Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Funker Godt Levert?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-14, 21:57   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Funker Godt Levert?

Jeg har blitt påvirket av reklamen og har sett litt på nettsiden til Godt Levert.
Fikk lyst til å prøve, men funker det over tid?
Dere som får maten levert på døra, liker barna maten eller er det mye opp og ned som står på menyen?
Synes dere det blir dyrt i lengden? Vi har middag hver eneste dag, men har ikke regnet på hva det koster konkret.

Det høres iallefall deilig ut å få maten levert og slippe å tenke ut middag 3 dager i uka. Det er uansett jeg som lager middag og det ser gøy ut å prøve nye retter.

Tenkte å prøve Ekspressmenyen, 3 ganger i uka. Men spent på mengden mat siden eldstemann ofte har med kompis(er) hjem.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:19   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Jeg synes det funker bra. Vi har det i perioder. Jeg foretrekker Originalmenyen. Litt mer spennende mat, men også mer tidkrevende å lage. Lillevenn (10) liker en del av maten, men slett ikke alt. Det gjelder jo annen mat jeg lager også.

LøveMannen synes maten tar for lang tid å lage og at noen av oppskriftene er litt vanskelige. Det vi begge erfarer, er at tilberedningstiden ofte er lengre enn angitt, ihvertfall dersom man bare er en som lager maten.

Kvaliteten på råvarene er god og oppskriftene er stort sett varierte. Jeg anbefaler å prøve

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:27   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi bruker toppmat, det er jo samme konseptet. Vi er kjempe fornøyd. Praktisk å få maten på døren, veldig gode råvarer, spennende meny. Vi får prøvd mye nytt vi aldri hadde prøvd, både produkter og kombinasjoner. Å vi har fisk to ganger i uken, noe vi til vanlig har en tendens til droppe litt for ofte.

Vi anbefaler det hvertfall varmt videre.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:32   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi er stort sett fornøyd, og har prøvd både Ekspressmeny og Barnemeny. Jeg tror vi går tilbake til Ekspress, barnemenyen var ikke egentlig mer populær.

Den viktigste effekten er at vi spiser mer ren fisk, og litt mer variert. Vi har bare 3 dager annenhver uke, siden det er så mange dager vi uansett ikke spiser middag alle sammen med god tid.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:33   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Og jeg synes ikke egentlig det er så dyrt, jeg handler veldig mye mindre de ukene vi har levering.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:41   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har tredagers Ekspressmeny og er som Candy stort sett fornøyd. De aller fleste rettene er gode. Vi spiser mer variert og mer "rene" produkter enn før. Spennende smaker som piffer opp i hverdagen. Storebror liker mye av det, noe av det liker han veldig godt. Han spiser mer rene kjøtt- og fiskeprodukter enn før. Lillesøster liker noe, men sånn er hun med alt.
Det hender jeg tilpasser litt, deler opp litt dersom det skal blandes veldig eller serverer litt ekstra rå grønnsaker ved siden av.

Det er litt dyrere enn ellers, men det sparer oss for mye handling, faktisk for en kveld i uka på Rema siden vi nå bare sper på litt innimellom i løpet av uka og spiser litt mer lettvine ting, gjerne fra fryseren, de andre dagene (har typisk alltid fiskekaker, laks og slikt der).

Litt avhengig av hvor mye dere spiser hos dere, men det kan nok være litt lite med 3 gutter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:44   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Ja! Vi har brukt originalmeny og jeg synes de aller fleste oppskriftene er hode. Som Candy sier tror jeg ikke vi bruker noe mer penger totalt siden butikkbesøkene blir langt sjeldnere.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 22:46   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har prøvd både ekspress og barnemeny. Likte begge deler men velger bare de menyene vil ser vi vil like. Er mange uker vi ikke kan velge på grunn av allergier eller at det nok ikke blir spist. Vi har et barn som er veldig kresent og en mann med allergier. Vi har brukt matfryd noen uker også. Jeg liker veldig godt de ukene vi får levert mat og skulle ønske vi gjorde det oftere. Men det blir veldig mye mat på oss ofte så vi må finne på andre retter og dele opp ingrediensene eller ha mye restemat.

Det jeg ikke likte så godt med ekspressmenyen var at det var så mye ferdigmat.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:25   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi bruker middagshjelpen og har gjort det siden 2009. Har hatt annenhver uke, nå har vi hver uke, men 3-dagerspose og fruktpose den ene og 5-dagers uken etter.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:28   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi er stort sett fornøyd, og har prøvd både Ekspressmeny og Barnemeny. Jeg tror vi går tilbake til Ekspress, barnemenyen var ikke egentlig mer populær.

Den viktigste effekten er at vi spiser mer ren fisk, og litt mer variert. Vi har bare 3 dager annenhver uke, siden det er så mange dager vi uansett ikke spiser middag alle sammen med god tid.

