Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet din partner ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 13:55   #201
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Jeg så den litt sent, og merket meg også "allikevel" to ganger. Fortsatt feriemodus, beklager så meget!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:59   #202
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:59   #203
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vet din partner ...

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Til mitt forsvar var strømpebuksa til 2-åringen lagt klar på badet sammen med klærne til 5-åringen... og den var jo såpass elastisk at den gikk på....

Den var ikke lagt fram til han. Den bare lå der.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 14:05   #204
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vet din partner ...

Jeg for min del kan bare notere at her i huset er det barnas stefar som er den eneste som skjønner hvilke skateboards som duger, hvilke klesmerker som funker, hva som er passe stort av tøy og ikke minst - den eneste som får ungene til å spise all middagen sin og mase etter mer.

Jeg er hun som
-tror man får klær til tenåringer på HM
-syns middag skal være krydret så det smaker
-ikke tillater sjokoladepålegg på onsdager
-ikke kan noe om film
-ikke kan noe om spill
-ikke kan noe om musikk.

Jaja. Jeg er fremdeles et godt hestehode foran barnas far i det minste. Og skulle mannen prøve seg på å stikke av så må da dette bety at han bør ha delt omsorg, sant?

  Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 14:19   #205
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Det er umulig å holde rede på for oss alle. Jeg klarer greit å skille mellom klærne til den eldste og den minste. Hun i midten får imidlertid ofte klær som både er for store og for små. Det er jo ikke så lett å se forskjell på strømpebukse i str 104 og 122. Og ja, de ER elastiske. Sokkene? Aner ikke hvilke barn som skal bruke hva. Går de på så brukes de. Truser? Der sliter mannen mest å skille mellom 9-åringens og mine. Vi bruker svarte boxere begge to, jeg tar det som et kompliment hver gang jeg finner str 134/140 i mitt klesskap.

Med tre jenter blir det mange klær som er vanskelig å plassere.

Og nei, jeg er ikke tilbakestående om noen lurte. Ikke mannen heller.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 15:35   #206
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vet din partner ...

Kan svare JA på alle punkter.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 17:57   #207
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vet din partner ...

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Den var ikke lagt fram til han. Den bare lå der.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 19:16   #208
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er ikke rart. Det som er rart er at du uten videre overfører dette på resten av samfunnet, helt ukritisk.

Ja, det er noe med det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 19:24   #209
Fillay
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 18
Fillay har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vet din partner ...

Nei, ikke helt. Han har relativt god kontroll, men absolutt ikke like god som jeg har

Fillay er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:56   #210
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vet din partner ...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Jeg er hun som
-tror man får klær til tenåringer på HM

Ajajaj DEN var ikke bra

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 13:58   #211
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Får man ikke klær til tenåringer på HM altså? Bra det er noen år til for min del da skjønner jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:00   #212
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Jentene handler fortsatt på HM selv om de er tenåringer sier mine tenåringsmammavenninner. Gutter derimot. Not so much.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:08   #213
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jentene handler fortsatt på HM selv om de er tenåringer sier mine tenåringsmammavenninner. Gutter derimot. Not so much.

Jenter liker MASSE klær, og de trenger ikke være et bestemt merke. HM og BikBok holder i massevis.
Gutter synes ikke det er kult å gå med klær fra HM. Der skal det være DC, Neff, Humör, Swag, Burton osv.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:17   #214
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet din partner ...

Jeg forstod heller ikke den med H&M. Cubus, derimot. Jeg var en "tror man får klær til (pre)tenåringer på Cubus"-person. Jeg skal ikke glemme kommentaren "Vær så snill - ikke kjøp mer klær til meg". Nå handler de i stor grad selv. Heldigvis.

Forøvrig har min mann null peiling på klær, størrelser og des like. Det er ikke hans ansvar - det er mitt. Derimot hadde han peiling da han var enslig pappa. DA var det hans ansvar. Nå er det mitt.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 15:23   #215
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

å. Det er jo ikke så lett å se forskjell på strømpebukse i str 104 og 122.

Spesielt ikke når de er fra ulike produsenter, og noen/mange har vært i tørketrommelen en tur, mens andre ikke. Og merkelappen bak har helt usynlig skrift, og merkepenn-bokstaven som var egenhendig påført er... borte.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:49   #216
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

Jenter kan handle på HM også etter fylte 13.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no