Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor er juletrelysene våre?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 12:28   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvor er juletrelysene våre?

Jeg kjøper nye hvert år, og neste år er lysene det eneste jeg ikke finner.

Hvor har de gjemt seg i år? Jeg har funnet alt det andre, inklusiv to toppstjerner.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:29   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Våre er også borte, inklusiv toppstjerna. Så jeg måtte ut og handle i går. Vi mangler den esken med det vi brukte i fjor... Så treet er pyntet med pynten "som ikke er så fin". Men det er gutta som har pyntet og de synes det er fint.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:32   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Mannen kommer til å få fnatt når jeg forteller at lysene er borte igjen.

Kanskje de har salg på denslags et eller annet sted.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:36   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Jeg fikk kjøpt alt på salg, halv pris faktisk. Heldigvis er gubben like stor del i av at de er borte som meg. Så vi måtte bare svelge kamelen og handle inn nytt. (Vi har flyttet ut alt fra kjelleren som skal pusses opp til kjelleren i garasjen og da har den ene esken lurt seg bort.... Hadde liksom samlet alt på ett sted... trodde jeg.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:39   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Mannen kommer til å få fnatt når jeg forteller at lysene er borte igjen.

Kanskje de har salg på denslags et eller annet sted.

Jysk har halv pris på all julepynt nå. Det samme har nille - så du burde ha gode muligheter til å finne billige lys om du ikke finner dem.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:50   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Jeg kjøpte mine på Åhlens.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 13:16   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Jeg tror juletrelysene dine er sammen med juleduken jeg.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 13:18   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Ja fineste juleduken min er også borte.... Av samme årsak som julelysene....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 14:00   #9
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

De henger nok på treet ute

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 14:04   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja fineste juleduken min er også borte.... Av samme årsak som julelysene....

Og jeg bare gjentar forslaget mitt oppi her jeg - de er sikkert på samme sted.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 19:07   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

De har noen stygge, tacky greier på Europris. :lykkelig innehaver:

Jeg kom på for en time siden, at vi måtte ha nye. Det nytter ikke med et tre på 1,60 m og 30 *piiip* lys.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:10   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Det er jo tilbud på juleting over alt nå, så det er håp.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:00   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

FoF: Vi skulle virkelig bodd nærmere hverandre. Jeg har lys til overs, og jeg trenger en ny stjerne. Den vi har går nemlig bare så vidt nedpå møkkalysene fra Europris.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 22:57   #14
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Jeg sitter akkurat og klør meg i hodet og lurer på hvor stjerna vår er .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 08:48   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Jeg fant lysene, etter to timers leting.
De lå i gulvvinduet på soverommet vårt og lyste så vakkert, og har gjort det i hele desember.

  Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 09:50   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er juletrelysene våre?

Haha, fantastisk!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no