Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 15:40   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Vi er i startfasen som akvarister, så skulle veldig gjerne sett bilder

  Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 15:49   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Jeg har ikke fått kjøpt det enda.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 22:13   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Kan du forte deg å kjøpe da, for det ser ut som om det er det eneste jeg har sjansen til å få se bilder av
Det rant ikke akkurat inn med fine bilder

  Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 22:23   #4
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Har ingen bilder av hele akvariumet mitt, men har et par bilder av fiskene mine. Gå inn og sjekk http://akvaforum.no/index.cfm Da får du se mange flotte akvarium, og kan få litt tips!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 22:28   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Tusen takk!

  Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:28   #6
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Mine akvarier ligger også på akvaforum.

http://akvaforum.no/member.cfm?id=14910

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:31   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Se for deg et lite rektangulert akvarium. Det rommer ikke mange liter, men akkurat nå er det helt tomt.
Det står stuet vekk sammen med varmekolbe, filter, lampe, sand og diverse slott/bunnstæsj.

Og der står det jaggu godt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:52   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Susse - det var utrolig flott!

Jeg får bare lyst til å kjøpe et stort et med en gang. Har et bittelite et bare for å varme opp litt til vi skla flytte hjem igjen om noen får år. Men jeg har ikke lyst til å vente Hadde det bare ikke vært så pes å flytte det.

  Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:31   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Det er for skittent. Vi har forlagt akvariestøvsugeren i all opppussinga.
Men det er sikkert 100 guppies og 20 sverddragere, noen cardinalterta, pluss et monster av en pleko.
Når vi er ferdige med all oppussinga vil vi ordne begge to, og kjøpe nye fisker.

Jeg får prøve å etterligne Susse.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:17   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Her er mine. Ikke all verdens til kvalitet på bildene, da det er mobilkamera.

Først 20 literen:



Så 60 literen:



Og tre av 300 literen:





Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:48   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Kjempefine bilder!

  Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 18:29   #12
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Carerra : Scalarene dine er helt nydelige !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 22:04   #13
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Carerra : Scalarene dine er helt nydelige !

Ja, de er flotte. Ser dem jo ikke så godt på de bildene her, egentlig.

Kjøpte dem etter at jeg fikk 300 literen, og de vokser som bare det oppi der. Har hatt Scalarer før, men slitt med å fått dem til, men nå ser det ut til at jeg klarer det.

Håper bare det er blanding av kjønn i flokken nå, så det kanskje blir småtasser også etterhvert.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 22:34   #14
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Så flotte bilder Carrera. Jeg liker også bakgrunnen med murstein.
Jeg har malt veggen hvit bak min 520 liter, men har oppdaget at det ikke finnes bakgrunnsplakater i den høyden her. Kanskje jeg skal tapetsere en plate med murstein å ha bak?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 22:38   #15
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Se for deg et lite rektangulert akvarium. Det rommer ikke mange liter, men akkurat nå er det helt tomt.
Det står stuet vekk sammen med varmekolbe, filter, lampe, sand og diverse slott/bunnstæsj.

Og der står det jaggu godt!

Høres ut som mine to, bortsett fra at de også er fylt med slam etter oversvømmelse i kjelleren sist vinter. Vakkert

Akkurat nå har jeg ikke tid til alt jeg har lyst til, akvariumet et noe av det som har måttet vike. En gang i tiden hadde jeg ganske god orden på mine to, et på 250 liter og et på 60 liter.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 22:40   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Kisha: Blir ikke det fryktelig tungt da?

Min bakgrunn er Juwel rock. Jeg kjøpte to plater, og måtte skjære til den ene. De finnes i forskjellige størrelser, så mulig de har til høyden på karet ditt også.

Mange lager jo også egne bakgrunner av isoporplater. Skjærer til og limer (cilikon) på sand i forskjellige farger på. Søk litt på "bakgrunn" inne på akvaforum, så finner du litt om det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 22:51   #17
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Kisha: Blir ikke det fryktelig tungt da?

Min bakgrunn er Juwel rock. Jeg kjøpte to plater, og måtte skjære til den ene. De finnes i forskjellige størrelser, så mulig de har til høyden på karet ditt også.

Mange lager jo også egne bakgrunner av isoporplater. Skjærer til og limer (cilikon) på sand i forskjellige farger på. Søk litt på "bakgrunn" inne på akvaforum, så finner du litt om det.

Takk for tips. Det skal jeg undersøke.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 23:11   #18
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Hvor høyt er karet ditt innvendig, kisha?

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 23:27   #19
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Det er 60 cm høyt og 160 cm bredt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 23:38   #20
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av akvariet ditt?

Da kan du kjøpe samme type bakgrunn som jeg har. De har plater som er 60 høye og 50 brede. Trenger 3 stk du da.

Lette å skjære til, og enkel å montere. Men du må tømme karet for å sette dem i da...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no