Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du verv i frivillighet/barns aktiviteter?
Har ikke hatt verv de siste årene/aldri hatt 23 13,53%
Har ingen verv for tiden 40 23,53%
Har ett verv verv 50 29,41%
Har flere verv 57 33,53%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-13, 11:39   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Nå har vi kun ett barn enda. I bhg-alder. Men mannen sitter i SU der. Jeg har sittet i SU i bhg hvor jeg jobber, og syns det var veldig interessant siden det var enn veldig aktiv periode i barnehagene i kommunen her.

På møtet der mannen meldte seg frivillig var det 17 oppmøtte av over 100 foreldre. Det sier litt om hvor redde folk er for å ta på seg ting. De visste jo hvilke valg som skulle taes på møtet.

Vi kommer nok til å engasjere oss barnas aktiviteter. Men håper å unngå verv som tar mange timer i uka. I alle fall før barna er relativt store.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 11:41   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Min erfaring er at veldig mange stiller opp, mange nok til at det går rundt uten at det føles som om noen få bærer alt. Det er selvsagt forskjell på hvor mye de ulike gjør, noen har masse kapasitet, andre mindre. Men det går veldig fint rundt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 11:46   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Satt i SU i barnehagen i 3 år, er nå vara i 1.kl. Bidrar ellers med det pålagte frivillige arbeidet som følger med fritidsaktivieter.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 11:51   #24
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

For eldste har jeg hatt verv i SU i barnehagen i flere år, men har fortsatt ikke tatt min runde med FAU. Jeg har vært foreldrekontakt for fotballaget i snart to år, men har bedt om at noen andre tar over nå. For mellomste har jeg ikke hatt noen verv ennå. Der har mannen tatt "vår del" med deltagelse på barneidrett. Jeg tar gjerne på meg noe, men med eldste har det tidvis blitt litt mye, egentlig. Sikkert litt fordi pappaen hennes ikke tar på seg noe der.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:02   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Satt i FAU på skolen to år (og var klassekontakt). Ikke hatt noe etter det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:05   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Det er helt klart de samme foreldrene som stiller opp på flere ting. Jeg møter de samme i FAU og i ulike verv i korpset, natteravner og 17.mai-kommitteen, for eksempel.

Selvsagt er det ikke alle som kan stille opp, men det er søren meg mange som ikke vil også. Det er ganske trått å dra et FAU hvor kun en liten brøkdel av dem som sitter der faktisk er interessert. Jeg syns det egentlig er ganske utrolig hvor mange foreldre som ikke bryr seg om å ha noe innflytelse på barnas skolehverdag. Eller som mener at hvertfall ikke de har noe ansvar for å bidra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:09   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Min erfaring er at veldig mange stiller opp, mange nok til at det går rundt uten at det føles som om noen få bærer alt. Det er selvsagt forskjell på hvor mye de ulike gjør, noen har masse kapasitet, andre mindre. Men det går veldig fint rundt.

Understreker at dette er min erfaring, her vi bor. Jeg tviler ikke på at andre opplever det anenrledes, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:15   #28
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

På "vegne av" barna er jeg bare i dugnadsstyret i barnehagen. Men jeg har ett verv som gjelder barn i en annen aldersgruppe, og ett i styret i en faglig interesseorganisasjon i tillegg. Nesten litt for mye i forhold til tiden jeg har...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:23   #29
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg er klassekontakt og vara til SU i barnehagen. I tillegg har jeg 4 verv på jobb for tiden, så det holder for nå.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:27   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Akkurat nå har jeg bare ett verv som FAU-nestleder, men når man legger til alle dugnadene på ungenes aktiviteter er det visst jammen nok.

Det er stort sett de samme som stiller opp hver gang, både på dugnader og til verv. Jeg har for eksempel sittet i FAU i fem av de åtte årene jeg har hatt barn i skolen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:35   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Hos oss er det hard kamp om FAU-vervene, det er rene kampvoteringen. Jeg har vært i SU i barnehagen, men har ingenting nå. Jeg stiller opp på alle kamper og de fleste av treningene, baker og gjør ellers det vi blir bedt om.