Signerer Candy ordrett. Bortsett fra at jeg bare har det annenhver uke siden jeg bare har barna hos meg annenhver uke. Synes det er fantastisk å ikke måtte planlegge middager og at barna får sunn og variert mat.

Bruker også Middagshjelpen av og til, veksler litt mellom de to.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:32   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Hva er egentlig hovedforskjellen mellom Middagshjelpen og Godt levert, dere som har prøvd begge? Om jeg får blande meg inn i tråden.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:37   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Nå er det lenge siden jeg hadde Middagshjelpen, men de satset mye mer på økologisk mat enn GL. Oppskriftene var derimot litt dårligere, GT Originalmeny har veldig mange gode oppskrifter.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:40   #13
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har Godt Lrvert Ekspress 3- dager annenhver uke i utgangspunktet. Vi liker det så godt at vi ofte har det hver uke. Minstemann liker alt, de andre er litt mer vinglete, som med annen mat. Her går de ikke noe annet uansett. Vi merker faktisk at er er mer villig til å prøve nye ting når de kommer i esker på døra, så det er positivt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:43   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Vi har Godt Lrvert Ekspress 3- dager annenhver uke i utgangspunktet. Vi liker det så godt at vi ofte har det hver uke. Minstemann liker alt, de andre er litt mer vinglete, som med annen mat. Her går de ikke noe annet uansett. Vi merker faktisk at er er mer villig til å prøve nye ting når de kommer i esker på døra, så det er positivt.

Enig, vi har opplevd at storebror har prøvd mye nytt og også at lillesøster for eksempel plutselig spiser mye kylling, hun foretrekker ellers kun grønnsaker og pasta.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 23:47   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hva er egentlig hovedforskjellen mellom Middagshjelpen og Godt levert, dere som har prøvd begge? Om jeg får blande meg inn i tråden.

Jeg synes vel kanskje Godt levert er mer "populære", mer alminnelige middager som barna lettere har akseptert. Middagshjelpen er noen ganger så spesielt at selv jeg synes det blir litt too much (og jeg er ganske altetende). I tillegg har Godt levert ofte ferdig oppkuttede grønnsaker f.eks., og ekspressmenyen har jo som regel det og ferdige hamburgere, disse Stange-kylling-sausene osv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 11:05   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Så mange svar. Tusen takk for gode tips.
Akkurat det med fiskemiddager høres flott ut. Jeg er dårlig på fisk. Det går mest i laks når vi har fisk. Og fiskepinner. Og fiskegrateng, som vi skal ha i dag.
Jeg er så drittlei av å handle, og å bestemme middag så da tror jeg at jeg prøver.

På svarene her så høres det ut som at det er lett å avbestille/stå over en uke. Ser at jeg kan se hva som står på menyen flere uker fremover så da virker det som at det er lett å avbestille en uke som det kan være litt "rar" meny da kanskje?

Hos oss er gutta flinke til å spise maten jeg lager. Det er mannen som er mest skeptisk til dette. Han kommer nok heller ikke til å lage disse rettene uansett.
Jeg bestiller, jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 13:23   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Ble litt keen på å teste ut dette!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 13:39   #18
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så mange svar. Tusen takk for gode tips.
Akkurat det med fiskemiddager høres flott ut. Jeg er dårlig på fisk. Det går mest i laks når vi har fisk. Og fiskepinner. Og fiskegrateng, som vi skal ha i dag.
Jeg er så drittlei av å handle, og å bestemme middag så da tror jeg at jeg prøver.

På svarene her så høres det ut som at det er lett å avbestille/stå over en uke. Ser at jeg kan se hva som står på menyen flere uker fremover så da virker det som at det er lett å avbestille en uke som det kan være litt "rar" meny da kanskje?

Hos oss er gutta flinke til å spise maten jeg lager. Det er mannen som er mest skeptisk til dette. Han kommer nok heller ikke til å lage disse rettene uansett.
Jeg bestiller, jeg.

Hvis du ser på nettsiden deres, så ser du menyene for flere uker framover, i alle kategoriene.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 13:43   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Jeg har bestilt. Første levering er uke 9. Menyen ser god ut så gleder meg. Spent.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 14:10   #20
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har vært veldig fornøyde. Prøvde først orginalmenyen - det var fantastisk mat, men selv om jeg er dreven på kjøkkenet, tok de kompliserte og tidkrevende menyene knekken på meg (prøvde bare et par uker da) - en av de første dagene sto jeg med fire kjeler, én stekepanne og noe i ovnen når mannen kom hjem - han fikk bare ordrer bjeffet til seg (Hakk koriander og fres løk - asasp!) og vi fikk middagen på bordet halvannen time etter at jeg hadde startet.

Ekspressmenyen er mao et must her i huset.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no