Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tom Dixon Etch Web lampe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 10:50   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Tom Dixon Etch Web lampe

Jeg tror jeg har forelsket meg! I en lampe! Mannen min og jeg har lenge ønsket oss en ny lampe over spisebordet, men blir jo aldri enige om hvilken! Denne syntes han var "bedre enn de andre", og "har potensiale". Jeg synes det uregelmessige geometriske mønsteret er herlig, og liker at den lager skyggespill i rommet. Men kan det bli litt for mye? Den vil jo få en helt sentral plass i rommet, som er en nokså kompakt stue/kjøkken-løsning. Vi har mye farger i rommet. Det vil kanskje også gjøre at denne blir litt for voldsom?

Jeg vil gjerne høre deres mening. (Eller: spiller det noen rolle hva dere mener, når jeg har lilla stue, liksom. )

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 10:57   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Min første tanke da jeg så bildet var at dette ville bli lekkert i et hvitt rom. Så este jeg lilla vegger og rynket på nesen. *ærlig*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 10:57   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til lamper som kaster mye skygge og ville blitt sprø av den der. Men stilig, det var den!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 10:59   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Min første tanke da jeg så bildet var at dette ville bli lekkert i et hvitt rom. Så este jeg lilla vegger og rynket på nesen. *ærlig*

Ærlighet varer lengst. Takk for svar!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 11:01   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Me har ei lampe som kastar skygge på det blå soverommet vårt. Det er kult der, men ikkje så sikker på om eg ville hatt det i stova, nei.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 11:02   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Definitivt kul! Og selv om den kaster veldig mye skygge på det bildet, så vil det kanskje ikke bli så «intenst» i et stort rom? Jeg vet ikke helt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 11:03   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Vi har andre lyskilder også, så vi kan skru den av hvis vi ikke vil ha skyggemønsteret akkurat da. Vi har spotter i taket over sofaen, og en sånn med flere som henger ned over bardisken ved kjøkkenet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 11:39   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

På bildet henger den jo bare noen få cm over det den kaster skygge på, jeg tviler sterkt på at den vil gjøre det samme i et vanlig rom. Kanskje den vil gi litt skyggespill i taket, men tror resten vil være veldig dust. Det kan sikkert justeres med lysstyrken også. Jeg er lite begeistret for lamper der pæren er bar, tilfelle man kaster et blikk opp. Jeg ville nok brukt en sånn pære med sølv i bunnen, for å skjerme for blending.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 11:42   #9
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Stilig! Det eg tenkjer litt på er at det er veldig greit med godt lys over spisebordet, og min erfaring med sånne lamper er at ein bør ha litt svake pærer i dei. Ellers vert det ubehageleg for augo.
Eg ville heller hatt den over stovebordet eller noko.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 11:46   #10
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.616
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Min første tanke da jeg så bildet var at dette ville bli lekkert i et hvitt rom. Så este jeg lilla vegger og rynket på nesen. *ærlig*

Jeg tenkte akkurat det motsatte. En knall, litt mørk veggfarge hadde funket supert. Hvite vegger, not so much.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 12:00   #11
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Ei venninne av meg hadde noe som ligner i stua.
De blir sjøsyke/svimle av å ha den på, for mønsteren rører jo forsiktig på seg hele tiden. Prøvde å bytte til svakere pære også, men lampa ble byttet ut.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 16:43   #12
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.230
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Jeg har lampe som lager skygger og geometriske skygger i trappe oppgangen vår. Veldig fornøyd. Vi har offwhite vegger og tak. De rører ikke på seg og jeg blir ikke blendet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:50   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Jeg likte den godt.

Vi har en lampe som lager mye mønster , men det er hovedsaklig i taket det synes. og litt øverst på veggene når det er mørkt ute.

Jeg tror den blir fin over spisebordet deres.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:54   #14
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Den var stilig!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:04   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Very sci-fi. Very kewl.
Når du er lei kan du selge den til meg.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:56   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Very sci-fi.

Ah, det forklarer hvorfor mannen min er mindre skeptisk enn han pleier.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:00   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Lampa var forresten veldig kul!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:01   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

Vi har lampe som lagere mønster og skygge og jeg elsker den. Kjør lampe!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 23:04   #19
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:51.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 19:11   #20
small
ny
 
small sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 24
small har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Sv: Tom Dixon Etch Web lampe

nice!!!!

__________________
Vestlending, samboer og mamma til 2005-gutt
small er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no