Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-15, 16:33   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Hva er verdens beste tørkestativ?

Vi har hatt et sånt trekkspilltørkestativ i tre, men det tok kvelden her for litt siden og vi trenger et nytt. Vi har ikke all verdens med plass, så de man flipper ut tar fort halve stua. Er et slikt trekkspillstativ den beste løsningen, eller finnes det andre, bedre? Jeg mener å huske at IKEA hadde et slags transformers-stativ, som enten kunne stå flatt opp mot en vegg med tre hengegreier ut foran, eller man kunne folde ut enda flere ledd. Men jeg kan ikke se det lenger. Mulig det ikke har bedre plass enn sånn trekkspillstativ? Eler bør man velge ett som kanskje er litt større, men gir mer luft mellom plaggene og dermed raskere tørk? Oh, the choices!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 01-01-15 kl 16:39.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 16:57   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Jeg har ikke prøvd noe annet enn de man slår ut med vinger på hver side, men så at de hadde et slikt trekkspillstativ i "stål" på Coop Byggmix (eller hva det heter) her forleden dag om det kan være til noe hjelp.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:10   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Vi har en eldre variant av dette, og synes vi får plass til utrolig mye på det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:14   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Ja, kanskje det er det jeg tenker på med "transformers-stativet"? Da blir det IKEA i morgen, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:16   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Jeg har tørkestativ som man heiser ned fra taket. Har kjøpt det på Ikea men jeg fant det ikke i katalogen nå. Jeg har to stk på vaskerommet, det ene har jeg over vaskemaskinen. Virkelig genialt og tar en full maskin og vel så det. En venninne av meg har et sånt i taket over badekaret.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:18   #6
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, kanskje det er det jeg tenker på med "transformers-stativet"? Da blir det IKEA i morgen, tenker jeg.

Vi har et lignende med tre nivåer, og det er fantastisk! Får plass til mye på hver side, og selve stativet tar ikke opp hele gangen/vaskerommet når vi kun trenger litt tørkeplass.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:24   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg har tørkestativ som man heiser ned fra taket. Har kjøpt det på Ikea men jeg fant det ikke i katalogen nå. Jeg har to stk på vaskerommet, det ene har jeg over vaskemaskinen. Virkelig genialt og tar en full maskin og vel så det. En venninne av meg har et sånt i taket over badekaret.

Ja, de er sikkert genialt om man har plass til det. Konseptet "vaskerom" er ganske eksoisk i en byleilighet. Med dårlig plass mener jeg at tørkestativet ofte må stå på stua, eller et soverom når vi har gjester. Og jeg harikke så lyst til å montere et tørkestativ i taket på stua.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:43   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Vi har dette fra IKEA. Det har plass til masse klær og kan pakkes sammen til nesten ikke noe plass når det ikke er i bruk. (Kan stå bak en bokhylle eller lignende.) Det tar en del plass når det er i full bruk da, så det er kanskje ikke helt det du er på jakt etter?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40244831/

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 17:45   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har dette fra IKEA. Det har plass til masse klær og kan pakkes sammen til nesten ikke noe plass når det ikke er i bruk. (Kan stå bak en bokhylle eller lignende.) Det tar en del plass når det er i full bruk da, så det er kanskje ikke helt det du er på jakt etter?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40244831/

Vi har *kremt* 4 eller 5 av dette. Vi hadde en eldre variant før også. Genialt stativ, plass til mye, tar lite plass sammenslått.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 18:14   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Ja, jeg tittet på det også, men tenker at det blir litt for stort. Mulig de har dem utslått på IKEA sånn at jeg kan sammenlikne. Men størrelsesmessig er nok boplassen vår mer sammenlignbart med Toffens, enn huset deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 18:16   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Begge de Ikea-stativene kunne jeg tenkt meg. Spesielt det første ser genialt ut for oss med lite plass og mye klesvask.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 18:20   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Vi har plass til vårt på badet, og jeg elsker det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 19:11   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Du vil heller ha Toffens hvis poenget er å bruke lite plass mens du tørker. Du vil ha vårt om det viktigste er å bruke lite plass når stativet lagres.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 20:17   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Jeg har dette. http://www.leifheit.de/en/product/de...00-deluxe.html
Det er samme type som det i tre etasjer fra IKEA. Det har plass til utrolig mye og er veldig solid. Det har i perioder vært vårt eneste tørkestativ, vi er fem. . Det er ikke så mange som har det, Jernia og Jysk fører merket.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 20:36   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har en eldre variant av dette, og synes vi får plass til utrolig mye på det.

Kan det slåes sammen når det ikke er i bruk? Det så jo virkelig genialt ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 20:39   #16
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.400
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?

De har det ikke i varesortimentet hos min IKEA!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no