Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødsstraff

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 16:28   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Hadde noen gjort barna mine eller noen jeg er glad i noe riktig vondt eller myrdet noen jeg er glad i, så tror jeg ikke ønsket om dødsstraff hadde vært utenkelig.

Men jeg ønsker ikke dødsstraff tilbake til norge. Derimot ønsker jeg strengere og tøffere forhold i norske fengsler.

Slik at de innsatte aldri blir rehabiliterte, slik som i USA?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:35   #42
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har full forståelse for at pårørende, ofre og enkeltpersoner generelt ønsker å se et menneske som har gjort noe uhyrlig død. Det er en lang vei fra å forstå et ønske om "hevn", til å sette mord i system.

Først og fremst må jeg bare presisere at når man lever i et samfunn som praktiserer dødsstraff (og regjering og rettsystem er faktisk satt sammen av samfunnets velgere), vet man også at enkelte forbrytelser kan medføre dødsstraff. Forbrytere som allikevel begår slike ugjerninger, vet konsekvensene av det, og basert på omstendighetene mener jeg at dødsstraff kan være en rettferdig straff.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:40   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å mene at det er forferdelig, og rettferdig å straffe med dødsstraff om et enkeltindivid begår mord, men at det er helt ok at staten gjør det samme. Jeg ser bare ikke logikken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:42   #44
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Slik at de innsatte aldri blir rehabiliterte, slik som i USA?

Den retten mener jeg de sier fra seg i det øyeblikket de begår forbrytelsen, igjen basert på omstendighetene. Jeg synes det blir feil at det skal fokuseres på forbryterens rettigheter, og ikke på straffeutmålingen i forhold til hva de faktisk har gjort. Ofre og pårørende blir alt for lett glemt i fokuseringen av 'stakkars forbryter, de må jo få en sjanse'.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:46   #45
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å mene at det er forferdelig, og rettferdig å straffe med dødsstraff om et enkeltindivid begår mord, men at det er helt ok at staten gjør det samme. Jeg ser bare ikke logikken.

Logikken er at en forbryter går igjennom rettssystemet, og får en rettsak. Hvordan kan du sammenligne det med muligheten ofrene i slike saker hadde?

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:48   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Jeg tror Anonyma glemmer HVORFOR mange blir kriminelle, og at samfunnet har en stor del av ansvaret for at det for noen er siste, eller eneste utvei. Jeg er ikke for en snillistisk holdning til forbrytere, kriminelle handlinger må få konsekvenser, men man kan ikke bare ignorere de menneskene heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:50   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Logikken er at en forbryter går igjennom rettssystemet, og får en rettsak. Hvordan kan du sammenligne det med muligheten ofrene i slike saker hadde?


Hvis vi tar USA som eksempel, som jo er logisk, synes jeg ikke en statlig oppnevnt forsvarer med altfor stort arbeidspress egentlig gir en rettferdig prosess. Rettsystemet er på ingen måte perfekt, og da er det ille at man tar sjansen på å dømme uskyldige mennesker til døden, for eksempel. Samtidig mener jeg signaleffekten av at staten kan ta livet av mennesker er uheldig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:55   #48
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror Anonyma glemmer HVORFOR mange blir kriminelle, og at samfunnet har en stor del av ansvaret for at det for noen er siste, eller eneste utvei. Jeg er ikke for en snillistisk holdning til forbrytere, kriminelle handlinger må få konsekvenser, men man kan ikke bare ignorere de menneskene heller.

Og jeg tror ikke du leser innleggene mine. Jeg har gang på gang presisert at straffen bør avhenge av omstendighetene. Selvsagt skal man ikke ignorere mennesker, men heller ikke automatisk gi samfunnet skylden for at de blir kriminelle.
De får en sjanse gjennom rettssystemet, og det kan ikke sammenlignes med mord på linje med uskyldige ofre som ikke hadde en eneste sjanse.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:55   #49
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødsstraff

Jeg er totalt i mot dødsstraff - uansett forbrytelse. Blir paff av argumentene for å ha det og enda mer paff av resultatet på undersøkelsen (til tross for at det ikke er representativt).

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:00   #50
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

De får en sjanse gjennom rettssystemet, og det kan ikke sammenlignes med mord på linje med uskyldige ofre som ikke hadde en eneste sjanse.

Jeg er enig i at det ikke kan sammenlignes, men av litt andre grunner, tror jeg. Man kan og skal stille vesentlig strengere krav til en rettsstat enn til enkeltindivider, og det at enkeltindivider oppfører seg umoralsk er ingen rettferdiggjøring for at staten skal oppføre seg umoralsk.

