Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

OL i Rio

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-16, 12:39   #141
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL i Rio

Det som er spesielt er vel buing i forbindelse med individuelle idretter som friidrett og tennis. Det er litt spesielt når dommeren i tennis må gi publikum tilsnakk fordi de buer når en spiller skal serve. Kultur eller kutyme i blant annet friidrett er vel at vinneren skal være den som presterer best under ellers like vilkår og ikke den som blir minst psyket ut. I lagidretter vil man som regel (selvsagt ikke i mesterskap) ha hver sine hjemmekamper. Men i friidrett er det vel mer sjeldent å være på hjemmearena.

Jeg synes forøvrig at utviklingen med buing i lagidretter også er en uting. De blir for negativt. Bruk energi på å heie frem laget ditt i stede. Da sikter jeg til den generelle buingen straks motstanderlaget har ballen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 13:09   #142
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Publikum buet også ganske kraftig mot Norge i en av håndballkampene, fordi de ønsket at alle andre lag skulle slå Norge sånn at Brasil var "trygge". Sånt synes jeg ikke hører hjemme i OL, og strengt tatt ikke i andre mesterskap heller. Man kan bue om motstander utviser skikkelig dårlig sportsånd, men sånn som publikum har oppført seg i OL? Nope, ikke greit på en flekk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 13:40   #143
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg syns at buing for å sette ut en konkurrent er skikkelig no-no, usportslig og uhøflig og udannet - akkurat som buing under avspilling av nasjonalsang er det.

Og på "vårt" eliteserielag i fotballs hjemmekamper er det ingen som buer når man roper opp navnene til motstanderlaget - det liker jeg. Og synes dermed det er skikkelig harry når andre gjør det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 13:45   #144
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og på "vårt" eliteserielag i fotballs hjemmekamper er det ingen som buer når man roper opp navnene til motstanderlaget - det liker jeg. Og synes dermed det er skikkelig harry når andre gjør det.

Enig, DET er dårlig sportsånd! Trur vel forøvrig eg berre har opplevd det i engelsk fotball?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 13:52   #145
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Enig, DET er dårlig sportsånd! Trur vel forøvrig eg berre har opplevd det i engelsk fotball?

nei, jeg har opplevd det med flere eliteserielag her hjemme. Dessverre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 13:56   #146
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg synes all buing er fascinerende harry. Jeg kan bare ikke se for meg at jeg skulle ha sterk nok aversjon overfor en idrettsutøver eller et lag, til å stå å lage høy buelyd for å uttrykke den. Det er bare rart.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 15:14   #147
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har bua når motstandar har scora fordi dei lot vere spele ut ballen når ein av våre har lagt nede... Men ellers er det vel buing på uthaling av tid og billige straffespark.

Ja, det blir noe annet enn å bue på motstanderens gode prestasjoner, eller bue for å psyke ut en motspiller f.eks under straffespark (da er det i tilfelle på grunn av at motstanderen har gjort seg særdeles upopulær tidligere, ikke bare fordi man ikke ønsker at vedkommende skal score).

I motsatt fall vil jeg jo synes det er særdeles dårlig sportsånd på fotballkamper også, i tillegg til å være utpreget harry ja, selvsagt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 16:19   #148
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: OL i Rio

Apropos håndball: jeg ser herrekamp nå - Brasil-Frankrike. Det ble i overkant spennende, men nå flater det dessverre ut. Men himmel så gøy det er å se mannfolka spille. Så utrolig synd at våre gutter ikke klarte kvalifisere seg

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 17:56   #149
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL i Rio

Står opp 6.30 fredag og ser kampen i reprise. Og går ikke inn på sosiale medier før jeg har sett den ferdig Heller den enn midt på natta ja.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 20:25   #150
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: OL i Rio

Ingebrigtsenfamilien har jeg skikkelig sansen for. De er kule! Gleder meg til å følge med dem i årene framover.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 20:47   #151
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL i Rio

Synd at Signe Store ikke klarte å komme videre i bryting. Forventet, må jeg vel innrømme, men synd likevel.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 21:45   #152
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL i Rio

Gleder med litt til Tina Røe Skaar skal i ilden også. Hun kan absolutt være en medaljekandidat.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 23:34   #153
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: OL i Rio

Æsj at semifinalen går så sent, men jeg skal i begravelse på fredag og dermed ikke på jobb så da tror jeg nok at jeg skal greie å få med meg kampen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 23:41   #154
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: OL i Rio

Hurra for håndballgutta fra Danmark ❤️

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-16, 03:34   #155
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.941
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg regner med å se kampen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-16, 07:40   #156
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg regner å se kampen jeg også. Det er jo helg så jeg får sove da.��

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-16, 10:04   #157
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.398
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Sånn med tanke på sportslighet og publikum; Jeg syns hele OL-greia har blitt så kvalm at så lenge ledelsen ikke oppfører seg det spøtt sportslig så kan man ikke forvente at publikum gjør det heller. Både saken med de dopingtatte russerne, pampenes pengebruk, hvordan land får OL og bruker penger på det osv. osv. Det er ikke spor av sportslighet igjen i arrangementet, spør du meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-16, 10:08   #158
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Hjertelig enig, tally.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-16, 16:38   #159
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL i Rio

Marianne Skarpnord imponerer stort!! Håper Tutta får en fin dag i dag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-16, 17:38   #160
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Veldig gøy med Skarpnord! Spørs hvordan det går med Tutta som går siste pulje, mer vind og raskere greener gjør det nok vanskeligere enn de som startet først.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no