Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hoi Sin Sauce (Anne M)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 14:59   #21
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hoi Sin Sauce (Anne M)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Noe av det beste jeg spiser er på kinesisk restaurant -
vi får noen små pannekaker av et slag, putter sprøstekt and og vårløk inni og dynger på med Hoi Sin saus!

Snadder!


Ååååå nå drømmer jeg meg tilbake til kinarestauranten Yu i Aberdeen. Har aldri smakt bedre kinamat jeg, og da spesielt denne retten med pannekakene og sprøstekt and. Så da er det kanskje Hoi Sin saus de også benytter, da må nok jeg også ut å kjøpe.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 02:28   #22
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hoi Sin Sauce (Anne M)

Jeg prøvde denne, og spedde med kokosmelk. Liker det sterkt, men litt avdempet om jeg kan si det sånn . Og resultatet ble supert

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no