Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mammakropp trenger kleshjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 00:15   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Mammakropp trenger kleshjelp

Nå kunne jeg trenge litt kleshjelp. Jeg har til vanlig ingen klessans, og nå, med svangerskapskilo, nybakt bollemage og ammepupper som ikke passer inn i noe er det ganske umulig å finne ut hva jeg kan gå kledd i. Jeg har en bukse og en joggebukse som jeg til nød kan gå i. (Og jeg går ikke med joggebukser offentlig.) Og topper og gensere er et enda sørgeligere kapittel. Juleklær tør jeg nesten ikke tenke på. Er bare glad jeg ikke skal så mye ut denne jula. Så HJELP! Hva kan jeg gå med og hvor kan jeg finne det?

165 høy. Masse former til vanlig, og enda mer av det nå. Vet ikke helt størrelse, XL kanskje. Liker litt klassiske klær, men blir fort ganske kjedelig, siden jeg ikke er flink med tilbehør og duppeditter som kan passe til.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no