Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Syv sorter til jul?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-06, 20:45   #21
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syv sorter til jul?

Nei, jeg lager ikke syv sorter. Har gjort det tidligere år, men vi er så mye på farten i julen at masse kaker blir kastet etterpå. Dessuten har jeg mere sansen for god julemat fremfor kaker. Vi er ikke så mange kakemonser i familen heller....
Men noe baker jeg, og disse kakene frakter vi også med oss rundt på diverse julebesøk. Mrbug og storesøs har cøliaki, og det er desverre varierende oppdekking rundt forbi på den fronten

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 20:50   #22
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syv sorter til jul?

Jeg blir veldig overrasket hvis det dukker opp noe hjemmebakt her i huset til jul. Jeg tenker vi sier null sorter kaker, men garantert mye sjokolade og annet digg. Fabrikklaget sådan.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:01   #23
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syv sorter til jul?

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Hva med kokosboller - Serinerkaker - Peanøttkjeks - Havreflarn-Maryland cookies - Sitronkjeks med mandler - Sjokoladekjeks?
Har oppskrifter på disse hvis du vil ha?
Har du prøvd å lage kakemenner med å bytte ut melken med f eks soyamelk?

Ja takk! Det er ikke noe problem å bytte ut melk med soyamelk, det er vanskeligere å bytte ut melet.

Jeg skal lage en egen tråd.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:22   #24
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syv sorter til jul?

Kaker blir ikke spist opp. Jeg baker kanskje pepperkaker. Ungene pleier å bake kakemenn hos tante.

Et år fikk jeg 7 sorter hos svigermor. Fant dem året etter da jeg begynte å lete etter kakebokser....

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no