Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Noen som så Linn Skåber i kveld?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 11:05   #21
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Å nei... jeg som gleda meg så til det. Så dumt! Skal ihvertfall huske det neste gang. Så klipp fra serien tidligere på tv, så dritmoro ut!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:10   #22
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Morsomt og flaut.
Linn er super og gleder meg til fortsettelsen.
Leste et sted at det flauste hun selv synes hun gjør er å prøve og sjekke opp Erik Thorstvedt i skogen. Blir spennende å se.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:37   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, det var det. Hun var gjennomført usympatisk, dustete, selvsentrert og frekk hele tiden. Utrolig igrunnen at Linn Skåber velger å bruke sitt eget navn på denne rollefiguren, men det gjør det jo nesten enda litt morsommere.

Ja, ikke sant? Snakk om å ha selvironi!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:44   #24
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Ser hun ikke helt slo an hos Aftenpostens anmelder:
http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1616770.ece

Tror jeg er litt enig.... men når det er sagt så lo jeg godt et par ganger og fikk litt "gåsehud" på ryggen og det er jo et godt tegn

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:46   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Ser hun ikke helt slo an hos Aftenpostens anmelder:
http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1616770.ece

Tror jeg er litt enig.... men når det er sagt så lo jeg godt et par ganger og fikk litt "gåsehud" på ryggen og det er jo et godt tegn

Hehehe, men det er jo en mann som har anmeldt! Han ser bare ikke at det er morsomt å ha de egenskapene som oftest menn har stått inne for.
*stikker hodet i løvegapet*

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:46   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Anmelder som ikke har skjønt det, etter min mening.
Hele poenget er jo at det SKAL være pinlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:05   #27
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Nå har jeg også sett.
Ganske enkelt genialt, og sangscena er utrolig bra.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:07   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Jeg så bare litt, men jeg blir så flau av slike ting.
Rødmer på vegne rollekarakteren liksom.

I utgangspunktet syns jeg Linn Skåbre er fantastisk morsom, men den serien der skal jeg nok ikke følge med på.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:30   #29
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Flere som synes anmelderen var litt vel nedlatende her:

"Regien er ved Marit Åslein som har sjarmert med fire- fem minutter lange innslag i "Først og sist". Da har det fungert, på lett naivistisk vis."

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:32   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Flere som synes anmelderen var litt vel nedlatende her:

"Regien er ved Marit Åslein som har sjarmert med fire- fem minutter lange innslag i "Først og sist". Da har det fungert, på lett naivistisk vis."

Ja, det syns jeg absolutt, selv om jeg ikke har sett programmet. Marit Åslein har jobbet i NRK mer eller mindre siden 1995, og hun står bak ganske mye mer enn 4-5 min. på Skavland i ny og ne. Dusteanmelder.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:33   #31
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Hun er jo dritmorsom! jeg så ikke det, men skal se neste gang!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 13:47   #32
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Jeg fikk litt trøbbel i begravelsen, jeg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:03   #33
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Jeg synes det var helt hysterisk.

Jeg er slik, at er det noe skummelt på TV har jeg pute foran øynene. Er det noen som dummer seg fryktelig ut, springer jeg på kjøkkenet. Mens jeg så på Linn sprang jeg rundt i stua med ei pute i hendene ( :slitsomt: ). Hjelpe og trøste, det var vannvittig!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:04   #34
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg er slik, at er det noe skummelt på TV har jeg pute foran øynene. Er det noen som dummer seg fryktelig ut, springer jeg på kjøkkenet. Mens jeg så på Linn sprang jeg rundt i stua med ei pute i hendene ( :slitsomt: ). Hjelpe og trøste, det var vannvittig!

Sånn er jeg også. Roper: Bytt kanal, bytt kanal! hvis noen dummer seg ut.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:13   #35
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes det var helt hysterisk.

Jeg er slik, at er det noe skummelt på TV har jeg pute foran øynene. Er det noen som dummer seg fryktelig ut, springer jeg på kjøkkenet. Mens jeg så på Linn sprang jeg rundt i stua med ei pute i hendene ( :slitsomt: ). Hjelpe og trøste, det var vannvittig!

Jeg driver også på sånn. Min eldste sønn er akkurat maken, løper frem og tilbake.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:35   #36
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Har dere vurdert å oppsøke hjelp?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:40   #37
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Har dere vurdert å oppsøke hjelp?

Det går ikke en dag uten.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:44   #38
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:10   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Jeg synes også det var bra!

Ble nesten flau jeg .. på hennes vegne liksom..

Skal nok se på den der ja!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:38   #40
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?

Jeg gikk på skole med damen, så alt som er underskrevet med hennes navn forsøker jeg å få med meg

Hun får flott anmeldelse i dagens Dagblad

Jeg tok meg i å sitte med hånden foran øynene noen ganger under avsnittet i går...det ble altfor pinlig til tross for at det skulle være det. Måtte si til meg selv at det var meningen av og til...:liste:

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no