Jeg kan godt tenke meg at noen av de mest aktive FAU-foreldrene mener at de drar hovedlasset, men jeg håper de har selvinnsikt til å se at det er by choice i vårt tilfelle.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:36   #32
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Satt i FAU i barnehagen i flere år. Har sittet i styret i borettslaget i 3 år nå, og tidligere i 4 år. Er oppmann på barns idrettsaktivitet på andre året.

Hvorfor? Greit å kunne være med å påvirke i større eller mindre grad, samt ha medbestemmelsesrett. Slipper også å irritere seg over sene/manglende beskjeder fra andre når man har vervet selv (oppmann). Foreldredrevet idrettslag krever en innsats, rett og slett.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:55   #33
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg er en traver. Akkurat nå sitter jeg i FAU på skolen, men har hatt flere verv i ulike komiteer, barnehagen og andre ting. Jeg har lang og bred organisasjonserfaring og er en folk gjerne tenker på når de sitter og kukkelurer i valgkomiteene.

Jeg prøver å bare ha ett verv om gangen, ellers blir det for mye.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:06   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Nå er jeg ikke foreldrekontakt, eller med i idrettslag eller noe, men har vært det alle år tidligere.
Godt med en pause.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:08   #35
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg har inntrykk av at det er noen som går igjen og drar lasset.

Jeg har vært med i arbeidsgruppen i barnehagen to år (det samme har mannen vært i 2-3 år), jeg har vært oppmann for allidrett (1 kl.). Akkurat nå har jeg ingen verv (i forbindelse med barna).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:11   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg sitter i styret i korpset, mannen har i flere år vært trener for hndball eller fotball.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:21   #37
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg har sittet som leder i SU og FAU i bhg. FAU på skolen, vært korpsleder, dugnadsansvarlig på 3 av ungenes fritidsaktiviteter. I år kjører jeg egotripp og er kun nestleder i husfliden, turansvarlig for klassen til Frøkna, korpsassistent og turleder i korpset.

Jeg liker å være i miljøene rundt ungene og få med meg det som skjer. Frøkna er lei av at jeg alltid skal være med så jeg har tonet ned rundt henne, jeg deltar, men jeg er ikke så synlig for henne. Man blir utrolig godt kjente med nærmiljø, barnas venner og deres foreldre. Man kan vel si at jeg er godt kjent i nærmiljøet, men jeg trives med det, samtidig som jeg kjente at det ble litt mye i fjor da det gikk på helsa løs, da takket jeg nei til flere verv. Mange foreldre stiller opp hvis de blir spurt, noen stiller ikke opp og det er mange årsaker til det, årsaker man får innblikk i når man selv har vært med noen år.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:28   #38
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg sitter i styret i FAU og i SU på skolen til de to i midten har vært med der i 8 år. Jeg er med valgkomiteen i svømmeklubben hvor de to eldste trener.
Jeg er også politisk aktiv i perioder, og sitter i fylkesnemda for barnevernet og i lagmannsretten.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:36   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Mitt svar kan kanskje oppfattes som at jeg irriterer meg over alle de som aldri er med, ser jeg. Det er ikke tilfellet, jeg har full forståelse for at det ikke alltid passer, og at ikke alle har kapasitet og tusen andre grunner.

En del av det skyldes at denne tråden kom dumpende ned midt i en RL-diskusjon om akkurat det samme, der noen foreldre var møkklei av å kjøre rundt på andres unger på bortkamper, et foreldrepar hadde til og med opplevd å måtte kjøre to biler for å få med ungene. Som altså ikke var deres egne. I tillegg da en historie om en som møtte opp med lillesøster på slep, som måtte passes mens storesøsken spilte kamp.

Og jeg tuller ikke når jeg sier at det er noen foreldre jeg ikke aner hvem er. Det er helt greit at jeg ikke vet hvem mor og far til alle 50-ungene på trinnet er, altså, men det er nå litt snodig når man ikke har sett snurten av noen av dem.

Kanskje er det en kultur-ting? Det er mye pappa på fotball og mamma på foreldremøter.
Vi bor et sted med mange nasjonaliteter og kulturer, det ville vært rart om det ikke fikk en eller annen form for innvirkning.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:44   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter

Jeg har inen verv. Jeg har ikke kapasitet til det, da måtte jeg evt jobbet (enda) mindre. Til gjengjeld har mannen min fryktelig mange verv, så han veier opp for det, ihvertfall for vår familie. I grunnen burde mannen bremset litt, men han liker det godt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no