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

To tette og ei badehette

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 14:35   #21
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Jeg pleier alltid å bøye meg nedover, slik at håret faller frem. Deretter setter jeg hetten til pannen, og trekker den over resten av hodet mens jeg samtidig reiser meg kjapt opp/slenger hodet bakover. Deretter stapper jeg resten av håret inni bakfra.
*også gammel svømmer*

Ellers så kan du jo ta deg en tur til Tøyenbadet når svømmeklubbene skal ha trening, og så setter du deg til i garderoben og tar stilstudie på badehettepåtaking. :løsningsorientert:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 14:36   #22
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så grusomt! Ser ut som en badeleke har kastet opp på hodet hennes.

Ja!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 14:41   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Når jeg var svømmer likte jeg best de i silikon, for de ble ikke ødelagt på samme måte. Har faktisk samme nå som for 7-8 år siden.

Og så finnes det noen i badedrakt stoff tror disse er mye mer behagelig på.

De har i alle sportsbutikker, har og sett på sparkjøp og nille.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 14:45   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

De har i alle sportsbutikker, har og sett på sparkjøp og nille.

Nille? :gjerrig og interessert: Ettermiddagens handlerute begynner å bli klar her, ser jeg. Aller helst ville jeg hatt ei hette som bidro til at jeg ikke nødvendigvis måtte vaske håret etter badinga, og da tror jeg den billige lateksvarianten min er av det verre - spesielt hvis det kreves talkum i tillegg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 14:45   #25
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Badehette?! O skrekk. Det pleier da å holde med gjennomvått hår!?

Badehette... au... StortHodeTM

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 14:49   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Bruk potetmel om du ikke har talkum i badehetten etter at du er ferdig med å bade, så klistrer den seg ikke sammen til neste gang du skal bruke den.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 17:34   #27
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Svømming med langt hår uten badehette er det verste som fins! :gammel svømmer: Nå som jeg ikke akkurat svømmer fort lenger så utgår silikonhettene, men jeg elsker stoffbadehetta mi kjøpt på G-sport for kr 79,-. Speedo står det på den, passer bra til "Speedy".

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:14   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Sånne boblehetter er helt grusomt!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:46   #29
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Jeg hadde ei fin ei for noen år siden.
Den var i moderat boblemodell, og var svart med hvite prikker.
Akkurat som badedrakten min.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:21   #30
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.



What money can by


"What not to wear" klinger bedre i mine ører.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:29   #31
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Noen syns badehetter er fine: Savage Love, 20. September 2007.

Ben "water sports optional" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:07   #32
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så grusomt! Ser ut som en badeleke har kastet opp på hodet hennes.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:20   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Stakkars deg Elinblu. Badehette er ikke snasent. Jeg kjøpte en på Sparkjøp en gang. Den luktet noe så inni hampen (hele badet stinket, selv om den lå i skap bak lukket dør) så den gikk i søpla. En sånn bobleplastsak. Siden kjøpte jeg en i sportsbutikk, på Sportshuset tror jeg. Sort og enkel og sporty.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:46   #34
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Se hva jeg fant: http://www.headcovers.com/swim-caps/swim-caps/

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:50   #35
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Badehette kan da være glamorøst også:

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:54   #36
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Her er oppskriften:

Vreng badehetta
Fyll den med vann.
Hold den mot toppen av hodet og la den rette seg ned over hodet ditt mens vannet plasker ned.

Voila!

Boblehette bør man ikke ha så lenge man er under 50 år egentlig.

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:59   #37
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Som om ikke gravid bassengtrening er et syn i seg selv uten badhette.

Minnes store vaggende damer med bekkenproblemer og krykker, gående, krabbende og haltende uti vannet med flytevester på.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:22   #38
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Kjære Elinblu,
som gammel svømmer bokstavelig talt måtte jeg jo bare gi deg en oppskrift.
1. Kjøp inn badehette i silikon med lekkert emblem på (www.swimshop.no)
2. Sett håret opp i en form for topp.
3. Tre hendene inn i hetten og ta dem fra hverandre.
4. Tre hettenpå bakfra og fram.
5. La hendene følge hodeformen fremover.
6. Slipp LANGSOMT hendene ut fra hetten.
7. Nå er du ferdig, ut og svøm i lekre badehetta som sikkert får deg til å se like lekker ut som alle andre som plasker rundt med en bit silikon på hodet.

  Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:27   #39
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: To tette og ei badehette

Denne nydelige greien foreks.;
http://www.swimshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39740


__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:31   #40
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Denne nydelige greien foreks.;
http://www.swimshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39740


__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no