Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

En sekk til å løpe til og fra jobb med?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-15, 07:19   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

En sekk til å løpe til og fra jobb med?

Noen som kan anbefale en sekk og løpe med? Med plass til håndkle og skiftetøy, et skopar? Enkelte dager må jeg ha med PC også. Som sitter godt på noen som er 170 cm.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 07:48   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg har en fra Ospray (eller Osprey?) Husker ikke helt hva den heter. Den sitter veldig godt på ryggen. Mannen min har også en, han er overrasket over hvor behagelig den sitter! Jeg har den minste varianten, 9 liter tror jeg. Da får jeg bare såvidt plass til klær OG skopar, men de større variantene har jo plass til det som trengs. PC tror jeg nok jeg ville unngått å løpe med uansett. Evt prioriter mellom sko og PC. Ekstra skopar kan stå på jobben, vel?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 07:51   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har en fra Ospray (eller Osprey?) Husker ikke helt hva den heter. Den sitter veldig godt på ryggen. Mannen min har også en, han er overrasket over hvor behagelig den sitter! Jeg har den minste varianten, 9 liter tror jeg. Da får jeg bare såvidt plass til klær OG skopar, men de større variantene har jo plass til det som trengs. PC tror jeg nok jeg ville unngått å løpe med uansett. Evt prioriter mellom sko og PC. Ekstra skopar kan stå på jobben, vel?

Jo, stort sett trenger jeg ikke ha med sko. Bare kjekt å ha mulighet til å få mef når det trengs.

Skal sjekke Osprey. Tror mannen har, men den er for stor.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 09:31   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Løplabbet har godt utvalg Osprey for løpere.
https://www.loplabbet.no/tilbehor

Outnorth har ofte gode priser,
http://www.outnorth.no/turutstyr/bae...rBrand=Osprey&

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 09:36   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Men hva er passe størrelse? Jeg synes 9 liter høres fryktelig lite ut, egentlig?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 09:38   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg har Osprey 9-liter. Holder for meg. Jeg setter igjen klær og veske og sånt på jobb dagen før, så jeg løper bare med det jeg må. Men det er plass til en laptop, påstår sjefen min, som også har en slik.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 09:42   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har Osprey 9-liter. Holder for meg. Jeg setter igjen klær og veske og sånt på jobb dagen før, så jeg løper bare med det jeg må. Men det er plass til en laptop, påstår sjefen min, som også har en slik.

Jeg løper eller sykler hver dag, slik at jeg har ikke mulighet til å "hamstre" opp på kontoret de dagene jeg kjører eller reiser kollektivt. Så jeg tror kanskje jeg skulle hatt en sekk med litt ekstra plass.

Eller kjøpe en liten en, f.eks ni liters, og heller låne mannen sin litt større sekk de dagene jeg trenger mer plass? (Han bruker sin når han sykler turer, ikke til og fra jobb, så den er jo ledig.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 09:47   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg tror sjefen min ofte løper med et skift i sekken. Så lenge man ikke trenger å pakke med seg sko, tror jeg det er plass til en god del. Sekken er i alle fall veldig behagelig å løpe med.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 10:13   #9
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg har løpt med Osprey 9 siden før sommeren, og er veldig fornøyd med den. Jeg brukte den i sommer også som feriesekk, da den rommer mye. iPaden går fint oppi, men det blir nok trangt med laptop.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 11:06   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg har en Ortlieb waterproof som er veldig god å ha på når jeg sykler, tipper den er god å løpe med også. Får plass til Laptop, klesskift + lommebok og mobil oppi.
Svindyr, da, kanskje. Vanntett trumfet pris.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 13:07   #11
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg er fornøyd med min Osprey sekk. Jeg tror den er 14 liter (kan sjekke når jeg kommer hjem). Jeg har håndkle og toalettsaker hengende i garderoben, så i sekken er det kun jobbeklær og en tynn jakke (løper ikke hjem). Har ikke fått testet ut ennå om det er plass til tykk jakke og vintersko.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 13:42   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Men hva er passe størrelse? Jeg synes 9 liter høres fryktelig lite ut, egentlig?

Jeg har en Osprey på 16 liter som jeg er superduperfornøyd med. Den slenger ikke rundt selv om den har lite i seg. Jeg har ikke løpt med den da, men de markedsfører den som en dagstur/løpe-sekk.

Jeg vil varmt anbefale på prøvde sekken først, kanskje særlig om du skal løpe med den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 14:27   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg har en Nike løpesekk som ikke virker.

Jeg er ikke blitt det minste sprekere av den.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 15:18   #14
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En sekk for å løpe til og fra jobb med?

Jeg ser bare for meg at du har sekkeløp til og fra jobb, og rister på hodet

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no