Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilken tights bruker du?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-17, 15:27   #21
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Er godt fornøyd med Frank Shorter tightsen jeg har. Bra hold, ikke stram. Ikke er den spesielt dyr heller.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 02:33   #22
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Her går det i 2XU (med høyt liv) og CW-X når det er snakk om lange tights.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 09:00   #23
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

"Hvilken" er feil spørsmål for min del, for jeg har sikkert 15 tightser (om ikke mer) fra mange ulike merker. Jeg liker tightser som ikke er ekstremt høye på livet, for da ender de opp under armene på meg, av en eller annen grunn, så jeg foretrekker middels høyt liv. Generelt synes jeg Puma og Casall er solide merker som jeg har tilgode å bli skuffet av.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 10:18   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Hvordan er den i størrelsen? Normal?

Normal. Kanskje ørlite grann stor. Pittelitt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 11:00   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Jeg har gravd frem den 2xu tightsen min og den sitter ikke så stramt nå lengre så jeg brukte den i går. Har heldigvis ikke høyt liv så jeg synes den funket fint. Liker ikke høyt liv.

Jeg har sikkert søkt så mye på X-life så jeg fikk en rabattkode på 10% i går. 10XLY3, hvis noen skal kjøpe noe der.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no