Dødsstraff er den mest overlagte formen for drap som finnes, og overlagt drap er enda mer uakseptabelt når det utføres av et rettssystem enn av en enkeltperson. Det finnes ikke unnskyldning for det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:10   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Er det? Hvordan tolker du dette, da?

Det har flere presisert allerede, så jeg tror ikke jeg gjør det jeg også.

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

I slike tilfeller hvor det finnes tvil er jeg også imot.

Jeg regner med at de fleste dommere som har dømt folk til dødstraff ikke har vært i tvil, noe annet ville jo vært ganske horribelt; Tja, jeg regner med at du har gjort det, jeg føler det på meg så derfor dømmer jeg deg til døden. Allikevel viser det seg at både insatte på death row og allerede henrettede har vært uskyldige.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:18   #52
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man kan og skal stille vesentlig strengere krav til en rettsstat enn til enkeltindivider

Og det gjør det, staten henretter ikke forbrytere på stedet.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dødsstraff er den mest overlagte formen for drap som finnes, og overlagt drap er enda mer uakseptabelt når det utføres av et rettssystem enn av en enkeltperson. Det finnes ikke unnskyldning for det.

Her er vi uenige. Rettssystemet utfører straff, slik jeg ser det.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:20   #53
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvfølgelig - jeg synes bare det er litt komisk at så mange dødsstrafftilhengere føler for å presisere at de er bare for dødsstraff i noen tilfeller, altså.



Dødsstraffen skal jo henge litt høyt så man har noe å strekke seg etter.

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Logikken er at en forbryter går igjennom rettssystemet, og får en rettsak. Hvordan kan du sammenligne det med muligheten ofrene i slike saker hadde?

Og hvis rettsaken ikke er rettferdig? Det er ikke så lett å omgjøre en dødsstraff i ettertid. Det er bent frem umulig ... Og erstatningen samfunnet kan tilby i slike situasjoner kan ikke sies å gå under betegnelsen "plaster på såret".

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:21   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Jeg lurer på hvor mange som er urettmessig dømt til døden i USA, det er neppe få. En svart man blir gjerne dømt til døden for voldtekt på en hvit kvinne, mens en hvit mann slipper unna med mord på en svart kvinne. Sjikkeli rettfærdi.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:27   #55
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Slik at de innsatte aldri blir rehabiliterte, slik som i USA?

Nei. Men kan du klare å finne statistikker som sier at de blir rehabilitert sånn som det er nå? For det kan ikke jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:28   #56
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nei. Men kan du klare å finne statistikker som sier at de blir rehabilitert sånn som det er nå? For det kan ikke jeg.

Du kan jo bare ta deg en tur innom et fengsel og se hvor mye de jobber med førstegangskriminelle.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:28   #57
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg lurer på hvor mange som er urettmessig dømt til døden i USA, det er neppe få. En svart man blir gjerne dømt til døden for voldtekt på en hvit kvinne, mens en hvit mann slipper unna med mord på en svart kvinne. Sjikkeli rettfærdi.

Det er nok ikke få nei.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:30   #58
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Slik at de innsatte aldri blir rehabiliterte, slik som i USA?

For de fangene som skal ut igjen må man selvfølgelig ha et system som sørger for å gjøre dem klare for samfunnet igjen. Men det finnes mennesker som aldri burde komme ut i samfunnet igjen .

Jeg er imot dødsstraff, uavhengig av av ugjerning, men jeg er mot livstid. Synes ikke at livstidsfanger skal ha soningsforhold på grensen til tortur, men synes ikke det bør være noe hotellopphold heller. La dem jobbe ræva av seg på dagtid og tilbringe resten av tiden på celle. Uten tv, pc og andre ting som gir glede. Sånn bør de kun ha tilgang på begrensede perioder.

Straff skal svi. Og tar man liv bør man miste retten til å leve sitt eget liv, men ikke miste livet, for det har ingen rett til å ta fra deg.

Dessuten synes jeg, som ikke tror på noe liv etter døden i form av "himmel" eller "helvete", at dødsstraff er å la folk slippe alt for billig unna. Det fungerer kanskje om man tror at dem man tar livet av ryker lukt til helvete, men ikke for meg .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:30   #59
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

For ikke å snakke om at politiet kun får en smekk på lanken om de slår/sparker/skyter/stikker en svart mann til døde. Nesten som her.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:31   #60
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du kan jo bare ta deg en tur innom et fengsel og se hvor mye de jobber med førstegangskriminelle.

Så du vet med sikkerhet at jeg ikke har innside innformasjon?

Tror jeg er mer enn godt nok innformert om hva som foregår i norske fengsler.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no