Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-18, 14:41   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Jeg kikker litt etter en penduk til det nye spisestuebordet vårt. Det er 270 cm langt med begge klaffer i, så det må være en ganske lang duk. Noen tips, utenom Georg Jensen-damask, som jeg allerede vet om? Kanskje nettbutikker som selger fine duker som metervare? Jeg er helt amatøramøbe på både duker og metervare.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 14:45   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Jeg har kjøpt 3 m lange damask på Kid, fin kvalitet og pris. Melder du deg inn i Kid klubb får du i tillegg halv pris på første vare

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 15:36   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kikker litt etter en penduk til det nye spisestuebordet vårt. Det er 270 cm langt med begge klaffer i, så det må være en ganske lang duk. Noen tips, utenom Georg Jensen-damask, som jeg allerede vet om? Kanskje nettbutikker som selger fine duker som metervare? Jeg er helt amatøramøbe på både duker og metervare.

Jeg har flere ganger brukt gardinstoff som kjøpes i metervis til duk. Få klippet riktig lengde pluss sømmon i butikken. Søm kan bestilles for et par hundrelapper om du ikke har mulighet til å gjøre det selv.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 15:43   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Teflonduk på Princess. Slenges i vaskemaskinen, sølevennlig (rødvin tørkes bare av) og føles som en helt vanlig, litt glatt tøyduk. Henges opp, null stryking. Perfekt.
Tror det er tilbud på dem også nå.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 15:51   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Vårt spisebord er 270 cm, og jeg har både teflonduk (som må strykes) og en vanlig duk fra Kid. Jeg har aller mest lyst på en helt strykefri fra Lene Bjerre, men de koster litt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 15:54   #6
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Vi er fornøyd med teflonduk fra Princess. Du kan også kombinere to duker, legge de med litt overlapp, at du har en som passer når bordet er uten klaffer og en ekstra som du har på når bordet er trekt ut. Jeg syns det er lettere å håndtere duker som ikke er så store.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 17:06   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Teflonduk på Princess. Slenges i vaskemaskinen, sølevennlig (rødvin tørkes bare av) og føles som en helt vanlig, litt glatt tøyduk. Henges opp, null stryking. Perfekt.
Tror det er tilbud på dem også nå.


Det har vi også. Fungerer perfekt. Jeg kunne ønske meg en flott i lin eller noe annet, mne å stryke duk kommer ikke ti lå skje.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 17:58   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Vi har teflonduk som jeg tror stammer fra Europris, av alle steder. Tre meter lang, og strykefri.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 18:15   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Teflonduker selges fra rull, valgfri lengde.

Henger også i tråden, i tilfelle det dukker opp noe fint og langt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 19:05   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Hvor eksklusiv skal duken fremstå?
Kommer du til å stryke den?
Farget eller hvit?
Mønstret eller ensfarget?
Kan du henge den opp, eller må den tørkes i trommel?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 20:18   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Tusen takk for fine tips!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvor eksklusiv skal duken fremstå?

Tja. «Litt»? Men den trenger ikke kjennes ut som dyr damask, den skal bare se noenlunde pen ut.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kommer du til å stryke den?

Hvis det trengs, ja. Og det gjør det nå gjerne hvis en stor duk skal se pen ut.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Farget eller hvit?

Jeg kunne tenke meg både en hvit og en rød (til jul).

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mønstret eller ensfarget?

Ensfarget, tror jeg nok. Vi har mønstret penservise. Men det kan godt være mønster i strukturen.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kan du henge den opp, eller må den tørkes i trommel?

Kan henge opp.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 21:30   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Ut i fra det du sier, ville jeg gått for en Georg Jensen, selv om den er dyr. Ønsk deg til jul. Foreldrene/svigerforeldrene dine kan sikkert være villige til å legge litt i en skikkelig varig og ganske eksklusiv gave.

Fordeler med GJ: lettere å stryke enn noen annen damaskduk (helt sant), holder seg pen til evig tid, ser utrolig flott ut og kan til nød kokvaskes (gjelder bare de hvite, og anbefales normalt ikke). Også kan man ønske seg matsjende damaskservietter fra venninner til jul og bursdag.

Det er jo ikke som om duk-budsjettet ditt er veldig ekstravagant fra før, så hvis du deler en GJ-duk på alle de årene du har vært voksen, så blir det fortsatt en temmelig lavprisduk.

Mitt beste tips utover det er å passe på at lengde og bredde er riktig til bordet. Jeg gadd ikke måle bredden på bordet før jeg kjøpte min stas-duk, og det angrer jeg på, for det vises at den er for bred. Jeg lurer på om det er 20 cm "heng" fra bordkanten som regnes som korrekt lenge? Jeg husker ikke helt, men det kan sikkert googles.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:15   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Jeg visste allerede før jeg startet tråden at det er en helt reell sjanse for at jeg kommer til å gjøre akkurat det, Teo. Men jeg tenker også at det kan være greit å ha i alle fall én duk til som kan brukes til jul.

Vi skal ha jul hos oss i år, med svigerforeldre og svigerinnefamilie, og om noen søler på duken på julaftensmiddagen, er det kjekt om vi har en backup til kaffen (eller til første juledagsmiddag), liksom.

Fullt mulig det jeg ender opp med er en hvit Georg Jensen og så en rød i noe billigere. (Hm, kanskje jeg skal kjøpe en rød, rimelig en til julaften, og så ønske meg en eksklusiv hvit og bruke den på førstedag? )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:24   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.


Det er jo ikke som om duk-budsjettet ditt er veldig ekstravagant fra før, så hvis du deler en GJ-duk på alle de årene du har vært voksen, så blir det fortsatt en temmelig lavprisduk.


Teo kalte deg nettopp gammel, Padda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:26   #15
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Jeg har flere teflonduker jeg er godt fornøyd med, men de er for små når vi har klaffer i bodet som da er 4m.
Jeg går for metervare av gardinstoffer så jeg er garantert lang nok duk. Mye å velge i er det også, og prisen behøver ikke bli så gal.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:38   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Det er nok bare å ønske Georg velkommen i hus.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:39   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Teo kalte deg nettopp gammel, Padda.

Nei. Jeg kalte henne duk-fattig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:42   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei. Jeg kalte henne duk-fattig.

Begge deler, faktisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:45   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 23:46   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penduk som ikke koster mange tusen?

Et alternativ er selvsagt å stikke innom Stoff og stil og kjøpe tre meter rødt stoff, og la en venninne sy en duk for seg, når man først er i Trondheim.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no