Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-14, 22:26   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg slår et slag for sjokoladekalenderen til Divine. Veldig god sjokolade, og i tillegg er det fairtrade. Sjokoladebransjen er en av de dirtyeste når det kommer til arbeidsvilkår.

http://www.divinechocolate.com/uk/sh...dvent-calendar

Billig er den også.

Den har jeg lyst på!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 22:34   #22
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Summerbird har. De har også en som passer til to voksne- halvparten så mye emballasje, to sjokolader i hver.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 10:39   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor? Dropsen?

Ja, der så jeg hvertfall i fjor.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 11:53   #24
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Jeg skal prøve å få tak i Zotter (han er egentlig Wily Wonka tror jeg) sin sjokoladekalender, den blir tilgjengelig for salg i morgen.
Jeg har ikke prøvd den før, men Zotter sjokolade er aldeles fantastisk og øko og fairtrade og alt mulig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 11:58   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg slår et slag for sjokoladekalenderen til Divine. Veldig god sjokolade, og i tillegg er det fairtrade.


Den MÅ jeg jo bare kjøpe. Kan ikke bestille fra nettsidene. Finnes den i butikk, mon tro?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 13:05   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Den MÅ jeg jo bare kjøpe. Kan ikke bestille fra nettsidene. Finnes den i butikk, mon tro?

Ja, de selger den på Friends Fairtrade i mathallen i allefall. Jeg kan sjekke for deg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 13:10   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Montezumas kan jeg også stå inne for. Den er organisk, og helt vidunderlig god.
Adventkalender med mørk, melkefri sjokolade
Adventkalender med melkesjokolade

Alle produktene deres er utrolig deilige, jeg tror nesten jeg må ha spiced mandarin drinking chocolate.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 13:18   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Jeg kjøpte fra Summerbird til mannen i fjor.
http://www.summerbird.dk/1044/julekalender-chiffoniere

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 13:41   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, de selger den på Friends Fairtrade i mathallen i allefall. Jeg kan sjekke for deg.

Ja, sjekk gjerne!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 13:48   #30
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Åre chockladfabrik har også!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 19:44   #31
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Liker hun kinderegg? Kalenderen med bare kindersjokolade er god, isåfall.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 20:48   #32
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg skal prøve å få tak i Zotter (han er egentlig Wily Wonka tror jeg) sin sjokoladekalender, den blir tilgjengelig for salg i morgen.
Jeg har ikke prøvd den før, men Zotter sjokolade er aldeles fantastisk og øko og fairtrade og alt mulig.

Åhhh!!! Det ser jo bare helt fantastisk, vidunerlig godt ut!! Hvordan er det å kjøpe fra den nettbutikken? Eller, finnes dette i Norge?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 20:59   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Åhhh!!! Det ser jo bare helt fantastisk, vidunerlig godt ut!! Hvordan er det å kjøpe fra den nettbutikken? Eller, finnes dette i Norge?

Har ikke funnet noe sted i Norge nei. Gjerne si ifra om du finner!

På den nettsiden jeg lenket til så sier de at de sender til Norge. Men det blir litt dyr kalender da, jeg får slenge med noe annet godt til jul også.

Nevnte jeg at han harmange variasjoner som er vegan, lactosefrie og glutenfrie (og gjerne samtidig)? Det er kanonbra greier.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 00:01   #34
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det adventskalender med GOD sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg skal prøve å få tak i Zotter (han er egentlig Wily Wonka tror jeg) sin sjokoladekalender, den blir tilgjengelig for salg i morgen.
Jeg har ikke prøvd den før, men Zotter sjokolade er aldeles fantastisk og øko og fairtrade og alt mulig.

http://www.vg.no/rampelys/film/willy...sk/a/23321231/

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no